Эссе және өлең-жыр байқауы

Наймандар. Керейіттер. Жалайырлар

ОҚО  Каратау ауданы

Таскен тұрғын алабы

№103 ЖОМ

Мұғалімнің аты-жөні:Изтілеуова Райхан Нышановна

Пәні: Қазақстан тарихы

Сыныбы:7 «а»

 Қысқа мерзімді жоспар                                                                                  Сабақтың өту мерзімі:

Сабақтың тақырыбы:

Наймандар.Керейіттер.Жалайырлар

Сабақтың мақсаты:

Тайпалардың орналасуы,қоғамдық құрылысы,шаруашылығы, көрші елдермен қарым қатынасы туралы оқып үйрену.

Оқыту нәтижелері:

Бұл тайпалардың мемлекет болып құрылуын тұжырымдайды.  Тайпалардың этникалық құрамын және даму барысын түсінеді. Көрші елдермен саяси қарым қатынасы мен шаруашылығын талдайды. Негізгі мекендеген жерін, тайпалардың әлсіреу және ыдырау себебін анықтайды.

Негізгі дерек көздер:

Оқулық, интербелсенді тақта, үлестірмелі қағаздар,плакат,маркер, стикер, Қазақстанның кескін картасы, кеспе қағаздар.Қ.Р картасы

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін?

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Бағалау

Кіріспе

3 мин

Сәлемдесу.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын дайындатып, зейінін сабаққа аударту. Психологиялық дайындық «Шаттық шеңберін құру». Бір-бірінің қолдарын ұстастыру. Ортаға қолдарын біріктіріп киіз үй құрғызу.Тақтадан өлең шумағын оқыту.

 

 

 

 

 

 

Сақтар, Ғұндар, Үйсіндер, Қаңлылар, Сарматтар деп топқа бөлу

Мұғаліммен сәлемдеседі. Оқу құралдарын дайындап. Зейінін сабаққа аударады. Оқушылар бір-бірінің қолдарын ұстап шеңбер болып тұрып  қолдарын ортаға жинап интербелсенді тақтадан өлеңді оқып киіз үй құрады.Дөңгеленіп тұрайық
Керегені құрайық.
Уықтар боп иіліп,
Шаңыраққа киіліп
Киіз үйді құрайық.

Өлең оқып болғаннан кейін қол шапалақпен өздерін бағалайды.

Топқа бөлінеді

 

Интербелсенді тақта

Мараппаттау.

 

 

 

Шапалақ.

Үй тапсырмасын сұрау

 

 

10 мин

Үй тапсырмасын«Ыстық орындық» әдісі бойынша сұрау.Орындықты ортаға  қойып, бір оқушыны шығарып орындыққа отырғызу. Оған сыныптастары сұрақ қою. Тапсырманы 5-оқушыдан сұрау.

 

Оқушыларға деңгейлік тапсырма беру.

А-деңг.

1.Қараханмемлекетініңқұрылу жағдайлары?

2-Қарахан мемлекетінің дамуына мәдениеті себепші бола алдыма?

3-Қараханыдырау себептері?

В-деңг..

1-Мұса не себепті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады?

2-Қарахан мемлекетінің дамуы қай қаған тұсында деп ойлайсың?

С- деңг.Картадан егін шаруашылығымен айналысқан аймақтарды картаға түсір.

 

Оқушы орындыққа отырады, сыныптастары сұрақ қояды.Сұраққа  тез әрі нақты жауап беру

Оқушылар сұрақтрға дұрыс жауап берсе шапалақпен бағалайды.

Оқушы сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушы картамен жұмыс жасайды

Оқулық.

Орындық

Вербальді «өте жақсы», «жарайсың»,

Смайликтермен бағалау

 

Сергіту сәті

 

 

 

2 мин

 

АКТ көмегін пайдаланып табиғат жайлы видеоролик көрсету

 

 

 

Әдемі әуен тыңдап, табиғаттың таңғажайып жерлерін тамашалайды

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

Қол шапалақтау

Жаңа

сабақ таныс-

 тырылымы

 

20 мин

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

Наймандар.Керейіттер.Жалайырлар туралы видеоролик көрсету

«Қонақ болу» әдісін  қолдану.

Топ басшыларын ортаға шақырып, кеспе қағаздарды таңдату. Әр кеспе қағазда орындалатын тапсырманың тақырыпшалары берілген. Тақырыпшаларды оқу, дайындалу, талқылау. Келесі топқа барып түсіндіру.

 

 

Интербелсенді тақтадан оқушылар тайпалар туралы мағлұмат алады.

 

Жұптық  әдісін қолдану арқылы тапсырманы орындайды. Әр жұп өздеріне міндеттелген тапсырманы  талқылайды. талдайды. Енді топта  оқушылар бір-біріне түсіндіреді.

Түсінгендерін қағазға түсіріп, келесі топқа қонаққа барып түсіндіріп шығады.

Қол шапалақтау.

 

Электронды оқулық

Оқулық,

постер.

стикер,

маркер,

плакат,

 

 

 

Вербальді: «өте жақсы», «жарайсың», бас бармақпен

бағалау.

Жаңа сабақты қорытындылау

 

7 мин

«Сәйкестігін анықтау»

Сөздерді орнына қойып сәйкестендіру

Жеке жұмыс жасайды, қасында отырған оқушымен дәптерін алмастырады. Дұрыс жауабымен салыстырып, тексереді, бағасын қояды.

 

Дәптер, интер белсенді тақта

Оқушылар дәптерлерін алмастырып бірін-бірі тексереді.

Рефлексия:

 

1 мин

 

Алдарына  стикер тастаймын сабақтан алған әсерлерін жазып  ақ параққа жапсырту.

 

Стикерге жазып ақ парақшаға жапыстырады.

Ақ парақша,

стикер.

Кері байланыс

Бағалау

1 мин

 

Топ басшысынан бағалаған парақты алып мұғалім  өзі жиынтық бағасын шығару.

 

Топ басшысы бағалау парақшасына үй тапсырмасы бойынша  алған бағаларын, жаңа сабақ бойынша алған бағаларын  балдық жүйемен топ мүшелерін мұқият бағалап шығады.

 

Формативті бағалау.

Суммативті бағалау.

Үйге тапсырма

 

1 мин

 

Үй тапсырмасын беру.  12 оқу. Осы тақырпта ізденіп мәліметтер жинау.

 

Күнделікке үй тапсырмасын  жазады

Күнделік

Алған бағаларын күнделікке қою.

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...