Тараз қаласы, Жамбыл атындағы
№5 мектеп-гимназиясының
информатика пәні мұғалімі Агатаева Елмира Боратовна
Информатика ҚМЖ
Сыныбы |
6 сынып |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Бағандар. Беттің параметрі. Жиек. Құжатты алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару |
|||||||||||||||
Жалпы мақсаттар: |
Мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарда беттің параметрлері орната алады; жиек сыза алады; құжаттарды баспаға шығармас бұрын қарауды үйрене алады; дайындаған құжаттарын қағазға басып шығара алады. |
|||||||||||||||
Міндеттері: |
1. Мәтіндік редакторда дайындаған құжатта беттің параметрлерін, бағандарын орната алу қабілетін арттыру. |
|||||||||||||||
Күтілетін нәтиже |
• Оқушы мәтіндік редакторда дайындалған құжаттарда беттің параметрлерін орната алады. Жиек сыза алады. |
|||||||||||||||
Ресурстар: |
Интерактивті тақта, ДК, деңгейлік тапсырмалар, стикер, түрлі түсті қалам, оқулық, қағаз, плакат |
|||||||||||||||
Қажетті құралдар |
Слайд, А4 парағы, интерактивті тақта, компьютер, оқулық |
|||||||||||||||
Әдіс–тәсілдер: |
Kahoot! тест, ОЖТ (оқытудың жаңа тәсілдері): топтық жұмыс, зерттеушілік әңгіме СТО: Блум таксономиясы жоғары және төменгі деңгей сұрақтары АКТ: интерактивті тақта ОБжК: (оқытудыбасқару жәнекөшбасшылық): таныстырылымды қорғау ОҮБ: (формативті, суммативті) Дарынды және талантты балаларды оқыту: деңгейлік тапсырмалар, оқулықпен жұмыс, практикалық жұмыс, БББ |
|||||||||||||||
Сабақтың типі |
Жаңа сабақты меңгерту |
|||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
|||||||||||||||
Табыс критерийлері: |
1. MsWord мәтіндік редактормен жұмыс істей алатын, өңдей алатын тұлға. |
|||||||||||||||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары |
||||||||||||||||
Уақыт |
Кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушылар іс-әрекеті |
|||||||||||||
1 мин |
Кіріспе Ұйымдастыру
|
1. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды. |
1. Оқушылар мұғаліммен амандасып, ортаға шығып, шеңбер құрып, бір-бірінің қолынан ұстап, сәттілік тілейді. |
|||||||||||||
2 мин
5 мин |
Мұғалімнің кіріспе сөзі
Үй тапсырмасын сұрау |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабақтың өтілу барысын айтып кету, түсіндіру, бағалау парағын таратып беру. Kahoot! программасы арқылы үй тапсырмасын тексеру 2. Барлық мәтінді терген кезде тұрақты тұрде бас әріптерге ауысуы? Интерактивті тақтаға Excel программасы арқылы дұрыс шығады, сол арқылы тексеру. Қорытындылау. |
Оқушылар тесті ұялы телефон арқылы орындайды. Бағалау парағына балдарын қояды. |
|||||||||||||
25 мин
3 мин
2 мин
14 мин |
Негізгі бөлім Жаңа сабақты меңгерту
|
1. Видео көрініс 2. Сөздік 3. Оқушылар фигуралалар арқылы үш топқа бөлінеді |
Оқушылар видео көрініс арқылы тақырыпты өздері ашады. Оқушылар үш тілде оқып шығады.
Топтық жұмыс, тақырыпты қорғау, зерттеушілік әңгіме |
|||||||||||||
4 мин |
Практикалық жұмыс |
Деңгейлік тапсырмалармен жұмыс. (Топшамалар тарату) А деңгей Сұраққа жауап жаз. Мәтінді редакциялау дегеніміз не? Қорытындылау. Бағалау. |
Оқушылар деңгейлік тапсырманы компьютерде орындайды. Бағалау парағына ұпайын қояды.
|
|||||||||||||
4 мин |
|
В деңгей Документтің ішінде «Бағандар» файлын ашып, екі бағанға бөлді. Қорытындылау. Бағалау. |
Оқушылар деңгейлік тапсырманы компьютерде орындайды. Бағалау парағына ұпайын қояды. |
|||||||||||||
1 мин |
Көзге жаттығу |
Компьютермен жұмыс барысында көзді шаршатпау үшін жаттығу жасау керек. Бір оқушыны тақтаға шығып үлгі көрсетеді. |
Тақтаға шыққан оқушы көзге жаттығу жасайды, қалған оқушылар қайталайды. |
|||||||||||||
7 мин |
Практикалық жұмыс |
1. Мәтіндерді пішімдеуді орында. |
Оқушылар деңгейлік тапсырманы компьютерде орындайды. Бағалау парағына ұпайын қояды.
|
|||||||||||||
2 мин |
Қорытынды Сабақты бекіту. Қорытындылау. Кері байланыс орнату. Бағалау. |
Мұғалім сабақты қорытындылайды. Оқушылардың қателерін түзеп, айтып шығады. Оқушылардан бағалау парағын жинап, бағалайды. «БББ» әдісін түсіндіреді.
Үйге тапсырма береді. &4.11. Бағандар. Беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару. 80 бетте практикалық жұмысты орындап, қағазға шығарып келу. |
Оқушылар «БББ» әдісі арқылы бүгінгі сабақта алған әсерлерін жазып, мұғалімге береді. Үй тапсырмасын жазып алады. |
Білім рейтингісі:
1. 6 cұрақ х 1 ұпай = 6 ұпай
Деңгейлік тапсырмалар
2. 1 тапсырма х 3 ұпай = 3ұпай
3. 1 тапсырма х 5 ұпай = 5ұпай
4. 1 тапсырма х 10 ұпай = 10ұпай
Баға мониторингі:
21 - 24 ұпай – «5»
18 - 21 ұпай – «4»
15 - 18ұпай – «3»
№ |
Оқушылардың аты-жөні |
Тест |
І |
ІІ |
ІІІ |
Қорытындылау |
Бағалау |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі