Өлең, жыр, ақындар

Құстар класы

 

Солтүстік Қазақстан облысы

Айыртау ауданы

«Саумалкөл қазақ орта мектебі» КММ

Биология пәнінің  мұғалімі  Жетыбаева Гулдана Кайсарбековна

 

Күні/айы 

Пәні

Биология

Сабақтың тақырыбы

Құстар класы

Зерттеудің  мақсаты

 

 

Бір қатар сабақтардың барысында әртүрлі құрамдағы топтарда жұмыс істейтін оқушылардың жұмысқа тартылуын, ойлау және сөйлеу қызметін қадағалау.

 

Зерттеудің міндеттері

Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы сабаққа және пәнге қызығушылығын арттыруға ықпалын тигізетін жағдай жасау.

Топтардағы диолог арқылы оқыту үрдісінде әрбір оқушының ойлау қызметін дамытуға мүмкіндік туғызу.

Оқушылар үшін оқыту нәтижелері

 

 

Үйренеді:

  • бірлескен жұмысқа;
  • топ арасындағы ынтымақтастыққа;
  • ұжымдық жауапкершілікке;
  • берілген материалдарға байланысты түсініктерін тереңдетуге;
  • қиындық тудырған сәттерді анықтауға;

Негізгі идеялар

Сыныптағы диолог оқушылардың зияткерлік дамуына және олардың білім деңгейіне ықпал етуі мүмкін.

 Өз құрдастарымен бірлескен жұмыс балалардың білім алуына және олардың танымдық дамуына ықпалын тигізеді.

Оқушы диологқа қатысу нәтижесінде білім алады.

Оқушының білім деңгейін дамытуға әлеуметтік қолдау көрсетуде мұғалімнің рөлі ерекше.

Тапсырмалар:

 

 

І.Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал «Үш тілде сәлемдесу»

1.Топ құрамын ауыстыру үшін топқа бөлу: «мозайка» әдісін қолданып  сыныптағы оқушылардың санына қарай  бөлу,әр топта спикер тағайындау (бағалау парағын таратып беру)

І ,ІІ,ІІІ,ІҮ топтарға бөлу:

 

 

 

 

VІІ.Өткен сабақ бойынша барлық оқушылар рефлексия қағазын толтырады

1.Жеке  бағалау критериилерін  тарату.

Сергіту сәтін өткізу

4.Топпен жұмыс:

Үй тапсырмасы бойынша «Қадам» тренингі арқылы ұй тапссырмасын сұрау. (сұрақ-жауап)

ІІ.Қызығушылықтарын ояту

6.Құс тарға ассоцация құру..

ІІІ. Жаңа тақырып

7.  Сауда палатасы әдісін қолданып әр топқа тапсырма беру.

Әр  топқа жеке тапсырма.

Оқып, ноутбукқа әр топ өз тапсырмаларынна  жарнама жасайды тақырып бойынша.

Аялдама әдісі арқылы әр топ бір-бірінің жұмысын барып тыңдап бағалайды.

ІV. Бекіту.

Ұшақ ұшыру  арқылы бір-бірлеріне  кім? Не? Неліктен? Неге? Не себепті? деген  сұрақтарды  қолданып сұрақ жазып жібереді.

V.рефлексия . «Пирамида» әдісі.

Негізгі сөз

2 сөзбен  Сабақты сипатта.

 

         3 сөзбен

 Көңіл күйіңді

         сипатта..

       Саған ұнаған сабақтың маңызды жерін сипатта 4     сөзден немесе 4 сөйлемнен тұратын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

VІІІ.Бағалау

1) өзара бағалауға үйрену, сабақты қорытындылау,бағалау

2) спикер бағалау қағазын толтыруды аяқтайды;

3) мұғалімнің бағалауы.

Бағалау парағы:    Аты-жөні:                                                       сыныбы:

Бағалау крийтерилері

   Оқушы балы

1-4 балл

Бақылаушының балы

Мұғалімнің балы

Топ ішінде өз міндетін атқару

 

 

 

Топтық тапсырмада белсене қатысу

 

 

 

Өзгенің пікірін тыңдап,өз ойымды қостым

 

 

 

Берілген тапсырма бойынша сұрақ құрастыра алдым

 

 

 

Сұраққа жауап бере алдым

 

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары:  оқушылар  мен  мұғалімдер сабақ барысында немен айналысады? Мұғалім топқа тапсырма береді, орныдалуын қадағалайды.

Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды, бірлесе отырып тапсырмаларды орындайды.            Оқушылар топқа бөлініп отырғызылады. Әр топқа жеке тапсырма беріліп, оқушылар топта жұмыс жасайды.Сабақ соңында стикерлерге ойларын қорытындылап жазып, тақтаға іледі.

Сабақтың барысы: 

І. Ұйымдастыру кезеңі.      

Бір-бірімен үш тілде сәлемдесу, қағаз түстеріне қарай топқа бөліну.

 Психологиялық ахуал:

ІІ. Өткенді қайталау.

«Қадам» әдісі  арқылы  «Иә және жоқ» деп берілген сұраққа жауап беру.    Мұғалім   мен оқушы арасында диолог

1.Тұмсықбастылар отрядының өкілі-гаттерия

2. Жорғалаушылар 3 отрядқа бөлінеді ата

3. Қазақстанда улы жыландар  тіршілік етеді

4. Гаттерияны- тірі қазба деп атайды

5. Крокодилдердің жүрегі 3 қуысты.

 

Жаңа  сабақ:

1. Құстарға ассоцация құру.

2. «Сауда палатасы» әдісін қолданып  топтық тапсырмалар  беру.

1топ. Тақырыпты оқып шығып құстар класына жалпы сипаттама беру

2топ: Тақырыптан құстардың  қаңқасын және асқорту жүйесіне сип аттама беру

3топ:  Құстардың тыныс алуы, қанайналымы, сезім мүшелеріне сипаттама

4 топ: Құс жұмыртқасының құрлысы    және  балапандарының  ерекшеліктеріне  сипаттама.

4. «Аялдама» әдісі арқылы әр топтын жұмысын қарап тыңдап топтарды  бағалау:

5.Бекіту: «Ұшақ ұшыру» әдісі арқылы оқушылар бір –бірлеріне  сұрақ жазу, кімге сол ұшақ түссе ол оқушы жауап жазып жібереді. Сұрақтар тақырып  өтілген тақырып бойынша қойылады.

6. Рефлексия: «Пирамида» әдісі арқылы  оқушылар әр жолына сабақ бойынша рефлексия жазады

Бағалау критерийлері.

IV.Бағалау: 13-15 «5» , 9-12 «4»,  6-9«3»

Өзін-өзі бағалау парағы

Бағалау парағы:    Аты-жөні:                                                       сыныбы:

Бағалау крийтерилері

   Оқушы балы

1-4 балл

Бақылаушының балы

Мұғалімнің балы

Топ ішінде өз міндетін атқару

 

 

 

Топтық тапсырмада белсене қатысу

 

 

 

Өзгенің пікірін тыңдап,өз ойымды қостым

 

 

 

Берілген тапсырма бойынша сұрақ құрастыра алдым

 

 

 

Сұраққа жауап бере

алдым

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз