1-сынып математика
Тақырып: 7 санын қосу және алу.
Мақсат:
І. 7 санын қосу және алу жолдарын түсіндіру. Қосу сандарының орнын ауыстыру әдісіне пайдалана отырып есеп шығарудың жеңіл жолдарынан пайдалануға дағдыландыру.
ІІ. Оқушыларды шапшандыққа, әдемі жазуға үйрету.
ІІІ. Оқушылардың үйретілген түрдегі мәселе және мысал есептерін шығару дағдыларын қалыптастыру.
Сабақ әдісі: Проблемалық, түсіндіру, сайыс.
Сабақ түрі: Жаңа білім беру.
Сабақ көрнекілігі: Компьютер, ВЕНН диограммасы, топтастыру стратегиясы, сандар, суреттер.
Себетте (қоржында) саңырауқұлақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау.
ІІ. Психологик дайындық. Оқушыларды психологик ойындар арқылы көңіл - күйін көтеріп жаңа сабақты бастау.
Өтілген сабақты пысықтау: (Компьютерден) «Білім абзал» ертегісінен үзінді тыңдалады.
Мұғалім: Ертегі не туралы екен?
Оқушы: Ертегі білім алу туралы екен.
Мұғалім: Шалдың неше перзенді бар екен?
Оқушы: шалдың 6 перзенді бар екен.
Мұғалім: 6 саны қандай сан?
Оқушы: 6 бір орынды жүп сан.
«Сиқырлы доп» ойыны арқылы 6 санын ауызша ерестетеміз. 6+6=12, 12-6=6, 3+3=6
Сергіту сәті:
Бір, екі, үш,
Ойға жинап күш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Жаңа сабақты бастаймыз.
Құрметті оқушылар!
Бүгінгі сабағымызды сайыс тәрізде өткіземіз. (Оқушыларды үш топқа бөлу)
«Математика керек әр бір адамға, ақылдыда пікірді де салады жолға».
«Математика ақыл жаттығуы, білімділер болады оның шебері»
«Мейір қойсаң білімге, ілім тамар зейінге»
Сергіту сәті:
Мектеп бізді екеуден
Отырғызды партаға
Парталастар жарысса
Сыныпты артқа тарта ма?!
Үнтаспадан «Қаражорға» күйін қойып, оқушыларды сол музикаға билету
Жаңа тақырып: 7 санын қосу және алу.
Бірінші қосылушы 7 саны 10ға толтырамыз. Оған 3 жетпейді. 3ті екінші рқосылушы 7 ден аламыз. Екінші қосылушы 7 орнында 4 саны қалды. 7+3=10 қосынды пайда болды. 10ға 4ті қоссақ 14 болады.
Себеттегі саңырауқұлақтар арқылы түсіндіремін. Улану туралы түсінік беріп өтемін.
7+7=(7+3)+4=14
14-7=(14-4)-3=7
8+7=(8+2)+5=15
15-7=(15-5)-2=8
9+7=(9+1)+6=16
16-7=(16-6)-1=9
Мұғалім: 7 санына байланысты кім қандай өлең және мақал-мәтел біледі?
Оқушы:
Алтауы ала болса ауыздағын алдырар,
Жетеуі түгел болса жетпегенді жеткізер.
Оқушы:
Қалпақ киіп басыма,
Белбеуімді байладым.
Қызметіңе дайынмын,
Еңбек сүйер досыңмын.
Оқушы:
Жеті ағайынды біргелікте басшысы артық болар басқасы.
Жұмбақ жауабы: Апта күндері. Ия балалар ҚР мемлекеттік гербіндегі пырақтың мүйізі де 7 буыннан тұрады.
«Жеті атасын білмеген жетесіз» деген мақалды білдіреді. Шеңберді айналдыру ойыны.
ВЕНН диограммасы
Кесінділер ұзындығын салыстыру.
Көк кесінді – 9 см, 9см-7см=2см
Қызыл кесінді – 7 см, 7см-3см=4см
Жасыл кесінді – 3 см 9см-3см=6см
Мәселе құрастыру және шешу.
Ас қасық - 10 дана,
Шай қасық - 7 дана.
Шешуі: 10-7=3 Жауап: 3 дана асқасық артық.
Ой толғату сұрақтары.
Бірінші топ жетекшісі:
2-топ жетекшісі:
3-топ жетекшісі:
Ребусті шешу:
3 құдық, 5 буын, 7 ата.
Жаңа сабақты пысықтау.
7 санында неше бірлік бар? 7 бірлік бар.
7 саны тақпа, жүппа? Тақ.
7 әріптен құралған сөз айт және буынға бөл, осы сөзді қатыстырып сөйлем құра.
Қорытынды бөлім:
Сабақ соңында оқушылардың жалпы бағалары есепке алынып жеңімпаз топ анықталады.
Сіздің жасыңыз нешеде?
7 жастамыз.
Құрметті оқушылар, қазақ математиктерінен кімдерді білесіз.
Қазақ академигі математик Қаныш Сәтбаев.
Убайдуллаева Атира Абдусаттаровна
№ 63 Қ. Сәтбаев атындағы ЖОМ
бастауыш сынып мұғалімі
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі