Өлең, жыр, ақындар

2 сынып қысқа мерзімді жоспар

2 «Б» - сынып. Әдебиеттік оқу. Сабақтың тақырыбы: 

                Мақсаты

Белсенді әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Сыныптағы өзара әрекеттестік

Бағалау

ОүБ

Ресурстар

1.Оқу ортасын құру.

 

 

 

Топқа бөлінеді.

1-топ «Ата»

Қарт,қария,шал,ақсақал

2-топ «Әке»

Көке,тәте,папа,аға

3-топ «Бала»

Нәресте,сәби,шақалақ,ұл,қыз

(ОмОЖТ)  1 мин

Топқа бөлінуге дағдыланды..

 

 

 

 Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді.

Мадақтау

 

 

 

Топ аттары жазылған стикерлер

2.Сөздікпен жұмыс

3. Жаңа сабақты  оқулықтан оқи отырып, ассоциация құру арқылы өздері мағынасын ашады.

Ауызша сөйлеу тілі дамиды.

 

Жаңа сөздерді меңгерді

1. Автор  туралы білгендерін ортаға салады.

2.Өлеңді түсіне, мәнерлеп оқиды

3.Сызба құрастыра отырып,негізгі ойды анықтайды. Сызба бойынша «Оқушы-оқушы» диалогі:

 («Ассоциация», ОмОЖТ, СТО)   20  мин.

 

Сөз тіркестерін құрап үйренді

Тірек сызба бойынша нақты,қысқа жауап берді. Сөйлеу мәдениеті артты. Үш топта үш түрлі ассоциация жасақталады

 

 

 

Бірлесіп қайталайды.

Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады.

 

Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды.

 

Таратпа қағаз

 

 

4.Оқушыларды қызықтыру, сергіту.

Тыңдайды,ойланады. 3 мин

 

 

Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.

 

 

Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды.

Видео ролик

 

5. Кестемен топтық жұмыс

 

 

1.Топтаса жұмыс жасайды  

  10 мин.  

Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты.Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

.

Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады.

Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды.

Таратпа қағаз

 

6. Сабақ  туралы білімдерін бекіту

Бес жол өлең

1.Зат есім  1 сөз

2.Сын есім (2сөз)

3.Етістік (3сөз)

4.Пысықтауыш (4 сөз тіркесі)

5.Түйін сөз (5сөзден құралған түйін сөз)

(СТО, ТжДБО)  10 мин.  

Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты.Артистік қабілеттері  шыңдалды. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

 

Әр оқушы  өз жұмыстарын таныстырды, қорғады.

Әр оқушыға таратпа қағаз тарату арқылы бағаланды.

Таратпа қағаз

 

7.Үй тапсырмасының

түсініктілігі

 

.Күнделікке жазу.Өлеңдерді жаттау

 1 мин.

Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді.

 

 

 

Оқулық.

8.Рефлексия

1  мин

 

 

 

2 «Б» - сынып. Математика. Сабақтың тақырыбы:  Үшбұрыштың  периметрін табу.

                Мақсаты

Белсенді әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Сыныптағы өзара әрекеттестік

Бағалау

ОүБ

Ресурстар

1.Оқу ортасын құру.

 

 

 

Бір-біріне сәттілік тіледі

 

1мин

Бойларында өздеріне деген сенімділік орнады.

 

 

 Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді.

Мадақтау

 

 

 

 

2.Өткен сабақты  тиянақтау

Ауызша сөйлеу тілі дамиды.

 

 

 

1.Күн жады

2.1-3-есептерді өздері тақтада айтып тұрып шығарады

 

(ОмОЖТ, СТО, ТжДБО)   10  мин.

 

 

 

Өткен сабақты пысықтады,тиянақтады

 

.

 

 

Оқушылардың шығарып келген есептерін  бағдаршам көздерін тарату   арқылы бағаланды.

Оқулық,дәптер

 

 

Бағдаршам көздері

3,Оқушыларды қызықтыру, сергіту.

Тыңдайды,билейді

2 мин

 

Көңілдері сергіді

Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.

 

 

Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады

Видео ролик

 

4.Дәптермен жұмыс

 

 

 

1. 4-есепті  3топқа бөлініп берді.

2.5-6-есептерді  топ ішінде талқылап шығарды

3 0 мин

Ережені  түсіне,жатқа білді

 

Оқушылардың шығарып келген есептерін  бағдаршам көздерін тарату   арқылы бағаланды.

дәптер

 

Бағдаршам көздері

5.Үй тапсырмасының

түсініктілігі

 

.Күнделікке жазу.128-бет.4-есеп  (3)

 1 мин.

Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді.

 

 

 

Оқулық.

Рефлексия

1 мин

 

 

 

 

 

 

2 «Б» - сынып. Қазақ тілі. Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша

                Мақсаты

Белсенді әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Сыныптағы өзара әрекеттестік

Бағалау

ОүБ

Ресурстар

1.Оқу ортасын құру.

 

 

 

Шеңберде тұрып,әуенде қозғалыс жасайды.

(ОмОЖТ)  2 мин

Топқа бөлінуге дағдыланды..

 

 

 

 Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді.

Мадақтау

 

 

 

Топ аттары жазылған стикерлер

2. Суреттер бойынша өткендерін қайталау

Ауызша сөйлеу тілі дамиды.

 

1.Сызба бойынша «Оқушы-оқушы» диалогі:

 2.Суреттермен жұмыс

5  мин.

Сөз тіркестерін құрап үйренді

Тірек сызба бойынша нақты,қысқа жауап берді. Сөйлеу мәдениеті артты.

 

 

Бірлесіп қайталайды.

 

Оқушылар   бағдаршам көздерін тарату   арқылы бағаланды.

 

 

Бағдаршам көздері

3.Оқушыларды қызықтыру, сергіту.

Тыңдайды, ойланады.  

4 мин

 

 

Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.

 

 

Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады

Видео ролик

 

4.Дәптермен жұмыс

 

1.Күн жады

2.Жаттығулармен жұмыс

3.365- ж  топ арасында дәлелдеу

25  мин.  

Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

.

Топтар өз жұмыстарын таныстырды, дәлелдеді.

Оқушылардың жаттығуларды дұрыс орындауына қарай бағдаршам көздерін тарату   арқылы бағаланды.

Оқулық,дәптер

 

 

Бағдаршам көздері

5. Сабақ  туралы білімдерін бекіту

5-жол өлең

1.Зат есім  1 сөз

2.Сын есім (2сөз)

3.Етістік (3сөз)

4.Пысықтауыш (4 сөз тіркесі)

5.Түйін сөз (5сөзден құралған түйін сөз)

(СТО, ТжДБО)  5 мин.  

Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

 

Әр оқушы  өз жұмыстарын таныстырды, қорғады.

Оқушылардың жаттығуларды дұрыс орындауына қарай бағдаршам көздерін тарату   арқылы бағаланды.

А 4 слайд

6.Үй тапсырмасының

түсініктілігі

 

.Күнделікке жазу.97-бет 264-ж

 2 мин.

Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді.

 

 

 

Оқулық.

Рефлексия

2  мин

 

 

 

2 «Б» - сынып. Дүниетану. Сабақтың тақырыбы:  Жануарлар немен қоректенеді?

                Мақсаты

Белсенді әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Сыныптағы өзара әрекеттестік

Бағалау

ОүБ

Ресурстар

1.Оқу ортасын құру.

 

 

 

Топқа бөлінеді.

1-топ «Өсімдік»

сәбіз ,шөп,жаңғақ,тары

2-топ «Бунақденелілер»

Ара, қоңыз,шегіртке,маса

3-топ «Жануар»

Түйе,қоян,құс,тиін,тауық

 (ОмОЖТ)  2 мин

Топқа бөлінуге дағдыланды..

 

 

 

 Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді.

Мадақтау

 

 

 

Топ аттары жазылған стикерлер

2. Жануар  туралы өткендерін қайталау

Ауызша сөйлеу тілі дамиды.

 

1.Сызба бойынша «Оқушы-оқушы» диалогі:

2.Ойын. « Не немен қоректенеді?»

 25  мин.

Сөз тіркестерін құрап үйренді

Тірек сызба бойынша нақты,қысқа жауап берді. Сөйлеу мәдениеті артты.

 

 

Бірлесіп қайталайды.

Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады.

Әлеуметтенді.

Топтық бағалау

Стикер

 

3.Оқушыларды қызықтыру, сергіту.

Тыңдайды,ойланады. 4 мин

 

 

Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.

 

Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады

Видео ролик

 

5. Сабақ  туралы білімдерін бекіту

Он сұрақ?

(СТО, ТжДБО)  10 мин.  

Сұрақ қоя білу дағдысы қалыптасты. Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

 

 

Оқушылар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады

Стикер

 

6.Үй тапсырмасының

түсініктілігі

 

.Күнделікке жазу.

 2 мин.

Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді.

 

 

 

Оқулық.

Рефлексия

2  мин

 

2 «Б» - сынып. Еңбек. Сабақтың тақырыбы:Лего құрастырғыштың бөлшектерінен әр түрлі модельдер құрастыру

                Мақсаты

Белсенді әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Сыныптағы өзара әрекеттестік

Бағалау

ОүБ

Ресурстар

1.Оқу ортасын құру.

 

 

 

Өз  топтарында қалады.

(ОмОЖТ)  

Топқа бөлінуге дағдыланды..

 

 

 

 Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді.

Мадақтау

 

 

 

Топ аттары жазылған стикерлер

2.Өткенді қайталады. Ауызша сөйлеу тілі дамиды.

 

1.Оқулықтан өздері меңгерді.

2.Ұшқыш құрастырды

3.Ұшақ  құрастырды.

30  мин.

Сөз тіркестерін құрап үйренді

Сурет бойынша  құрастырғыштармен жұмыс жасауды меңгерді. Сөйлеу мәдениеті артты.

 

 

Бірлесіп  жұмыс жасады.

 

 

Легоқұрастырғыш, оқулық

 

3.Оқушыларды қызықтыру, сергіту.

Тыңдайды,ойланады.

 2 мин

 

 

Барлық оқушы.Бірлесіп тыңдайды.

 

 

Топтар бірін-бірі қол шапалақтау арқылы бағалады

Видео ролик

 

5. Сабақ  туралы білімдерін бекіту

Әр топ өздері жасаған тікұшақтарын  көрсетті

(СТО, ТжДБО)  10 мин.  

Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

 

Топтар өз жұмыстарын таныстырды, қорғады.

Топтар бірін-бірі бағалады

Стикер

 

6.Үй тапсырмасының

түсініктілігі

 

.Күнделікке жазу.

 1 мин.

Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді.

 

 

 

Оқулық.

Рефлексия

2  мин

 

 

 

2 «Б» - сынып. Дене. Сабақтың тақырыбы:  Ойынның  ортасы  және соңы.Атсырау жағдайынан шығатын кейбір әдістер

                Мақсаты

Белсенді әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Сыныптағы өзара әрекеттестік

Бағалау

ОүБ

Ресурстар

1.Оқу ортасын құру.

 

 

 

2 топқа санау арқылы бөлінеді.

 

 (ОмОЖТ)  2 мин

Топқа бөлінуге дағдыланды..

 

 

 

 Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді.

Мадақтау

 

 

 

Топ аттары жазылған стикерлер

2.Сапқа тұру

3. Жаңа сабақ

 

1.Оңға,солға бұрылу

Б,қ  жеңіл жүгіру

2.Жүру кезінде жасалатын жаттығулар

3.Жүгіру кезінде жасалатын жаттығулар

5  мин.

Жаттығуларды   жасауға  жаттықты

Бірлесіп қайталайды.

.

Топтар бірін-бірі бағалады

 

 

4.Негізгі бөлім

Тоғызқұмалақты ойнап үйренеді

 

     30  мин.  

Жаттығудың дұрыс орындалуы қадағаланды.

Бірлесіп қайталайды.

 

Топтар бірін-бірі бағалады

 

5. Сабақ  туралы білімдерін бекіту

Сапқа тұрғызу.

(СТО, ТжДБО)  5 мин.  

Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

 

Бірлесіп қайталайды.

 

Топтар бірін-бірі бағалады

 

6.Үй тапсырмасының

түсініктілігі

 

.Күнделікке жазу.

 1 мин.

Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді.

 

 

 

Оқулық.

Рефлексия

2  мин

 

 

 

 

 

2 «Б» - сынып. Көркем жазу . Сабақтың тақырыбы:  Ө әрпінің жазылуы

                Мақсаты

Белсенді әдіс-тәсілдер

Оқу нәтижелері

Сыныптағы өзара әрекеттестік

Бағалау

ОүБ

Ресурстар

1.Оқу ортасын құру.

 

 

 

Өз  топтарында қалады.

 (ОмОЖТ)  

Топқа бөлінуге дағдыланды..

 

 

 

 Барлығы орындарына жайғасты. Достық қарым-қатынаста болды Әлеуметтенді.

Мадақтау

 

 

 

Топ аттары жазылған стикерлер

2.Ө әрпі туралы мағлұмат алу

 

1.Оқушылар ө әрпін қимылмен көрсету

2. «Кім көп сөз біледі?»Ө әрпі алдында, ортасында келетін сөздер табады.

10   мин.

1.Оқушылар қимылмен көрсете білді

2.Сөз құрастыруды меңгерді.

Бірлесе жұмыс жасады.

Топтар бірін-бірі  қол шапалақтап бағалады

 

 

4.Негізгі бөлім

Ө әріпін жазды     20  мин.  

Көркем жазуды меңгерді.

Бірлесіп қайталайды.

 

Топтар бірін-бірі  қол шапалақтап бағалады

 

 

 

 

5. Сабақ  туралы білімдерін бекіту

Он сұрақ?

(СТО, ТжДБО)  12  мин.  

Топ ішілік диалог. Сөйлеу мәдениеті артты. Тыңдау мәдениеті қалыптасты.

 

Бірлесіп қайталайды.

 

Топтар бірін-бірі бағалады

 

6.Үй тапсырмасының

түсініктілігі

 

.Күнделікке жазу.

 1 мин.

Үй тапсырмасының қалай орындалатынын түсінді.

 

 

 

Оқулық.

Рефлексия

2  мин

 

 

***


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз