"Қ.Байменов атындағы жалпы орта мектеп" МКМ-сінің
Бастауыш сынып мұғалімі: Сағындықова Гүлмира
Күні: 9.12. Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: 16 Қатыспағандар саны: 16 |
||
Сабақтың тақырыбы |
Мен және табиғат. Ғ дыбысы мен әрпі. |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба, таныстырылым. |
||
Тілдік құзыреттілік |
Ғ дыбысы мен әрпі. |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
|
Үлкенге де сіз, – Балалар, бір-біріміздің жылы сөз арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері |
|
Сабақтың ортасы
|
Ғ дыбысы мен әрпінің жазба және баспа түрлерімен таныстыру. Ғарышкерлер туралы видиоролик көрсету. |
Таныстырылым Видиоролик |
|
№1 Оқылым. |
Оқулықпен жұмыс |
||
Сергіту сәті
|
«Көңілді күн» Видиоролик. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
Сабақтың ортасы
|
Оқушылардың дәптерлеріне ғ әрпін жаздыру. |
Дәптермен жұмыс |
|
№2 Артығын тап. №3 Жаңылтпашты оқы. Торғай торғайды ұнатады, Жаңылтпашты жатқа айт |
Оқулықпен жұмыс
|
||
Қызықты тапсырма
|
№4 «Қай құс нені ұнатады?» ойынын ойнайық. Шағала нені ұнатады? Қарға ше? Қарлығаш ше? |
Оқулық |
|
№5 «Адасқан буындар» ойыны. |
Ойын |
||
Сабақтың соңы |
Рефлексия |
Кеменің суреттері |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі