Қызылсай ауылы, С.Бегендікұлы атындағы №4 орта мектеп
Мұғалім: Мукашева Узим Лесовна
Қысқа мерзімді жоспар 6 сынып
АПТА: |
|
Сабақ № 14 |
||||
Информатика |
|
6-сынып |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Модель, нақты обьектінің қасиеттерін бейне ретінде көрсетеді. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Модельдеудің маңыздылығын және оның қажеттілігін түсіндіру. Модельдеудің әдістерін қарастыру. |
|||||
Күтілетін нәтижелер: |
Тақырыпты түсінеді, талдайды. Модель туралы ойлап, айта алады Қосымша материалдармен жұмыс жасайды. Құнды пікір айтуға үйренеді. Сабақ бойындағы іс-әрекетін бағалай алуға үйренеді;. |
|||||
Негізгі идея |
АКТ арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Топпен жұмыс жасау барысында бірлескен жұмыс атмосферасын құру, бірін-бірі тыңдау, бағалау көзделеді. |
|||||
Сабақтың формасы: |
Жұптық, топтық, жеке, ұжымдық. |
|||||
Керекті жабдықтар: |
Бейнепроектр, маркер,суреттер,жұмыс дәптері, оқулық, интерактивті тақта, стикерлер,А3 парағы. |
|||||
Тапсырма түрлері |
Мағынаны тану: «Ой ағыны» Шығармашылық жұмыс: «Айла — алтау, Сергіту сәті: Ой қорыту(топтық жұмыс): «Кім жылдам» |
Ойлау қабілеттері дамиды Жазу шапшаңдығы дамиды,есепті программа тілінде жаза біледі. Көңілдерін көтеріп,бір серпіліп алады. Бүгінгі тақырыпты меңгергенін байқайды |
||||
Міндеттері
|
Модель туралы ақпаратты білу. Оқушылардың әртүрлі тапсырмалар арқылы ой-өрістерін дамыту; Теорияны практика жүзінде жүзеге асыру; Сыныпты топпен жұмыс жасауға үйрету. |
|||||
Сабақтың барысы: 1)Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу; Амандасу тренингі ә) Оқушыларды топқа бөлу: |
||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушының іс- әрекеті |
Уақыты |
|||
Кіріспе
|
2) Үй тапсырмасын тексеру 1. Адамдар модельдің бейнесін қалай елестетеді? (кө алдына) |
Жұмыс дәптерлерін ашып, дұрыс-бұрыстығын тексереді. |
2 мин |
|||
Негізгі бөлім
|
«Ой ағыны» (Мағынаны тану) Модельдерді қасиеттеріне қарай мынадай топтарға жіктеуге болады. 1. Қолдану аймағы бойынша 1. Қолдану аймағы бойынша жіктелуі: Оқыту модельдері – үйрету, оқыту барысында қолданылады. Әртүрлі жаттықтырушылар, көрнекі құралдар, оқыту бағдарламалары. 2. Уақыт факторы бойынша жіктелуі : Статикалық модельдер – нақты бір уақыт аралығында,болып жатқан өзгерістерді елеп ескермейтін нысанды Мұндай модельдерде уақыт факторы болмайды. Мысалы: Оттегі және сутегінен құрылған су молекуласының суреті немесе макеті. Динамикалық модель- бір уақыт ішінде нысанның өзгеру үдерісін сипаттайды.Мысалы: Зертханада өткізілетін химиялық тәжірибе динамикалық модельге жатады. 3. Білім саласына қарай жіктелуі. Бұған келесі модельдерді жатқызуға болады: физикалық, химиялық, географиялық, тарихи, социологиялық, экономикалық, математикалық т.б. 4. Модельдің көрсету тәсіліне қарай жіктелуі: Көрсетілу тәсіліне қарай модельдер 2 түрге бөлінеді: 1. Материалдық (заттық немесе натуралық). 2. Ақпараттық (абстракты) Материалдық модельдер – түпнұсқаның физикалық және геометриялық қасиеттерін көрсетеді. Ақпараттық модель - нысанның қасиеттерін сипаттайтын ақпарат жиынтығы және сырқы ортамен өзара байланыс болып табылады. Бұл тәсіл қоршаған ортамен теориялық түрде танысу әдісі болып табылады. Материалдық модельдердің қарапайым мысалдары: ойыншықтар, сабақтарда пайдаланылатын адам қаңқасы, глобус, әр түрлі сұлбалар, физикалық, химиялық тәжірибелер.Абстракты (материалдық емес) модельдер көбінесе ақпараттық модельдер деп аталады. |
Дәптерлерін ашып, күннің жадын, сабақ тақырыбын жазады. Модель анықтамасын жазады.
|
6 мин
|
|||
|
«Айла — алтау, Оқушылар оқулықтарындағы берілген тапсырма бойынша модельдің орындалу реттерін дәптерлеріне жазады. А-деңгейі: Оқулықтың 46 бетіндегі молекуланың графикалық моделін Paint графикалық редакторында сал және молекула туралы 4 шумақ өлең жолдарымен әрле. В-деңгейі: Оқулықтың 46 бетіндегі Глобустың графикалық моделін Paint графикалық редакторында сал және глобус туралы 4 шумақ өлең жолдарымен әрле. С-деңгейі: Оқулықтың 46 бетіндегі Көпқабатты үйдің графикалық моделін Paint графикалық редакторында сал және құрылыс туралы 4 шумақ өлең жолдарымен әрле. Сергіту сәті: |
Қол шапалақтау. (3 рет қол соғу).
Қол шапалақтау. (3 рет қол соғу).
Қол шапалақтау. (3 рет қол соғу). Көңіл көтеру, серпілу |
10 мин
10 мин
10 мин 2 мин |
|||
Ой қорыту |
«Кім жылдам» (Бекіту сұрақтары) 1. Модель деген не? |
2 мин |
||||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау (формативті) - (бағалау парақшалары арқылы өз-өздерін бағалау, топты бағалау) |
Бағалау парақшасын толтырады. |
1 мин |
|||
Рефлексия |
Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Қандай әсер алдыңдар. |
«Смайликтер» арқылы бүгінгі сабақ туралы пікірін білдереді |
1 мин |
|||
Үйге тапсырма |
§ 3,6. Модель-нақты нысанның маңызды қасиеттерін бейнелеу. Үйге: Өздерің ойлаған бір модель суретін салып келу. |
Жұмыс дәптерлеріне жазып алады. |
1 мин |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі