Пәні: Әдебиеттік оқу
Сыныбы: 4 «Б»
Сынып жетекшісі: Утегулова Гулистан Куатбаевна
Қызылорда қаласы
Мектеп: № 101 |
Сынып: 4 «Б» |
Қатысқан оқушылар саны: 25 |
Қатыспағандар саны: - |
||
Сабақтың тақырыбы: |
«Жаралы торғай» |
||||
Осы сабақтың оқу мақсаттары: |
Өлеңді оқып, түсіну, мазмұнымен танысуға, өлең мағынасын түсінуге, пікір тудыруға мүмкіндік беру. Автордың ойын толық жеткізеді, түйіндейді. |
||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар Ө.Тұрманжановтың «Жаралы торғай» өлеңімен танысады, оқиды. Оқушылардың көпшілігі: Өлеңді мәнерлеп оқып, мағынасын түсіне алады. Сөйлемдерді бір-бірімен байланыстыра сөйлей алады. Кейбір оқушылар: Оқушылар сауатты, мәнерлі, әсерлі оқи алады. Шығармашылықпен жұмыс істей алады.Тапсырмалар орындау арқылы ізденіске дағдыланады. |
||||
Тілдік мақсаттар
Бұған дейін меңгерілген білім |
Оқушылар: Сөйлеу және тыңдау мәдениеті дамиды. Жылдам жауап беруге дағдыланады. Пәндік лексика және терминдер: Жаралы торғай - раненный воробей
- Торғайдың өлең айтуға неге зауқы болмады? - Торғайдың қасына жақындағанда торғай не істеді?
«Көктем жыры» өлеңін жатқа сұрау. |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Дерек көздері |
|||
Басы
Ортасы
Соңы
|
Оқушылар шеңбер болып тұрады Мақсатымыз «5»ке оқу
Үй тапсырмасын тексеру. Топқа бірігу. Құстар суреттерін таңдау арқылы топқа бөлінеді. 1-т «Қарлығаштар» 2-т «Қараторғайлар» 3-т «Тоқылдақтар» 4-т «Аққулар» Әр топ өздері жайлы 1-2 сөйлем айту. «Көктем жыры» өлеңін жатқа айту. Тапсырмаларды сұрау. 1-т. Көктем мезгіліне сурет салу. 2-т. Өлең шығару 3-т. Көктемдегі өзгерістер туралы әңгіме жазу. 4-т. Жыл құстары жайлы эссе жазу. «Бағдаршам» әдісімен бағалау. *Табыс критерийлерін құру* 1.Құстар туралы көп мағлұмат аламын. 2.Құстың пайдасы мен зияны туралы білемін. 3.Топта нәтижелі жұмыс жасауға белсенділік танытамын.
Бейнекөріністі тамашалау. -Балалар, көктемде ең алғаш ұшып келетін қандай құс?
Ө.Тұрманжанов туралы мағлұмат беру. Ө.Тұрманжанов 1905 жылы 15 желтоқсанда Оңтүстік Қазақстан облысы Бөген ауданындағы «Жалғызағаш» ауылында туған. Ауыз әдебиетінің белгілі зерттеушісі,көрнекті ақын, жазушы. Тұңғыш жинағы «Таң өлеңдері», «Таң сыры», «Асыл сөздер» атты жинақтарды құрастырды. Оқулықпен жұмыс Өлеңді мәнерлеп оқу. Өлеңді іштей оқу. Тізбектей оқу.
Өлеңде қандай нақыл сөз бар? * Мазмұнын түсіндіру. Сұрақтар мен тапсырмаларды орындау. - Торғайдың өлең айтуға неге зауқы болмады? - Торғайдың қасына жақындағанда торғай не істеді? Өлеңге «сатылай кешенді талдау » жасау. Сергіту сәті Жұмбақтар шешу.
Топпен жұмыс 1 –т Қараторғай туралы мәлімет АКТ 2-т «Құстар – біздің досымыз» Ұсыныс айту. 3-т Ұяны бұзған балаға хат жазу. 4-т «Торғайға көмек» Жаралы торғайға кезіксең не істер едің?
«Құстарды аялайық» бейнекөрісті көрсету.
Сабақты қорыту: Көктем жаршысы, адамзаттың досы болған құстарды аялайық,оларға қамқоршы болайық! Еліміздің болашағы-білімді ұрпағында. Білім аспанында құсша шарықтап ұшыңдар. Елімізде тыныштық болып, бейбітшіліктің ақ құсы аспанда шарласын. Ендеше білімге қарай талпынған қанаттарың талмасын!
Кері байланыс «Жемшашар» Біз не білдік? Не білдік? Талқылау. Үй тапсырмасы Өлеңді мәнерлеп оқу. Теңеу сөздерді пайдаланып, әңгіме жазу. |
Бағдаршам ф.б.
Қима суреттер
Интерактивті тақта Слайд-1
Слайд-2
Слайд-3
Суреттер
Слайд-4
Слайд-5
Парақшалар
Слайд-6
Слайд-7
Слайд-8
Үйшік
Жемсауыттар
Слайд-9
|
Қосымша ақпарат |
||
Дифференциация – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз? «Құстарды аялайық» тақырыбы бойынша эссе жазу. Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Оқушыларға дифференциация табысты болды ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Бағалау – оқушылардың жетістігі мен білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Топтық, жұптық, вербальді, критерилер арқылы бағалау жүреді. |
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, ағылшын тілі, қазақ тілі, дүниетану, еңбек АКТ-мен байланыс. |
Қорытынды бағалау |
Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге байланысты) 1. 2.Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1. 2. Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді? |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі