Өлең, жыр, ақындар

Көңілді қыс

Алматы облысы, Алакөл ауданы
МКҚК №2 "Қуаныш" балабақшасының
тәрбиешісі: Мухамадиева Айгул Тұрсынқызы

 

Білім беру саласы: Таным

Ашық оқу-қызметі: Жаратылыстану

Түрі: Кешенді ашық

Тақырыбы: "Көңілді қыс"

Мақсаты:

Б.М. Қыс мезгілі қар қыстағы адамдардың тіршілігі туралы түсініктерді қалыптастыру;

Д.М. Қыс мезгілінде болатын құбылыстар туралы түсіндіру;

Т.М. Әр жыл мезгілінің ерекшеліктерін түсіндіру арқылы табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру.

Блингвальды компоненті: қар - снег, қыс - зима, холодно - суық, шырша-елка.

Пәнаралық байланыс: Сөйлеуді дамыту, музыка, апликация

 

Іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотиватциялық-қозғаушылық

- Балалар бүгін бізге қонаққа апайлар келіп отыр. Қәнекей барлығым амандасайық.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Өте тамаша балалар.

- Балалар орындарынан тұрып шаттық шеңберін құрады.

Шеңбер бойына тұрайық,

Күннен жылу алайық,

Жасалған жылу шуақты,

Бір-бірімізге сыйлайық.

Встало солнышко с утра Просыпаться всем пора,

С добрым утром глазки,

С добрым утром ножки,

С добрым утром ручки

Все проснулись

 

 

Ұйымдастырушылық – ізденістік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

Ғажайып сәт

- Бүгінгі оқу-қызметіміздің тақырыбы: "Көңілді қыс" .

- Қәнекей естерімізге түсірейік, мына залда біз қандай мерекені тойладық?

- Дұрыс айтасыңдар, жаңа жыл мерекесінде ортада не тұрды?

- Иә әдемі шырша. Кім келді?

- Біз қандай ән айттық?

 

- Би биледік.

- Қәнекей тақпақтарды еске түсірейікші:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Енд мына тақтаға назарларыңды аударыңдар. 

- Қазір жылдың қай мезгілі?

- Қыста не жауады?   

- Қардың түсі қандай?

- Қар жерде болады ма?

- Қардан не жасаймыз?

- Қандай ойын ойнаймыз?

 

(Слайдтарды көрсетіп тұрып, қыс мезгілі және осы мезгілде болатын құбылыстар туралы әңгімелейді.)

1. Жапалақтап ақша қар,

Жауды күнде қайталап,

Қарға шықты балалар,

Шаңғыларын әрқашан.

(Слайд көрсетіп, сұрақ-жауап арқылы әңгімету)

- Балалар киіну әдісін көрсетеді.

Сыртқа шығып таласа,

Қар атысып ойнаймыз,

Қыстың күні тамаша.

Ойын: "Шана тебу"

(Мысық келеді)

- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендердің дауыстарыңды естіп ойнауға келдім.

- Бізде "Көңілді қыс" тақырыбында ашық оқу -қызметі болып жатыр.

- Қандай тамаша, менде даладан  ойнауға қар алып келдім.

- Сен қарыңды қойып қой, қазір ойнаймыз, алдымен оқу-қызметімізді аяқтайық.

- Жарайды келісемін.

- Қазір "Салыстыру" дидактикалық ойынын ойнаймыз. Мына суретте қай жыл мезгілдері бейнеленген.

- Сұрақ-жауап арқылы ойнату. "Қыс мезгілі", "Жаз мезгілі"

- Ал енді мысық әкелген қармен ойнайық.

- Ой қар жоқ, еріп кетіпті.

- Балалар қар жылы жерде ериді. Еріген кезде суға айналады. Бірақ көңілдерін түспесін. Біз мысыққа мына бейнеленген ағашқа өткен сабақта жасалған қарларды жапсырып береміз.  Әдемі сурет болып тұрады үнемі.

- Мысыққа орман тақпағын айтып берейік.

 

 

 

 

 

 

 

- Балалар мына шыршаны айналып, "Аппақ-аппақ" әнін айтып берейік.

 

 

 

 

- Жаңа жыл.

 

- Шырша.

- Аяз ата мен ақшақар.

- "Аппақ-аппақ", "В лесу родилась елочка". Би биледік, тақпақ айттық.

 

- Алихан:

Жаңа жыл, жаңа жыл,

Жаңа жылда жаңа жыр,

Жасыл шырша жанында, Билеп барлық бала жүр.

Хадиша:

Жасыл желкен жайылған,

Асыл моншақ тағылған,

Міне сұлу шыршамыз,

Көптен күтіп сағынған.

Еркеназ:

Аппақ тоңға оранып,

Базарлықты мол алып,

Келді алыс сапардан,

Аяз ата оралып.

 

 

- Қыс.

- Қар.

- Ақ.

- Жоқ.

- Аққала.

- Шана тебеміз, қар лақтырып ойнаймыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

- Сұрақ-жауапқа жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

- Сәлеметсің бе!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Балалар жаз мезгілі мен қыс мезгілін салыстырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Балалар ағашқа қарларды жапсырады.

- Пеш үстінде мысық отыр,

Екі көзін қысып отыр,

Тышқан етін жегісі кеп,

Тісі оның қышып отыр.

- Киса, киса, киса брись,

На дорожку не садись,

Через тебя дети пройдут,

и упадут.

Рефлексиялық - түзетушілік

- Сұрақ-жауап арқылы оқу-қызметінде алған білімдерін қорытындылайды.

- Балалар жауап береді.

 

Күтілген нәтиже:

Нені білу керек: слайдтарды көріп, қыс мезгілі туралы ойларын айтады;

Нені игереді: қыс мезгілі неліктен көңілді атанатынын;

Нені білді: қыс мезгілінің ерекшеліктерін және қысқы ойын түрлерін.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз