Жамбыл облысы, Тараз қаласы
№53 орта мектебінің
І санатты информатика пәнінің мұғалімі
Саттаркулова Манар Серікбайқызы
Сыныбы: 9 |
Күні: |
Информатика пәні мұғалімі: Саттарқұлова Манар Серікбайқызы |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жолдар мен символдық шамаларды өңдеу |
|||||||||||||||||||||||||||
Сілтеме |
Оқулық: Информатика 9 сынып, Сапарғалиева Б.Қ, Маслимова Н.Е. Алматы «Арман ПВ» 2014 жыл Информатикадан электронды оқулық 9-сынып |
|||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты: |
Жолдар мен символдық шамалды өңдеу тақырыбына өткен сабақтарда алған білімдерін бекіту, символдық және жолдық берілгендерге есептер шығару. |
|||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже: |
Символдық және жолдық шамалар туралы біледі, түсінеді, қолданады, талдайды, жинақтайды, білімін бағалайды. |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың түрі: |
Бекіту сабағы |
|||||||||||||||||||||||||||
Негізгі дереккөздер: |
Оқулық, компьютер, электронды оқулық, слайдтар, интернет материалдары, таратпа материалдар, плакат, маркерлер. |
|||||||||||||||||||||||||||
Кезеңдері/Әдіс – тәсілдер/Бағалау түрі |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру |
Оқушылармен сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру, назарларын сабаққа аудару, топтастыру, жайлы ахуал қалыптастыру. |
Оқушылар оқу-құралдарын түгелдеп, топтасып, зейіндерін сабаққа аударады. |
||||||||||||||||||||||||||
І бөлім. «Мистер символ сұрақтары». (5 минут). |
||||||||||||||||||||||||||||
Білу кезеңі
(СТО - Болжау кестесі)
ОҮБ құралдары «3 символ» бірлігі
|
Берілген кестеден түйінді сөзді тауып, оларды түстермен ерекшелеу.
|
Оқушылар кестедегі адасқан әріптерден түйінді сөздерді жинақтайды, оларға қысқаша сипаттама береді. Кестеден жинақталуы мүмкін сөздер
EXCEL бағдарламасында ұяшықтарды түстерге бояу арқылы табады. Әр түйінді сөзге – 3 ұпай МАКС – 24 ұпай |
||||||||||||||||||||||||||
ІІ бөлім. «Папирустағы тапсырмалар» (6 минут). |
||||||||||||||||||||||||||||
Түсіну кезеңі
ОҮБ құралдары «10 символ» бірлігі |
1. «Бетекеден биік, жусаннан аласа» сөзін біріктіруге мысал келтіру |
Кубтың сұрақтарына мысал келтіреді. Постермен қорғайды. Мысал дұрыс болған жағдайда әр мысалға 10 ұпай беріледі МАКС – 20 ұпай |
||||||||||||||||||||||||||
ІІІ бөлім. «Информатикалық поезд. А бағыты». (10 минут). Топтық, жұппен, жеке жұмыс. |
||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану кезеңі Компьютермен жұмыс ОҮБ құралдары «10 символ» бірлігі |
1. Length операторын қолданып «Олимпиада» сөзінің ұзындығын есептейтін программа құрыңыз. |
Топтарда есеп шығару. Компьютерге енгізу. МАКС – 10 ұпай |
||||||||||||||||||||||||||
ІҮ бөлім. «Информатикалық поезд. Б бағыты». (10 минут). Топтық, жұппен, жеке жұмыс. |
||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану кезеңі Компьютермен жұмыс ОҮБ құралдары «3 символ» бірлігі |
1. Пернетақтадан енгізілген символы бойынша оның кодын экранға шығаратын программа құрыңыз: |
Топтарда есеп шығару. Компьютерге енгізу. МАКС – 10 ұпай |
||||||||||||||||||||||||||
Ү бөлім. «Ақыл төбедегі үшеу». (6 минут) |
||||||||||||||||||||||||||||
Талдау кезеңі. ОҮБ құралдары «3 символ» бірлігі |
Қолдану бөліміндегі есептерді компьютерден нәтижесін көрсете отырып, талдауы. Топтағы оқушылар басқа топтарға есептерге қатысты сұрақтар қояды. Дәлелдеу. |
Есептің талдауы дұрыс болғанда әр есепке 10 ұпай беріледі. МАКС – 20 ұпай |
||||||||||||||||||||||||||
ҮІ бөлім. «Сәйкестендіру кестесі». (5 минут). Топтық, жеке жұмыс. |
||||||||||||||||||||||||||||
Жинақтау кезеңі.
Сандарды әріптермен сәйкестендіру
ОҮБ құралдары «10 және 3 символ» бірлігі
|
БЕРІЛГЕНІ: A және B айнымалылары жолдық цифрлардан тұрады. Енгізілген сандардың қосындысын табатын программа құрыңыз. Сәйкестендіру кестесін толтырыңыз!
|
Оқушылар сәйкестендіру кестесін толтырады.
Программа дұрыс жинақталса, топ 13 ұпай алады.
МАКС - 13 |
||||||||||||||||||||||||||
ҮІІ бөлім. «Бағалау». (2 минут). Рефлексия. (1 минут). |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау кезеңі. Топтар өздерін және топтарды бағалайды |
Критерийлер арқылы бағалау. 65-87 ұпай – 5 45-65 – 4 25-45 – 3 1-25-2 Бағалау парағы
|
Оқушылар өздерін және топтарды бағалау парағына бағалайды |
||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия |
Оқушыларға кері байланыс жасау үшін «Стикер» алады. |
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын «Шығу парағына» толтырады |
||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма. |
Есептерді үйдеп шығару. 1. A және B айнымалылары жолдық цифрлардан тұрады. Енгізілген сандардың қосындысын табатын программа құрыңыз. |
Күнделікке жазып алу |
Ләззат
Тамаша құрылған жоспар. Сізге үлкен рахмет!