Өлең, жыр, ақындар

Зейінді дамытуға арналған коррекциялық сабақтар

1-сабақ
Мақсаты: оқушының оқу процесінде зейін тұрақтылығын, зейіннің бөлінуін, шоғырлануын қалыптастыру.
1. Жаттығу: «Мейірім»
2. Коррекциялық жаттығу: «Кім жылдам?»
А) Мәтіндегі барлық сөздерден «а» және «о» әріптерін сызып шығу.
Б) Мәтіндегі «а» әріпін толқынды сызықпен, «о» әріпін түзу сызықпен сызып шығу.
3. Коррекциялық жаттығу : «Байқағыштық»
Оқушылардан үйден мектепке дейінгі жолда күнделікті көріп жүрген барлық нәрселерді толығымен ауызша айтып шығуды тапсыру.
4. Коррекциялық жаттығу: «Корректура»
Мәтіндегі сөздердің арасынан бір әріптерді тастап кетіп жазып шығамыз. Оқушылар сол қателерді тексеріп, орнына қалып қойған әріптерді түсті қарындаштармен жазып шығады.
5. Коррекциялық жаттығу : «Саусақтар»
Оқушылар орындықта отырып тізесінің үстіне саусақтарын айқастыра отырады,бас саусақтарын бос қою керек және сол саусақты бір-біріне тигізбей айналдырамыз.Жаттығу 10 минут жасалынады.
6. Рефлексия. «Қоштасу»

2-сабақ
Мақсаты: оқушының оқу процесінде зейін тұрақтылығын, зейіннің бөлінуін, шоғырлануын қалыптастыру.
1. Жаттығу: «Символика»
Мақсаты: сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыру. Оқушылар өздеріне «жалған ат, девиз, белгі»ойлап табуы тиіс.
2. Коррекциялық жаттығу: «Судоки»
Мақсаты: оқушыларда зейінінің шоғырлануын қалыптастыру. Арнаулы кестедегі бірден алтыға дейінгі жетпес сандарды қойып шығу.
3. Коррекциялық жаттығу: «Мәтінді тер»
Мақсаты: оқушыларда зейі нтұрақтылығын қалыптастыру. Мәтіндегі әріптермен араластыра жазылған мәтін сөздерінің астын сызып шығу.
4. Коррекциялық жаттығу: «Селектор»
Мақсаты: оқушыларда зейінінің бөлінуін қалыптастыру. Бір оқушы жүргізуші болып, қолындағы белгісімен кезекпен мәтін оқып жатқан оқушыға белгі бере отырып, дауысты өзгертуге ықпал етіп отырады.
5. Коррекциялық жаттығу: «Ең зейінді»
Мақсаты: Оқушыларда зейіннің шөғырлануын қалыптастыру. Оқушылар жарты шеңбер құра тұрады да, алдында тұрған оқушы соңынан бастап тұрған оқушыдан бастап оқушылардың атын атап шығады.
6. Рефлексия. « Жылы сөз»

3-сабақ
Мақсаты: оқушының оқу процесінде зейін тұрақтылығын, зейіннің бөлінуін, шоғырлануын қалыптастыру.

1. Жаттығу: «Жылы жүрек»
2. Жаттығу: көзіңді жұмып, кластағы балалардың атын атап, үстіндегі киімдерін суретте.
3. Жаттығу: көзіңді жұмып, кластағы балалардың атын атап, шашының, көзінің түстерін айтып бер.
4. Жаттығу: көзіңді жұмып, кластағы балалардың бойы кішкентайынан биігіне қарай атын атап айтып бер.
5. 2 минут ішінде көзіңді жұмып, естіген дыбыстарыңды санап шық.
6. Артыңа қарамай, қандай заттар тұр, олардың түсі, көлемі, формасын айтып бер.
7. Мұғалімнің айтуы бойынша алақанын ұрғанда сен соған сай қимыл жаса:
1 -рет соққанда – тырна бейнесі (бір аяғыңды көтеріп, екінші аяғыңмен тік тұр)
2- рет соққанда – құрбақа бейнесі (отырып, өкшесі бірге, аяғының арасы ашық. Тізесі алшаң, қолы аяғының ортасында еденге тигізіп)
8. Алаңдаушы фокторларды жою мақсатында: қосылып тұрған радио қасында өлең жаттап көр, алғашқы 4 қатарын дауысты жай шығарып жатта. Екінші 4 қатарын қаттырақ шығарып жатта.
9. Рефлексия. «Суретші»

Мұнарбаева Айгүл Жұмағалиқызы
Білімі: жоғары , Педагог-психолог
Жұмыс орны: №14 тоқмухамедов Қ. Х. атындағы   мектеп


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер