Өлең, жыр, ақындар

XXI ғасыр - ақпараттық компьютер ғасыры

Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы                                 

№121 орта мектебінің

физика және информатика пәні мұғалімі    

Пірманова Гүлмира Мінажқызы                                                                       

 

Сабақтың тақырыбы: XXI ғасыр - ақпараттық компьютер ғасыры

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырумен байланысты екенін көрсету, сөзжұмбақтар шештіру, танымдық ойындар арқылы іскерлікке тәрбиелеу, ойлау қабілетін дамыту

Тәрбиелік мәні: Ұқыптылыққа, тазалыққа, есте сақтауға, ойланып ой қорытындылай білуге баулу, оқушының ақыл-ойының қалыптасуына ықпал жасау.

Дамытушылық мәні: Оқушының жігер қайраты мен жадының қалыптасуына жүйелі түрде жұмыс жасауға өз ойын дәл айқын көрсету дағдыларын қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, шет тілі, сурет, орыс тілі.

Сабақтың көрнекілігі: Қарапайым кескіндер мен суреттер салынған плакаттар, сөзжұмбақтар, компьютер құрылғысы

             Сабақтың жүру барысы:

I. Ұйымдастыру

Оқушыны түгендеу

II. Қызығушылықты ояту

«Ертегіден үзінді» тыңдау

1. Ақпаратты қабылдауға, түрлендіруге және беруге арналған өзара байланысты құрылғылар тобы. /ақпараттық жасау/

2. Компьютер жадына бағдарламалар мен деректерді кодтауға және беруге арналған құрылғылар /енгізу құрылғысы/

3. Деректерді бағдармаларды нәтижелерді сақтауға арналған құрылғы /жад құрылғысы/

4. Деректерді өңдейтін және өңдеу процестерін басқаратын құрылғы /процессор/

5. Өңдеу нәтижелерін адамға қолайлы түрде шығаруға арналған құрылғы /шығару құрылғысы/

6. Құрлғылардың арасында ақпарат беруге арналған өткізгіш сымдар тобы /ақпараттық кең арна/

7. Арналуы әр түрлі бағдарламалар жиыны /бағдармаламалық құралдар/

8. Компьютердің барлық құрылғыларының жұмысын басқаратын бағдарламалар тобы /жүйелік бағдарламалар/

9. Деректерді өңдеуге арналған бағдарламалар /қолданбалы бағдарламалар/

10. Басқа бағдарламаларды құруға және өңдеуге арналған бағдарламалар /бағдарламалау жүйелері/

III. Сөзжұмбақ «Терезе элементтері»

1. меню жолы

2. жүйелік меню белгішесі

3. тақырып жолы

4. жұмыс алаңы

5. құрал-саймандар тақтасы

6. басқару батырмалары

7. айналдыру жолағы

8. қалып-күй жолы

9. қапшыққа ауысу

10. щекерал

IV. «Тіл өнері»

1. Жақтаулар арқылы шектелген экрандағы төртбұрышты аймақ  /терезе, окно, windows/

2. Графикалық редактор аты /сурет, рисунок, paint/

3. Меню жолындағы жұмыс кезінде ұқпай қалған нәрсені сұрайтын команда /анықтама, справка, question/

 

V. «Компьютерде сурет сала білесің бе?»

Paint графикалық редакторының элементтері:

1. Терезе тақырыбы

2. Меню жолы

3. Құрал-саймандар тақтасы

4. Жұмыс аймағы

5. Палитра

6. Қалып-күй жолы

VI. Қорытынды. «Кім жылдам?»

1. Компьютер миы-процессор

2. жақтаулармен шектелген аймақ-терезе

3. операциялық жүйе- windows

4. ақпаратты ендіру құрылғысы-пернетақта

5. ақпаратты шығару құрылғысы-принтер

6. графикалық редактор-paint

VII. Үйге тапсырма

Еркін тақырыпта сурет салу


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз