Ақтөбе облысы, Темір ауданы
С.Бәйішев атындағы орта мектебінің
информатика пәнінің мұғалімі
Таңжарбай Нұргүл Жолдыбайқызы
Сабақтың тақырыбы |
Кесте. Кестенің түрлері. |
|||
Мақсаты |
Оқушыларға кесте, кестелерді құру, кесте ішіне ақпараттарды енгізу туралы мағлұмат беру, білімдерін арттыру. 7 модуль идеясын кіріктіре отырып оқушыларды жұппен жұмыс істеуге, ұқыптылыққа, компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеу. Оқушылардың компьютермен жұмыс жасау және кестелік процессорде жұмыс жасау қабілеттері мен дағдыларын дамыту |
|||
Оқыту нәтижесі |
Кестелерді еркін сыза білуге үйрету |
|||
Түйінді идеясы |
«Ізден, талпын, ерінбе Шешілер сонда түйінде.» |
|||
Әдіс-тәсілдер |
АКТ, СТО, жұптық жұмыстар, сұрақ-жауап |
|||
Уақыты |
Ресурсы |
Сабақтың мазмұны |
||
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
2 мин
3 мин
3 мин
5 мин 15 мин |
Әртүрлі түсті кеспе қағаздар таратылады.
Әдебиет оқулығы
Оқулығы
АКТ, оқулықтар
Оқулық, интерактивті тақта, маркер, А3 қағазы
Ноутбук
Сергіту сәті
А3 қағазы, маркерлер
интерактивті тақта
Компьютер парақшалар |
|
Оқушылар әр тілде амандасады. |
|
2. Топқа бөлу. 1. Математика 2. Информатика 3. Технология Топ басшысын сайлау, ережелерін қайталату. Топ басшыларына бағалау парақтарын таратып беремін. Топтардың байлынысын сұрау. Оқушыларға бүгінгі сабақтың жүргізілу барысын түсіндіріп, видеоролик көрсетемін. Мониторға үлкен сіздерден үлкен көмек керек болып тұр. Сол себептен мониторды жалғыз қалдырмай онын қасындағы құрылғыларды алып келуге көмектесулеріңізді сұраймын. 1 бөлім. Жүйелік блок. 2 бөлім. Пернетақта 3 бөлім. Тінтуір 4 бөлім. Дыбысшығарғыш (колонки) М: Топтардың атауларында байланыс бар ма, қандай? Олай болса бүгінгі тақырыбымыз «Кесте. Кесте құру»
3. Мағынаны тану. Түртіп алу әдісі 1) Оқулықпен жұмыс. а)Тақырыпты түсініп оқу ә) Тақырыптағы негізгі ойды жазу
4. Практикалық жұмыс А деңгейіне: Paint графикалық редакторында кесте сызу, кесте ішіне өздерінің есімдерін жазу. В деңгейіне: Microsoft Word- та кесте қойып, есімдерін жазу. С деңгейіне: Microsoft Office Excel прорамасын ашып есімдерін енгізу.
Сергіту сәті. «Робот» биін билейді.
5. «Венн диограммасы» Математика, информатика, технология топтары қайтадан өздерінің топтарына келіп «Кесте» тақырыбын салыстырып, диограммаға салады. 6. «Балық қаңқасы» Бұл әдіске оқушылар өздірінң проблемаларын жазып, себептерін, дәлеледерін, қорытындыларын жазады. 7. Үйге тапсырма. «Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу» оқып мазмұнын айту, эссе жазып келу. 8. Бағалау. Бағалау парағы арқылы бағаланады 9. Рефлексия: «Синкуейн» әдісі бойынша қорытындылаймын. |
Кеспе қағаздарды таңдау бойынша бөлінеді.
Видеороликтегі жағдайды әңгімелеп, талдайды, өмірмен байланысын айтады.
Бұлар пәндер, сызады, сандар бар, әріптер бар, кесте сызылады.
1 топ математика. «Кестенің шығу тарихы» (интернеттен) 2 топ информатика «Кесте құру» (оқулықтан) 3 топ технология «Кестенің маңызы» (мұғалімнен)
А,В, С деңгейіндегі тапсырмаларды оқушылар ноутбукте отырып орындайды.
Музыка әуеніне қосылып би қимылдарын қайталап жасайды.
Оқушылар салыстырып олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратып жазады. Оқушылар проблеме, себептерін, дәлеледерін, қорытындыларын жазады. Тақырып бойынша эссе жазып келу Топ басшылар берілген парақшалардағы бағаларын айтып, себептерін түсіндіреді. Өлең шумағын шығарады (5 жолдан тұратын) |
|||
5 мин
10 мин
3 мин
1 мин 2 мин
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі