Алматы облысы, Алакөл ауданы
МКҚК №2 "Қуаныш" балабақшасының
тәрбиешісі: Мухамадиева Айгул Тұрсынқызы
Білім беру саласы: Таным
Ашық оқу-қызметі: Жаратылыстану
Түрі: Кешенді ашық
Тақырыбы: "Көңілді қыс"
Мақсаты:
Б.М. Қыс мезгілі қар қыстағы адамдардың тіршілігі туралы түсініктерді қалыптастыру;
Д.М. Қыс мезгілінде болатын құбылыстар туралы түсіндіру;
Т.М. Әр жыл мезгілінің ерекшеліктерін түсіндіру арқылы табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Блингвальды компоненті: қар - снег, қыс - зима, холодно - суық, шырша-елка.
Пәнаралық байланыс: Сөйлеуді дамыту, музыка, апликация
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотиватциялық-қозғаушылық |
- Балалар бүгін бізге қонаққа апайлар келіп отыр. Қәнекей барлығым амандасайық.
- Өте тамаша балалар. |
- Балалар орындарынан тұрып шаттық шеңберін құрады. Шеңбер бойына тұрайық, Күннен жылу алайық, Жасалған жылу шуақты, Бір-бірімізге сыйлайық. Встало солнышко с утра Просыпаться всем пора, С добрым утром глазки, С добрым утром ножки, С добрым утром ручки Все проснулись
|
Ұйымдастырушылық – ізденістік
Сергіту сәті
Ғажайып сәт |
- Бүгінгі оқу-қызметіміздің тақырыбы: "Көңілді қыс" . - Қәнекей естерімізге түсірейік, мына залда біз қандай мерекені тойладық? - Дұрыс айтасыңдар, жаңа жыл мерекесінде ортада не тұрды? - Иә әдемі шырша. Кім келді? - Біз қандай ән айттық?
- Би биледік. - Қәнекей тақпақтарды еске түсірейікші:
- Енд мына тақтаға назарларыңды аударыңдар. - Қазір жылдың қай мезгілі? - Қыста не жауады? - Қардың түсі қандай? - Қар жерде болады ма? - Қардан не жасаймыз? - Қандай ойын ойнаймыз?
(Слайдтарды көрсетіп тұрып, қыс мезгілі және осы мезгілде болатын құбылыстар туралы әңгімелейді.) 1. Жапалақтап ақша қар, Жауды күнде қайталап, Қарға шықты балалар, Шаңғыларын әрқашан. (Слайд көрсетіп, сұрақ-жауап арқылы әңгімету) - Балалар киіну әдісін көрсетеді. Сыртқа шығып таласа, Қар атысып ойнаймыз, Қыстың күні тамаша. Ойын: "Шана тебу" (Мысық келеді) - Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен сендердің дауыстарыңды естіп ойнауға келдім. - Бізде "Көңілді қыс" тақырыбында ашық оқу -қызметі болып жатыр. - Қандай тамаша, менде даладан ойнауға қар алып келдім. - Сен қарыңды қойып қой, қазір ойнаймыз, алдымен оқу-қызметімізді аяқтайық. - Жарайды келісемін. - Қазір "Салыстыру" дидактикалық ойынын ойнаймыз. Мына суретте қай жыл мезгілдері бейнеленген. - Сұрақ-жауап арқылы ойнату. "Қыс мезгілі", "Жаз мезгілі" - Ал енді мысық әкелген қармен ойнайық. - Ой қар жоқ, еріп кетіпті. - Балалар қар жылы жерде ериді. Еріген кезде суға айналады. Бірақ көңілдерін түспесін. Біз мысыққа мына бейнеленген ағашқа өткен сабақта жасалған қарларды жапсырып береміз. Әдемі сурет болып тұрады үнемі. - Мысыққа орман тақпағын айтып берейік.
- Балалар мына шыршаны айналып, "Аппақ-аппақ" әнін айтып берейік. |
- Жаңа жыл.
- Шырша. - Аяз ата мен ақшақар. - "Аппақ-аппақ", "В лесу родилась елочка". Би биледік, тақпақ айттық.
- Алихан: Жаңа жыл, жаңа жыл, Жаңа жылда жаңа жыр, Жасыл шырша жанында, Билеп барлық бала жүр. Хадиша: Жасыл желкен жайылған, Асыл моншақ тағылған, Міне сұлу шыршамыз, Көптен күтіп сағынған. Еркеназ: Аппақ тоңға оранып, Базарлықты мол алып, Келді алыс сапардан, Аяз ата оралып.
- Қыс. - Қар. - Ақ. - Жоқ. - Аққала. - Шана тебеміз, қар лақтырып ойнаймыз.
- Сұрақ-жауапқа жауап береді.
- Сәлеметсің бе!
- Балалар жаз мезгілі мен қыс мезгілін салыстырады.
- Балалар ағашқа қарларды жапсырады. - Пеш үстінде мысық отыр, Екі көзін қысып отыр, Тышқан етін жегісі кеп, Тісі оның қышып отыр. - Киса, киса, киса брись, На дорожку не садись, Через тебя дети пройдут, и упадут. |
Рефлексиялық - түзетушілік |
- Сұрақ-жауап арқылы оқу-қызметінде алған білімдерін қорытындылайды. |
- Балалар жауап береді. |
Күтілген нәтиже:
Нені білу керек: слайдтарды көріп, қыс мезгілі туралы ойларын айтады;
Нені игереді: қыс мезгілі неліктен көңілді атанатынын;
Нені білді: қыс мезгілінің ерекшеліктерін және қысқы ойын түрлерін.
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі