Өлең, жыр, ақындар

Жер мекен

Әдебиет

Уақыты

Сынып 

Мұғалімнің аты-жөні

Сабақтың атауы

Жер–мекен. Ө. Қанахин.

Сілтеме

Әдебиет оқулығының әдістемесі

Сабақтың әдіс-тәсілдері

 миға шабуыл, «Болжам кестесі», бортты журнал.

Сабақтың жабдығы

Үлестірмелі парақшалар, ватман, интербелсенді тақта.

Жалпы мақсаттар

Оқушылар табиғат құндылықтары туралы білімдерін кеңейтеді, табиғаттың маңызын түсінеді.

Табиғат құбылыстары  туралы білімдері кеңейді, еркін сөйлеу дағдысы қалыптасады.

Оқыту  нәтижесі

Ынтымақтастық атмосферасы

Сергіту сәті

Топқа бөлу

2 топқа бөлу, сары  және көк көбелектер.

Үй тапсырмасы

Қоқыс мәселесі әшкере болмағанда қандай жағдай болуы мүмкін?

Қызығушылықты ояту

Интербелсенді тақтамен жұмыс, миға шабуыл

Көріңіз қызық көбелек» бейне таспасын тамашалау

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

«Болжам кестесі», бортты журнал

Мұғалім әңгімені үзіп интербелсенді тақта арқылы көрсетеді. Үзінді оқылып болған соң, мұғалім оқушылардан әрі қарай не болатынын жорамалдауын сұрайды және оны кестенің бірінші бағанына жаздырады:

Мәтіннен 1- үзінді

Не болады?

Шын мәнінде не болды?

Өз сөзіңізді неге сүйеніп айтып тұрсыз? 1- үзіндіге сүйеніп, өз ойыңызды дәлелдеңіз.

Мұғалім берген ақпаратты оқушылар өз болжамдарымен салыстырады.

Мұғалім мәтіннің 2- үзіндісін оқиды.

Мәтіннен 2- үзінді

Не болады?

Шын мәнінде не болды?

Өз сөзіңізді неге сүйеніп айтып тұрсыз? 2- үзіндіге сүйеніп, өз ойыңызды дәлелдеңіз.

Мұғалім берген ақпаратты оқушылар өз болжамдарымен салыстырады.

Жеке оқушыға бағытталған тапсырма.

Көбелектің даму кезеңдерін бейнелеу.

Сергіту сәті

Оқушылармен бірге дене қимылы жаттығуларын жасайды.

Ой толғаныс

Мәтін бойынша түсініктерін постерге түсіру.

Сөздікпен жұмыс

Оқушылар жаңа сөздерді табады,  мағынасын ашады.

Үй тапсырмасы

Бала көбелекке ақыл көзімен қарап, не айтар едің? (хат жазу).

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

Оүб: Басбармақ, жұлдызша,  мадақтау, қол шапалақтау. Об

«Бортты журнал» әдісі.

Жүк журналы

Болжам

Жаңа ақпарат

Тақырып бойынша бұрыннан не білемін? Ол туралы тағы не білуім керек?

Ол туралы енді не білдім? Және мен тағы нені анықтадым?

 

 

 

Кері байланыс


Пікірлер (2)

Сопыбекова Ақшолпан

Бала Көбелек бейнесі арқылы жазушы қандай ой айтпақ болды

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер