Қарағанды қаласы, №3 гимназияның
қазақ тілі мен қазақ әдебиеті мұғалімі
Сергазина Гүлшат Талғатбековна
Сабақ № Тақырып: |
Аулада |
|
Күні: 19.12.2016ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Сергазина Гүлшат Талғатбекқызы |
|
Сынып 1 «Б» сынып |
Қатысып отырғандары: |
Келмегендер саны: |
Осы сабаққа арналған оқу мақсаты |
1.1.3.1. Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/заттық сурет/сызба таңдау. 1.2.3.1. Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру. 1.5.1.2. Сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын мұғалімнің көмегі/үлгісі бойынша қолдану. |
|
Жетістік критерийі |
Барлық оқушылар істей алады: |
|
Хабарламаны тыңдайды және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сәйкес суретті таңдайды, сұхбаттасын түсінеді және сөз тіркесі арқылы жауап береді, |
||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
||
Хабарламаны тыңдайды және мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сәйкес суретті таңдайды, сұхбаттасын түсінеді және сөйлем арқылы жауап береді, заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді сөйлеу кезінде қолданады |
||
Кейбір оқушылар істей алады: |
||
Хабарламаны тыңдайды және мазмұны бойынша әңгімелей алады, сұхбаттасын түсінеді және жауап беру арқылы әңгімеге араласады, сөйлеу барысында көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын мұғалімнің көмегі/үлгісі бойынша қолданады. |
||
|
Негізгі сөздер мен фразалар: |
|
|
Бұл - аула, ағаштар, гүлдер, таза, біздің, атам, әжем. |
|
|
Сұхбатқа арналған пайдалы фразалар: |
|
|
Мен аулада ойнаймын. Мен асық ойнаймын. Мен футбол ойнаймын. Мен велосипед тебемін. Мен сурет саламын. |
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|
|
Бұл не? Мен аулада не істеймін? |
|
|
Жазбаша ой салулар |
|
Осының алдындағы оқу |
Бұл не? Аула қандай?Аула әдемі, таза, үлкен. Аулада ағаштар, гүлдер бар. Мен аулада ойнаймын. |
Жоспар |
||
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған шаралар |
Ресурстар |
2 мин Ширату жаттығулары
3 мин Басы
7 мин
10 мин |
Ми шабуылы арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру Суретті презентация арқылы ауланы сипаттап айтады. Суретпен жұмыс Суреттер арқылы жаңа сөздермен таныстыру 1-тапсырма. Тыңда, қайтала. Үлгі бойынша сөйлестіру. Сен аулада не істейсің? Мен аулада ойнаймын. Мен асық ойнаймын. Мен футбол ойнаймын. Мен велосипед тебемін. Мен сурет саламын. 56-бет |
Суретті презентация
Аудиодиск |
Ортасы
5 мин
10 мин
|
Сергіту сәті. Суреттерді қолдана отырып аулада деген тақырыпта сәйкестендіру. Сұраққа дұрыс жауап беруді меңгертемін. 2-тапсырма. Толықтырып айт. Мен футбол ... . Есте сақта. Болымды, болымсыз түрлерін бекіту 3-тапсырма. Толықтырып айт. Мен футбол ... . 4-тапсырма. Тыңда. Үлгі бойынша сөйлес. - Арман, сен аулада не істейсің? - Мен аулада ойнаймын. Сен аулада не істейсің? Оқушыларды жұппен сөйлету арқылы сұрақ қоя білуді және жауап бере білуді үйрету. |
Суреттер
Оқулықпен жұмыс |
Соңы 3 мин Рефлексия |
Сұраққа жауап беру арқылы анықтау. Не үйрендік? деген сұрағына жауап алу. |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі