Сабақ: 5-бөлім: Саяхат. Бөлімше: 3.9 Орфографиялық нормаларды сақтау |
Мектеп : Жамбыл ЖОББ мектеп-балабақшасы |
||
Күні: |
Мұғалім: Касимов Казбек Рыскалиевич |
||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
2.3.9.1 Я, Ю əріптерінің емлесін сақтап жазу |
||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Ж 10.2.1 Қосарлы дыбыстардың (Я, Ю,) емлесін сақтап жазады. |
||
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Я, Ю дыбыстарын жаза білуі тиіс |
|||
Кейбір оқушылар білуге тиіс: й+у,й+а қосарлы екенін білу ажырата білуі тиіс |
|||
Бағалау критерийі |
1.Қосарлы Я,Ю дыбыстарын жаза алады 2.Сөйлем ішінен ажырата біледі
|
||
Ширату |
-Балалар,біз бүгін орманға саяхатқа шығамыз. Онда қандай аңдар болатын еді? Түлкі,қасқыр,аю..... -ендеше,бәріміз мына өлеңді хормен айта отырып,қимылмен көрсетейік! Ормандағы аюдың |
||
Жоспарланған уақыттар
|
Жоспарланған уақыт (жаттығуларды |
Ресурстар |
|
|
Тапсырма :
Көркем жазу. яяяяяяяяя
|
Шығармашылық тапсырма:Ақ қағаз таратылады. Оған оюдың суретін салыңдар.
Оқулық,қалам, қима әріптер, Бор,тақта пайдалану. |
|
Бағалау |
|||
Рефлексия |
Екі жұлдыз,бір тілек. |
Стикерлерге өздеріңің екі жұлдыз, Бір тілектеріңді жазыңдар |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі