Жоспар төмендегі құжаттарды негізге ала отырып жасалды:
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген (35-қосымша) жалпы білім беретін мектептің 5-9 сыныптарына арналған "Информатика" білім саласы пәндерінің оқу бағдарламасы (Астана, 2013) негізінде әзірленді.
Сыныбы: 5-сынып
Пәні: Информатика, Арман-ПВ, 2014ж.
Авторлары: Вьюшкова, Н.Параскун, Б. Әбенов
Оқу жүктемесі: аптасына - 1 сағат, оқу жылында 34 сағат.
Пән мұғалімі:Тусупбекова А.Д.
Жалпы мақсат: Бағдарламаның 7 модуль идеясын өзара ықпалдастыра отырып, «Компьютер» тарауы бойынша компьютерде өз бетінше жұмыс жасай алатын және сыни тұрғыдан ойланатын тұлға дайындау
№ |
Оқып-үйренудің негізгі мақсат,міндеттері |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып-үйренудің нәтижесі |
Бағалау, оқыту үшін бағалау |
Барлық оқушыны оқу процесіне тарту |
Негізгі дерек көздер |
|
Тақырып: Компьютер - әмбебап есептеуіш машина |
|||||||
1/1 |
-компьютер ұғымын талдай отырып, оның түрлерін ажырата білуге үйрену
- «компьютер» ұғымын, оның түрлерін білу
- компьютердің әр түрлі салаларда қолдану маңыздылығын айқындау арқылы пайдасы мен зиянын ажырату |
сергіту сәті «Сурет қиындылары «Постер» «Жұптас-ойлан-бөліс» «Инсерт» «Екі жұлдыз бір тілек» |
- компьютер ұғымы мен құрылғыларын біледі
- компьютердің қолданылу маңыздылығын түсінеді
- пайдасы мен зиянын ажыратады
|
дискрипторлар арқылы бағалау «Бас бармақ» Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»
|
топтық жұмыс топтық әңгіме пікірлесу |
-оқулық эл. оқулық компьютер суреттер интернет материалдары
|
|
Тақырып: Компьютер құрылымы |
|||||||
2/2 |
-компьютер құрылымымен таныстыру арқылы ауыз-екі сөйлеуге дағдылану , компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін білу
- құрылымның қызметтік түрлерін ажырату
-компьютерлік құрылымды дұрыс қосып пайдалану |
сергіту сәті «Досымның қасиеті» «Қобдишадағы магниттер «Қызықты сұрақ» «Өкіл» «Инсерт» «Бағалау парақшасы»
|
- компьютердің құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;
- құрылымының қызметтік түрлерін ажыратады;
- компьютерлік құрылымды дұрыс құрастырып , пайдалана алады.
|
Дискрипторлар арқылы бағалау смайликтер, Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»
|
жұптық жұмыс; зерттеушілік әңгіме; практикалық тапсырма
|
- оқулық эл. оқулық компьютер флипчарт интербелсенді тақта |
|
Тақырып: Компьютердің қосымша құрылғылары |
|||||||
3/3 |
Компьютердің қосымша құрылғыларын талдай отырып, өз бетінше пайдалану жолдарын үйрену
- компьютердің қосымша құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін өз тәжірибесінде қолдана алу
- қосымша құрылғылардың қызметтік түрлерін ажырату - қосымша құрылғыларды дұрыс қосып пайдалану және алған білімін жинақтау |
Сергіту сәті. «Серпілген топ» «Өкіл» «Постер» «Адасқан әріптер» «Сазды қобдиша»
|
- компьютердің қосымша құрылғыларын талдайды, міндеттері мен мүмкіндіктерін біледі;
- қосымша құрылғыларының міндеттерін тәжірибеде қолдана алады
- құрылғыларды дұрыс қосып, пайдалана алады.
|
дискрипторлар арқылы бағалау, смайликтер, Мадақтау: «Жарайсың!», «Бәрекелді!»
|
жұптық жұмыс; топтық жұмыс; практикалық тапсырма
|
оқулық эл. оқулық компьютер суреттер интернет материалдары флипчарт, маркерлер |
|
Тақырып: Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы жəне жіктелуі |
|||||||
4/4 |
-Компьютер жұмысындағы программалық қамтамасыз етудің маңыздылығын түсіне отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажырату
- операциялық жүйе сипаттамасы мен жіктелуін меңгере отырып,программалардың қызметіне қарай түрлерін жұмыс жасауда қолдана алу
- операциялық жүйе жұмысын меңгере отырып, компьютер жұмысы бойынша барлық жұмысын жинақтап,бағалау |
Сергіту сәті «Сүйкімді қонжық» «Қытай қағазы» «Джиксо» «Постер» «Кубизм» "Алақан"
|
- операциялық жүйе сипаттамасы мен жіктелуін біледі;
- программалардың қызметіне қарай түрлерін ажыратады;
- операциялық жүйе жұмы-сын меңгере отырып, компьютерді дұрыс қосып, ажыратуды үйренеді |
дискрипторлар арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау жапондық бағалау, мадақтау: «жарайсың!», «бәрекелді!»
|
топтық әңгіме тапсырмалар жеке жұмыс
|
интербелсен ді тақта слайд оқулық компьютер суреттер Интернет материалдары Флипчарт, маркерлер |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі