Өлең, жыр, ақындар

EXCEL-дің ГРАФИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ. Диаграммамен жұмыс істеу. Графикалық объектілерді біріктіру.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:     EXCEL-дің ГРАФИКАЛЫҚ МҮМКІНДІКТЕРІ, Диаграммамен жұмыс істеу, графикалық объектілерді біріктіру туралы білімдерін қалыптастыру;

Тәрбиелілік:               Жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу;

ДамытушылықОқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Сабақтың түрі: Практикум элементтерінің көмегімен демонстрациялау, Баяндау арқылы түсіндіру.

Сабақта қолданылатын көрнекті құралдар: компьютер, оқулық, практикум, тақта.

Сабақтың өту барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі.
  2. Үйге берілген тапсырманы тексеру
  3. Жаңа тақырыпты түсіндіру
  1. Тапсырмаларды орындау
  2. Үйге тапсырма

Өткен сабақтар бойынша қайталау сұрақтары:

  1. Мәтін мен сан енгізудің қандай ерекшеліктері бар?
  2.  Ұяшықтарға енгізілген деректерді тігінен орналастыру үшін не істейміз?
  3.  Деректерді сақтау және қорғау үшін қандай амалдар орындаймыз?
  4.  Формула қандай символмен басталады?
  5.  Автомсумма деген не?
  6.  Жұмыс кестесін автоматты түрде форматтау үшін қандай команда қолданамыз?
  1. Кесте шекераларын жиектеу үшін қай менюді қолданамыз?
  2. Кестені баспаға шығару жолдарын ата.

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Бірақ бұл біз бұдан да нақты графиктік түрде осы ақпаратты ұсына аламыз ба, әрине, көрсете аламыз. Ол үшін EXCEL программасының арнайы мүмкіндігі Диаграмма мастерін пайдаланамыз. Балалар сендер өмірде диаграмманы көрдіңдер, енді осы диаграммаларды өзіміз тұрғызып үйренеміз.

Диаграмма - деп кестедегі мәліметтерді графиктік түрде ұсынуды айтады. Диаграмма құру үшін кестедегі мәлеметті белгілегеннен кейін аспаптар панелінен немесе Вставка-Мастер Диаграмм командасын таңдаймыз. Содан кейін мынандай терезе шығады.

 

Диаграмма тұрғызудың:

1-ші қадамы – диаграмма типін тандау. Диаграмманың 14 типі бар.

2-ші қадамы – диаграммадағы мәліметтер аралығын енгізу

3-ші қадамы – диаграмманың тақырыбын, мәнін енгізу

4-ші қадамы – диаграмманы қайда орналастыру керек екендігін таңдап аламыз 

Дөңгелек диаграммалардан басқа диаграммалардың барлығының екі осі:

  • горизонталь немесе категориялар осі
  • вертикаль немесе мәндер осі

 

Диаграмма мынандай элементтерден тұрады. Тор тақырып және аңыз.

 
   

Жаңа сабаққа практикалық жұмыстар.

1-денгей Төмендегі функцияға график типін таңдап диаграмма тұрғыз.

2-деңгей Төмендегі функцияға гистограмма типін таңдап диаграмма тұрғыз.

Қазақстан халқының ұлттық құрамы (%)

 

1926

1939

1959

1970

1979

1989

1997

Қазақтар

57,1

38

30

32,6

36

39,4

50,7

Орыстар, украиндар, белорустар

33,1

51,5

52,1

51,1

48,1

44,3

37,7

Басқа ұлттар

9,9

10,5

17,9

16,3

15,9

16,3

11,6

3-деңгей Төмендегі функцияға гистограмма және дөңгелек типін таңдап диаграмма тұрғыз. Интернеттің өсуінің статистикалық мәліметі. Ақпараттық қоғамның тез дамуының ең басты себебі Интернетті пайдаланушылардың өсуі. Интернеттің статистикалық өсуі  туралы мәліметті Internet Software Consortium серверінен, мына адрес бойынша http://www.isc.org табуға болады. осы көрсетілген сайт бойынша «Интернеттің статистикалық өсуі» туралы кесте құрыңдар.

Жылдар

Серверлер саны

1993

1313000

1994

2217000

1995

4852000

1996

9472000

1997

16146000

1998

26670000

1999

43230000

2000

72398092

2001

109574429

2002

147344723

2003

171638297

2004

233101481

2005

295101871

 

«Интернеттің серверлерінің санының өсуіне» график тұрғыз. Осы графикті талдап өз нәтижеңді шығар.

Графикалық объектілерді біріктіру

Вставка"Рисунок"Картинки... командасын орындау қажет.

а)    суреттер... (СlірАrt программасы объектілерінен);

б)   файлдан... (файл түрінде сақталған объектілер);

в)   автофигуралар;
д) сканерленген;

Вставка"Рисунок"Картинки... командасын таңдағанда Microsoft ClipGallery диалогтық терезесінде Картинки қосымшасынан және Рисунок категориясын таңдаңдар.

Сабақты бекіту сұрақтары:

  1. Диаграмма деген не?
  2. Диаграмманың қандай түрлері бар?
  3. Горизонталь және вертикаль осьтер не үшін берілген?
  4. Диаграмма қандай элементтерден тұрады?
  5. Аңыз деген не?
  6. Диаграмма тұрғызу қандай жолдармен жүзеге асырылады?
  7. Кестелік процессорға графиктік объектілер қою үшін қандай әрекеттер орындаймыз?

Үйге тапсырма беру. 11.3-тақырып. Практикум: 11.7, 11.11 тапсырмалар

 

тақырыбы

Оқушыларды бағалау 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз