Өлең, жыр, ақындар

Сабанмен байыған Сәлім

Әдебиет

Уақыты

Сынып

Мұғалімнің аты-жөні

Сабақтың атауы

Сабанмен байыған Сәлім.         Ә. Дүйсенбиев.

Сілтеме

Әдебиет  оқулығының әдістемесі

 

Сабақтың әдіс- тәсілдері

миға шабуыл, ішіне сыртына, ЖИГСО1, еркін жазу

Сабақтың жабдығы

 

Үлестірмелі парақшалар, постер, интербелсенді тақта.

Жалпы мақсаттар

 

Оқушыларға әңгіменің мазмұны  адамгершілік құндылығы туралы түсініктері кеңейеді, еңбек ету қызығушылығы оянады.

Өз ойын жинақтай біледі, сұрақ жауап қою арқылы сөйлеу дағдысы қалыптасады.

 

Оқыту  нәтижесі

Сергіту сәті

Оқушылармен бірге дене қимылы жаттығуларын жасау

Топқа бөлу

2 топқа бөлу,          

                      «Өз затыңды тап»

 

Үй тапсырмасы

 

Ертегі өлеңнің негізгі ойына сай  мақал- мәтелдерді оқушылардан сұрау.  «Ішіне сыртына» әдісі бойынша оқушылар тақырып бойынша жеке –жеке сұрақтар дайындайды, талдайды. ?

 

Қызығушылықты ояту

 

Еңбек түбі –зейнет. Мақалының мазмұнын талдау.

Тақырыпқа сай бейне ролик тамашалау.

 

Жаңа сабақ.

 

Оқушылар мәтін бөліктерін интербелсенді тақта арқылы оқып, мәтіннің одан әрі қалай өрбитінімен ой бөліседі, келесі бөліктері де дәл осы бағытта орындалады.

 

«Еркін жазу» әдісі бойынша мәтіннен не түйгендерін 5 мин уақыт ішінде үздіксіз қағаз бетіне түсіреді. Жазғандарын әуелі жұпта сосын топта талдайды, жазғандарын мұғалім кері байланыс жасау үшін жинап алады.

(уақытқа қарай постер қорғату)

 

Жеке оқушыға бағытталған тапсырма.

«Ассоциация» әдісі.

«Қиындықтар». (Сәлімнің басынан кешкен қиындықтары).

 

Сергіту сәті

Оқушылармен бірге дене қимылы жаттығуларын жасау

Ой толғаныс

Сол замандағы кедейлер  өміріндегі қиындықтардың себебі не?

Сөздікпен жұмыс

Оқушылар жаңа сөздерді табады,  мағынасын ашады.

 

 

Үй тапсырмасы

 

Мәтінді оқи отырып кейіпкердің қандай қиындықтарды басынан өткергенін сипаттау.

 

 

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

Критери қою, өзін-өзі бағалау, топ ішінде бағалау, оүб, мадақтау, қол шапалақтау

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Кері байланыс

 

 

 

         

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз