Өлең, жыр, ақындар

5-бөлім: Саяхат. Бөлімше: 3.9 Орфографиялық нормаларды сақтау

Сабақ: 5-бөлім: Саяхат.

Бөлімше: 3.9 Орфографиялық

нормаларды сақтау

Мектеп  : Жамбыл ЖОББ мектеп-балабақшасы

Күні: 

Мұғалім: Касимов Казбек Рыскалиевич

СЫНЫП: 2

Қатысқан:

Қатыспағандар:

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

2.3.9.1     Я, Ю əріптерінің емлесін

сақтап жазу

Сабақ мақсаттары 

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Ж 10.2.1 Қосарлы   дыбыстардың  (Я, Ю,)  емлесін сақтап    жазады.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Я, Ю  дыбыстарын жаза

 білуі тиіс

Кейбір оқушылар білуге тиіс: й+у,й+а қосарлы екенін білу ажырата білуі тиіс

Бағалау критерийі

1.Қосарлы  Я,Ю дыбыстарын жаза алады

2.Сөйлем ішінен ажырата біледі

 

Ширату

-Балалар,біз бүгін орманға саяхатқа шығамыз. Онда қандай аңдар болатын еді? Түлкі,қасқыр,аю.....

-ендеше,бәріміз мына өлеңді хормен айта отырып,қимылмен көрсетейік!

Ормандағы аюдың
Құлпынайы көп екен.
Теріп- теріп аламыз,
Қалтамызға саламыз
 

Жоспарланған

уақыттар

 

Жоспарланған уақыт (жаттығуларды

Ресурстар

 

Тапсырма :

  1. Ребусты шеш.
    Тауық ‴  Қияр ′
    т а қ и я
    ″ Арқар ′ пияз ′
    қ а р и я

Көркем жазу. яяяяяяяяя

  1. Оюдың суретін салу.
    -Оюды кімдер ояды, қандай ою түрлерін білесіңдер? 
  2.  Оқулықпен жұмыс. 
    1-жаттығу.
    -Көп нүктенің орнына ю әрпін қойып жаз. Әр сөзде неше әріп, неше дыбыс бар?
    А..., о..., ұ..., то..., көрке..., үлке..., шалқа... .
    -Аю, ою, ұю сөздерінде екі әріп, үш дыбыс бар. 
     

 

 

 Шығармашылық тапсырма:Ақ қағаз таратылады. Оған оюдың суретін салыңдар.

 

 

Оқулық,қалам, қима әріптер,

Бор,тақта пайдалану.

Бағалау

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQpaKJVSSFC3JBMlb8GpFioUOuNxuURfKAYtJTxoPbFcelf0juyBA

Рефлексия

Екі  жұлдыз,бір тілек.

 

 

 

 

Стикерлерге өздеріңің  екі жұлдыз,

Бір тілектеріңді жазыңдар

       

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз