ОҚО, Түркістан қаласы
Бабайқорған ауылы
«Бабай-Қорған» жалпы орта мектеп
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Бастауыш сынып мұғалімі: Қорғалова Арайлым Музапбаровна
Сабақ: Тәрбие сағат |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||
Күні: |
Сынып жетекші: А.Қорғалова |
||||||||||||||||||||
Сынып: 2 «А» Сабақтың тақырыбы: Дені саудың – жаны сау |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
6 мин ішінде 70% оқушылар «Дені саудың – жаны сау!» тақырыбында берілген мәліметтерді толық түсінеді. |
||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Денсаулық, тазалық, салауат туралы біледі. |
||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||||||||||||
Денсаулық туралы көп мағлұматтар біледі және өз ойларын ашық айта алады. |
|||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||||||||||||
Денсаулық туралы көп мағлұматтар біледі және өз ойларын ашық айта алады. Өлеңді мәнермен айта алады. |
|||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: ...(істей) алады Дені саудың - жаны сау туралы түсінік алады. Сабақтың тақырыбын ашады, талдау жұмыстарын жүргізуді, жалпы дене қимыл қозғалыстарын істей алады. |
||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||||||||||
Денсаулық, тазалық, салауат - деген сөздер туралы мағлұмат алады. |
|||||||||||||||||||||
Сыныптағы диолог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсартуда ауызша тапсырмаларды орындауда сөйлеу дағдылары дамиды. |
|||||||||||||||||||||
Талқылауларға арналған тармақтар: денсаулыққа пайдалы табиғи өнімдер туралы не білесіңдер? |
|||||||||||||||||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Денсаулыққа кері әсер беретін, зиянды тағамдарды пайдалансақ не болатынын айта аласыз ба? |
|||||||||||||||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: Табиғи өнімдердің пайдасы - деген тақырыпта өз ойларын жазады, талқылап айтады. |
|||||||||||||||||||||
Табыс критерийлері
|
1. Денсаулық туралы өлеңдерді мәнерлеп айта алады. |
||||||||||||||||||||
Алдыңғы тақырып |
Салауатты өмір салты. |
||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
Басталуы
|
Ынтымақтастық атмосфера орнату – Балалар, бүгінгі сабағымызға қонақтар келіп отыр. Ендеше, қонақтармен сәлемдесіп алайық. Үлкенге де Сіз! - Ал балалар, шаттық шеңберін жасаймыз. Балалар бәріміз бірге «Өрмекшінің өрнегін» жасай отырып бір-бірімізге жақсы тілек айтайықшы. Енді балалар өздеріне қажетті суреттерді таңдап алып орнымызға жайғасамыз. - Әр топ өздерінің тобының атын айтады. |
Лента
Суреттер |
|||||||||||||||||||
Ортасы
|
Мағынаны тану: «Кинометафора» әдісі арқылы жаңа сабақты ашамын. – Ал, балалар бейне баянды тамашалап осы бейне баянға тақырып қоямыз. – Ал, кәне балалар бейнебаяннан нені білдік, не туралы көрдік, қане сыный тұрғыдан ойланып айтамыз. Жарайсыңдар балалар бәріміз бірге бүгінгі сабағымыздың тақырыбын айтайықшы. – Хормен: Дені саудың – жаны сау! – Міне балалар, біз денсаулық туралы бейне бянды көрдік, енді, сабағымызда денсаулығымызды қалай сақтаймыз, не нәрселерден аулақ болуымыз керек, сол жөнінде ой өрбітеміз. – Біздің халқымыз «Деннің саулығы – бастың байлығы» – деп тегін айтпаған. Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев халқымыздың денсаулығына өз жолдауында үлкен мән беріп, азаматтардың денсаулығына, қоршаған ортаның таза болуына күш салу қажеттілігін атап айтқан. – Адамның денсаулығы – қоғам байлығы. Әрбір адам өз денсаулығының мықты болу жолдарын қарастыру керек. Дені сау адамның көңіл – күйі көтеріңкі болып, еңбекке әрқашан құлшына кіріседі. Халқымыз «дені саудың – жаны сау» деп орынды айтқан. Отанымыздың келешегі, көркеюі, балалар, сіздердің қолдырыңызда. Балалар, сіздер қараңғы үйге кіріп келіп шам жақсаңыз, шам үйді жарық қылады. көп қызыл гүлдің ішінен бір ақ гүл көрсең, көзің соған түседі. Біздің де өмірімізді жарық қылатын, жан- жағымызға тамаша сәулесін шашатын, өмірдегі басты байлық не деп ойлайсыңдар? – Оқушылар: Денсаулық. – Мұғалім: Балалар денсаулығымыз мықты болу үшін не істеуіміз керек? – Оқушылар: Шынығып, спортпен дос болып, дұрыс тамақтанату, тазалық сақтауымыз керек. – Ендеше, денсаулықты сақтау өз қолымызда. Денсаулықты сақтау – ең әуелі тазалықты сақтаудан басталады екен. – Денім сау болсын десең – тамақты ішер алдында және ішіп болғаннан кейін қолыңды жу. Тамақтың берекесі де осында. – Ендеше балалар денсаулыққа арнап өлен шумақтарымызды айтайықшы.
- Оқушылар біздің деніміз сау болу үшін денсаулыққа пайдалы іс әрекеттер жасап, имунитетімізді көтеру керек. Олай болса бейне баяннан денсаулыққа пайдалы кеңесімізді тыңдайықшы. - Әр топ басшылары берілген тапсырманы аламыз және оны қорғап шығамыз. - Ал енді балалар денсаулыққа не зиян екенін білеміз бе? - Оқушылар біз спортпен шұғылдану керек дедік жаңа, ендеше біздің мектебімізде де ұстаздарымызда оқушыларымыда спортпен шұғылданып салауатты өмір салтын сақтау дұрыс жолға қойылған. - Қазақстанды әлемге танытып жүрген спортсмендерімізді білеміз бе? |
Бейне баян
Слайдтар
Денсаулыққа пайдалы бейне баян Слайдтар, бейне баян, табиғи өнім түрлері плакаттар, маркерлер,
Слайдтар, суреттер
Денсаулыққа зиянды бейне баян
Слайд Зіл темір
Қимыл іс – әрекет |
|||||||||||||||||||
Аяқталуы
|
- Ал енді оқушылар бүгінгі сабағымыздан не үйрендім, не білдіңдер, нені алдыңдар, қандай көңіл күйде, қандай сезімде болдыңдар, соны білдіру үшін біз кері байланыс жасаймыз. Жарайсыңдар балалар, Сендерде салауатты өмір сүрсеңдер осындай керемет аралдарға барып дем аласындар Мұғалімдермен кері байланыс
- Әр қашанда дені саудың – жаны сау деп он екі мүшеміздің саулығын тілей отырып біз сіздерге «Мен бәрін орындай аламын» деген кішкене аутотренинг өткізіп жіберейік. - Мен барлығын жақсы көремін, сол үшін көздеріме рахмет. - Мен барлығын жақсы естимін, сол үшін құлақтарыма рахмет. - Мен барлық жұмысты атқарамын, сол үшін қолдарыма рахмет. - Мен барлығын білемін, сол үшін басыма рахмет. Қорытынды: Міне, кішкентай ғана бүлдіршіндеріміздің дені сау, құрыш білікті, батыл жүректі, салауатты өмір салтын орнықтыруға дайын жас ұрпақтарымыз Қазақстанның өсіп, өркендеуіне, Қазақстан Мәңгілік ел – болуына, болашақта өз үлестерін қосып, адал қызмет етіп, мемлекетіміздің тізгінін ұстайтын үлкен азамат болуына кәміл сенемін. |
Слайд, Аралдардың картасы Кеменің суреті.
Чемодан, ет тартқыш, жәшік суреттері
Электронды киіз үй.
Қимыл іс – әрекет
|
|||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|
||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||
- Қабілеті жоғары оқушыға күрделі тапсырма беремін. - Үлгермеуші оқушыларға деңгейіне, тақырыпқа сәйкес жеңіл тапсырма беремін. |
Кері байланыс Аралдар картасы
|
|
|||||||||||||||||||
Рефлексия - Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? - Бүгін оқушылар не білді? - Сыныптағы ахуал қандай болды? - Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? - Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Дені саудың - жаны сау – сабағымның мақсаты шынайы. Бүгінгі сабақта оқушылар денсаулыққа пайдалы «Табиғи өнімдері» туралы жазып, оны қорғап шықты. Оқушылар тақырыпты меңгеруде топтық жұмыс жасап, құрдастар арасында бірлескен сұхбат жүргізді. Жоспарланған саралау уақыты тиімді болды. Берілген уақытта үлгере алдым. Келесі жоспарды оқушылардың алған теориялық білімін практикада қолдануын, салауатты өмір сүруіне көбірек мән беремін. |
||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: «Өрмекшінің өрнегі» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне тілек айтты. 2: «Кинометафора» әдісі арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын аша білді.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: «Кластер» әдісі арқылы табиғи өнімдер мен топтық жұмыс жасай білді. 2: Денсаулыққа пайдалы және зиянды тағамдар туралы кеңестерді түсіне білді.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Сабақ барысында кері байланыс жасағанда келесі жолы басқада әдістерді пайдаланып, «Басбармақ» әдісі арқылы бағалауды жоспарладым.
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі