Сабақтың тақырыбы: |
Ертегілер кейіпкерлері |
||
Уақыты: 02. 08. 2016 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Жанысбаева Фарида Аблехановна |
||
Сыныбы: 1 класс |
Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Осы сабақтың сол мақсатқа қол жеткізуде тигізетін үлесі |
Айтылым 1.2.3.1. Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру. |
||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Слайдты немесе видеоны қарап отырып, сұхбаттаса алады.. |
||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Слайдты қарап отырып, әр түрлі тәсілмен сұхбаттаса алады. |
|||
Кейбір оқушылар орындай алады: Слайдты немесе видео қарап отырып, этика нормаларын сақтай отырып сұхбаттаса алады. |
|||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Сұхбаттасын түсінеді және түрлі тәсілмен әрекет жасайды, этика нормаларын сақтап жауап береді |
||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Мысық. Мақта қыз, мейіз сиыр, тал, дүкенші, жұмыртқа, мейіз, тауык, тышқан, құйрық, сүт, |
|||
Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасай отырып,диалог құруға, шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Мақта қыз –мейіз. Мысық пен сиыр, тал–жапырақ-су, сағыз-дүкенші, жұмыртқа – тауық, тышқан–тары |
|||
«Ой қозғау». Талқылауға арналған сұрақтар: - Мысық қайда тұрады? - Сиыр не береді? - Мысық үлкен аң ба? - Сатушы қайда жұмыс жасайды? - Жапырақ қайда өседі? |
|||
Алдыңғы білім |
Ертегі «Мақта қыз бен мысық» «Пантомимо» әдісі. Мәтінде кездескен заттарды мимикамен,дыбыспен көрсетеді. Мысық, сиыр, тауық, ағаш, дүкенші, тышқан ,т.б. |
||
Сабақ барысы |
|||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Оқыту ресурстары |
|
Басы 5 минут |
Кіріспе. Ынтымақтастық орта қалыптастырады: «Досыма сыйлық» тренингі. Әркім өзінің досын ортаға алып шығып, сыйлық сыйлайды (Қолдың көмегімен) Қызығушылықты ояту. Ассоциация: «Мысық». Мысық сөзін естігенде ойларына не келетінін айтады. Ой қозғау «Не артық?» Слайдтан артық суретті көрсет: Тауық, жұмыртқа, қалам. Дүкенші, сағыз, тон. Әр топтағы дайын спикерлер бағалау парағымен, бағалау критерияларымен таныстырады. Бағалау парағы тақтады ілулі тұрады. Дескриптор 3 сөйлем құрастыра алса– «5»; 2 сөйлем құрастыра алса -«4»; 1 сөйлем ғана құрастырса – «3» |
Дереккөіfile %B8%D1%81%D1%8mysyk.html |
|
Ортасы 30 мин |
1-тапсырма. «РАПТ» әдісінің шарты: оқушылар үстелде жатқан суреттерді таңдайды, сол кейіпкердің рөліне кіріп айтады. Айтылым:Слайдта берілген ертегі кейіпкері жайында айтқан сұхбаттасын түсінеді және түрлі тәсілмен әрекет жасап, этика нормаларын сақтап жауап береді. 2-тапсырма. «Мысықтың маршруты» әдісі. Суретте көрсетілгендерді танып, атайды. 2-3 сөйлем құрастырады. Стрелка аркылы саяхат жасаймыз
3-тапсырма. «Венн диаграммасы». Мақта қыз бен мысықты салыстырады. (адам, аң, дос, іздеді, шақырды, келмеді) |
Слайдты суреттер, иллюстрациялар |
|
Сергіту сәті |
Түрлі дыбыстарды тыңдап жауап береді. Бір қатар жануардың дыбысын салады. Келесі қатар ненің дауысы екенін табады |
|
|
Соңы 10 минут |
Тапсырма: «Жанама кейіпкерлер жанымызда» аударым жазу Сиыр-корова, тал-дерево, дүкенші-продавец, тауық-курица, тышқан-мышь. Рефлексия: «Қазақшаңыз қалай?» әдісі. Оқушылар алған білім деңгейлеріне қарап, суреттерді таңдайды. Жасыл ағаш: бәрін түсіндім. Тауық: жартылай түсіндім, сұрақтарым бар. Жұмыртқа: аз түсіндім. Жасыл ағаш: биікпін, жапырағым соншалықты көп болса, алған білімім сондай Тауык: көп шоқиды: жартылай түсіндім, сұрақтарым бар. Жұмыртқа – құпия ішінде - әлі білмейтініміз көп, аз түсінбедім |
Түрлі-түсті шеңберлер |
|
Үй тапсырмасы: Аңдар туралы мәлімет дайындау |
|
Бағалау парағы
Класс оқушылары |
айтылым |
|
3 сөйлем құрастыра алса– «5»; 2 сөйлем құрастыра алса -«4»; 1 сөйлем ғана құрастырса – «3» |
1 |
|
2 |
|
Баяғыда Мақта қыз болыпты. Мақта қыз үйін жинап жүріп, бір мейіз тауып алады да, мысықты шақырады, Мысық келмейді. Қыз: – Келмесең келме! – деп, мейізді өзі жеп қояды. Жеп болған соң мысық келіп: – Неге шақырдың? – деп сұрайды. Мақта қыз айтпайды. Сонан соң мысық: – Ендеше қатығыңды төгем! – дейді. Мақта қыз: – Мен құйрығыңды кесіп аламын! – дейді. Мысық қатықты төгеді. Мақта қыз мысықтың құйрығын кесіп алады. Мысық: – Апа, апа, құйрығымды берші! – дейді. Мақта қыз: – Менің қатығымды төле! –дейді. Мысық сиырға барады. – Сиыр, маған қатық берші! – дейді. Сиыр: – Менің қарным ашып тұр. Маған жапырақ әкеліп берші! – дейді. Мысық ағашқа барып: – Ағаш, ағаш, жапырағыңды берші! – дейді. Ағаш: – Мен шөлдеп тұрмын. Су әкелсең, жапырақ беремін, – дейді. Мысық суға бара жатса, су әкеле жатқан қыздарды көреді. – Қыздар, қыздар, маған су беріңіздерші! – дейді. Қыздар оған: – Бізге сағыз әкеліп берсең, біз саған су береміз, – дейді. Мысық дүкенге барады. – Әй, дүкенші, маған сағыз берші! – дейді. Дүкенші: – Маған жұмыртқа бер! – дейді. Мысық тауыққа барады. – Тауық, тауық, маған жұмыртқа берші! – дейді. Тауықтар: – Бізге дән әкеліп берсең, біз саған жұмыртқа береміз, – дейді. Мысық: «Енді не қыламын?» – деп бара жатса, бір ін қазып жатқан тышқанды көреді. Мысық тышқанды бас салады. – Жаныңның барында айт! Үйіңде не бар? – дейді. Тышқан қорыққанынан: – Үйімде бір табақ тары бар, – дейді. Мысық: – Маған бір уыс тары бер, – дейді. Тышқан үйіне барып, бір уыс тары әкеліп береді; мысық тарыны апарып тауыққа береді, тауық жұмыртқа береді; жұмыртқаны апарып дүкеншіге береді; дүкенші сағыз береді; сағызды апарып қыздарға береді, қыздар су береді; суды апарып ағашқа береді; ағаш жапырақ береді; жапырақты апарып сиырға береді, сиыр қатық береді; қатықты апарып Мақта қызға береді, Мақта қыз мысықтың құйрығын береді.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі