Әдебиет |
Уақыты |
Сынып |
Мұғалімнің аты-жөні |
|||||||||||||
Сабақтың атауы |
Жер–мекен. Ө. Қанахин. |
|||||||||||||||
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі |
|||||||||||||||
Сабақтың әдіс-тәсілдері |
миға шабуыл, «Болжам кестесі», бортты журнал. |
|||||||||||||||
Сабақтың жабдығы |
Үлестірмелі парақшалар, ватман, интербелсенді тақта. |
|||||||||||||||
Жалпы мақсаттар |
Оқушылар табиғат құндылықтары туралы білімдерін кеңейтеді, табиғаттың маңызын түсінеді. Табиғат құбылыстары туралы білімдері кеңейді, еркін сөйлеу дағдысы қалыптасады. |
|||||||||||||||
Оқыту нәтижесі |
||||||||||||||||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Сергіту сәті |
|||||||||||||||
Топқа бөлу |
2 топқа бөлу, сары және көк көбелектер. |
|||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Қоқыс мәселесі әшкере болмағанда қандай жағдай болуы мүмкін? |
|||||||||||||||
Қызығушылықты ояту |
Интербелсенді тақтамен жұмыс, миға шабуыл Көріңіз қызық көбелек» бейне таспасын тамашалау |
|||||||||||||||
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
«Болжам кестесі», бортты журнал Мұғалім әңгімені үзіп интербелсенді тақта арқылы көрсетеді. Үзінді оқылып болған соң, мұғалім оқушылардан әрі қарай не болатынын жорамалдауын сұрайды және оны кестенің бірінші бағанына жаздырады:
Мұғалім берген ақпаратты оқушылар өз болжамдарымен салыстырады. Мұғалім мәтіннің 2- үзіндісін оқиды.
Мұғалім берген ақпаратты оқушылар өз болжамдарымен салыстырады. Жеке оқушыға бағытталған тапсырма. Көбелектің даму кезеңдерін бейнелеу. |
|||||||||||||||
Сергіту сәті |
Оқушылармен бірге дене қимылы жаттығуларын жасайды. |
|||||||||||||||
Ой толғаныс |
Мәтін бойынша түсініктерін постерге түсіру. |
|||||||||||||||
Сөздікпен жұмыс |
Оқушылар жаңа сөздерді табады, мағынасын ашады. |
|||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Бала көбелекке ақыл көзімен қарап, не айтар едің? (хат жазу). |
Күнделіктеріне жазады |
||||||||||||||
Бағалау |
Оүб: Басбармақ, жұлдызша, мадақтау, қол шапалақтау. Об «Бортты журнал» әдісі. Жүк журналы
|
|||||||||||||||
Кері байланыс |
Сопыбекова Ақшолпан
Бала Көбелек бейнесі арқылы жазушы қандай ой айтпақ болды