Корейская косметика премиум класса

Қазақстандағы жаңа экономикалық саясат

Сабақ жоспары

САБАҚ: 15. Қазақстандағы Жаңа Экономикалық Саясат

МЕКТЕП: Жарық ЖОББМ

КҮНІ: 20.10.2016ж

МҰҒАЛІМНІҢ  ЕСІМІ: Тулепова Д.С.

СЫНЫП: 9 «Ә»

ҚАТЫСҚАНДАР САНЫ:

ҚАТЫСПАҒАНДАР САНЫ:

САБАҚТА ҚОЛ ЖЕТКІЗІЛУГЕ  ТИІСТІ  ОҚУ МАҚСАТЫ  

- Оқушылар термин қалыптастырудың ұлттық-танымдық негізі туралы тапсырмалар арқылы  тақырыпты жетілдіреді, топпен жұмыс істеуге үйренеді .

САБАҚ МАҚСАТТАРЫ

Барлық оқушылар :

- Тақырыппен танысады, біледі.

Оқушылардың басым бөлігі :

-ЖЭС – тың ерекшеліктері мен қиыншылықтарын ажырата алады.

Кейбір оқушылар:

-Тақырыпты талдайды, салыстырады, маңызды оқиғаларды жатқа біледі, АВ деңгейіндегі оқушылар С деңгейлі сыныптастарына көмектесе алады.

АЛДЫҢҒЫ ОҚУ

Өткен білімді еске түсіру және байланыстыру

ЖОСПАР

ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ (Сабақтың жүру барысы/45 м.)

Жоспарланған жаттығулар

РЕСУРСТАР

Басталуы (Қызығушылықты ояту)

(Миға шабуыл)

1)5 минут

2)10 – 12 минут

  1. Үй тапсырмасын бекіту.

Мақсаты: «Серпілген сауал» әдісі. Допты көршілеріне лақтыра отырып үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды.

  1. Топқа бөлу, жаңа сабаққа көпір салу.

Мақсаты: «Сиқырлы қорапшадағы фигуралар» арқылы оқушылар 5 топқа бөлінеді, сабақтың тақырыбын ашады.

Доп, қағаз қиындыларынан құралған фигуралар, интербелсенді тақта

Ортасы (Мағынаны тану)

15 – 20минут

      Жаңа сабақтың мазмұнын ашу үшін әр топқа тапсырмалар беріледі. «Аялдама стратегиясы» бойынша оқушылар топпен жұмыс жасайды

Постер, маркерлер, стикерлер

Аяқталуы (Ой толғаныс)

5 – 7 минут

      ЖЭС – тың жағымды және жағымсыз жақтарын ашып көрсетеді

Мыс: Венн диаграммасы бойынша және т.б.

А4 парағы, маркерлер

Қосымша тапсырма

(Жаңа сабақты бекіту)

5 минут

      Топтағы әр оқушыға карточкамен сұрақтар таратып шығамын.

Сұрақтар:

1.Азамат соғысы аяқталғаннан кейінгі Қазақстанның әлеуметтік – экономикалық жағдайы қандай еді?

2.ЖЭС – қа көшу қай жылы, қай съезде қабылданды?

3.Қазақстанда жаңа экономикалық саясатты енгізудегі бастапқы жағдайларға сипаттама беріңдер?

4.ЖЭС – ң әлеуметтік – экономикалық және саяси нәтижелері қандай болды?

5.1924 жылдан бастап шаруалар төлеген салықтың түрі?

6.ЖЭС – қа бағыт алған жыл?

9 – сыныпқа арналған Қазақстан тарихы оқулығы

Авторы:Б.Ғ.Аяған

Алматы: Атамұра, 2013ж

Бағалау(формативті және суммативті)

Әр топ жинаған ұпайларын қорытады

А4 парағы

Рефлексия (соңында)

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

  1. Маған сабақ ұнады:
  2. Бүгінгі тақырып қызықты болды
  3. Сабақта белсенділік таныттым
  4. Тапсырмалар қызықты болды
  5. Маған сабақ ұнаған жоқ

 

 

Бағалау парағы

 

Оқушының аты – жөні

Үй тапсырмасы

(0-3)

Миға шабуыл

(0-3)

Жаңа тақырыпты ашу

(0-5)

Венн диаграммасы

(0-5)

Бекіту

(0-5)

Қорытынды бағалары

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 Жалпы ұпай саны 21

10-15 б= 3

16-18 б=4

17-21 б =5


1. Азамат соғысы аяқталғаннан кейінгі Қазақстанның әлеуметтік – экономикалық жағдайы қандай еді?
2. ЖЭС – қа көшу қай жылы, қай съезде қабылданды?
3. Қазақстанда жаңа экономикалық саясатты енгізудегі бастапқы жағдайларға сипаттама беріңдер?
4. ЖЭС – ң әлеуметтік – экономикалық және саяси нәтижелері қандай болды?
5. 1924 жылдан бастап шаруалар төлеген салықтың түрі?
6. ЖЭС – қа бағыт алған жыл?


Қарап көріңіз

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

×