Өлеңдер Бөлімі

Н,ң дыбыстары

«Тексерілді»

   Директордың оқу

   ісі жөніндегі орынбасары:

______________ Қ.Омарова                                                                                                                                                                                                                                                                   

Пәннің аты:Қазақ тілі

Күні: 21.10.2016 ж

 

Мұғалім:Джумабекова Лаззат

Сабақтың атауы

Дауыссыз н мен ң

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Дауыссыз Н-Ң дыбыстарының айтылуы мен жасалу ерекшеліктерін ұғындыруға  алған білімдерін тиянақты, жетілдіру.

Психологиялық ахуал

Поэзия минуты.

 М.Жұмабаевтың «Қарағым» өлеңі оқылады.

Қарағым оқу оқы, босқа жүрме!

Ойынға, құр қаларсың көңіл бөлме,

Жасынан оқу оқып, өнер қуған

Жан жетпес көңілі жүйрік кемеңгерге

-Нені түсіндік?

-Балаларға қандай өсиет айтады?

-Үнді дауыссыз дыбысы бар сөздерді атаңдар.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

1-тапсырма. Көркем жазу сәті. Жаңбыр сөзіне дыбыстық талдау.(дәптерімізге көшіріп ң дыбысы бар сөздің астын сызу.)н-ң дыбыстары қандай дыбыстар?

н-ң дыбыстары екеуі екі басқа дыбыс, екі басқа әріп. Жасалуы жағынан ң-н-ға мүлдем жуықтамайды.

Н-тіл ұшы дыбысы

Ң-тіл арты дыбысы.

2-тапсырма. Ой сергіту жаттығуы. «Кім көп біледі?»

Жұмбақ шешу.

1.      Нанда бар, майда жоқ.

Ұнда бар, айда жоқ.  (н)

2.      Шаңда бар, гүлде жоқ

Аңда бар сайда жоқ. (ң)

3-тапсырма. Ой қозғау. «Тез тауып, бөгелмей айт»Тон-тоң, шын-шың, он-оң (сөздегі өзгертіп тұрған дыбыстарды салыстырып, мағынасын түсіндіру.)

«Қарлы кесек» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Л,р әріптерінен сөздер айтады.

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

Мағынаны тану

Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындату.

129-жаттығу.Сөздерді көшіріп жаз.Н,ң әріптерінің астын сыз.

Шын-шың               мен-мең

Тон-тоң                   сен-сең

Кен-кең                   оң-өң

130-жаттғу.Өлеңді мәнерлеп оқы.

131-жаттығу.Ңғ,нг,ңг әріптерінің тиістісін қойып,сөздерді  көшіріп жаз.

Жауы (ң,ғ)ер,се (нг,ңғ)іш,бұры (нг,нғ,ңғ)ы,ша (нг,ңғ)ы, ә (ңғ,ңг)іме,үзе (нг,ңғ,ңг)і,қара (ңғ,нғ)ы

132-жаттығу.

І-топ.Жауынгер

ІІ-топ.таңғы

ІІІ-әңгіме

Сөздерін қатыстырып сөйемдер құра.

133-жаттығу.Өлеңді оқу.

Қон,

Қоң.

Жайлауға қон,

Жисын мол қоң.

Қармен жазылған сөздердің мағынасын түсіндір.

Жоғарыдағы өлеңге қарап,әрі қарай ұйқастыр.

Кен.

Кең.

...

...

Сергіту сәті

Қайырымды жандар айнала,

Шеңберге келсін жайлана.

Жалықпастан қайта бiз,

Махаббат сөзін айтамыз.

Сүйеміз барлық әлемді,

Әлемдегі бар елді.

Бақыттымыз осы біз

Қасымызда досымыз!

Ой толғаныс

 «Ойлан тап». (7 күн,  суреті ілінеді)

-Суреттен нені түсіндік. «7 күн – 1 апта». Олай болса әр күнді өз атауымен атап, жасырынған дыбысты табайық.

1.Дүйсе  бі            3.Сәрсе  бі       5.Жұма

2. Сейсе   бі          4. Бейсе  бі      6. Се бі

-Қандай дыбыстар жасырынған?

Н – дауыссыз, үнді дыбысы.

Сабақ соңында барлық тапсырма орындалып болғасын жаңбыр ашылып күлімдеп күн шығады

 

Үйге тапсырма

Дәптермен жұмыс.134-жаттығу.

Күнделіктеріне жазып алады

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

 

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 


Қарап көріңіз

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

×