Өлең, жыр, ақындар

ОРЫС СЫНЫПТАРЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРҒА САБАҚ ЖОСПАРЫ

І  МОДУЛЬ

Өткенді қайталау

Бөлімі

Сабақ саны

Модуль мазмұны

Сағат саны

 

Қайталау

1-сабақ

2-сабақ

3-сабақ

4-сабақ

5-сабақ

6-сабақ

7-сабақ

8-сабақ

9-сабақ

10-сабақ

Біздің мектеп

Менің отбасым

Менің киімдерім

Менің заттарым

Қалада. Ауылда

Азық-түлік

Уақыт

Жануарлар әлемінде

Жыл мезгілдері

Ойын сабақ

1 сағат

1 сағат

1 сағат

1 сағат

1 сағат

1 сағат

1 сағат

1 сағат

1 сағат

1 сағат

Оқушын нені білуі тиіс:

  • «Біздің мектеп» тақырыбы бойынша ойын өз сөзімен айта білу.
  • Осы тақырып бойынша өтілетін сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемдерде

дұрыс қолдана білу.

  • Қайда? деген сұраққа саналы түрде жауап бере білу.

         Оқушы нені игеруі тиіс:

  • Қайда? деген сұрақты саналы меңгеріп, сөйлесуде орынды қолдану.
  • «Иә,жоқ» сөздерін тілдесімде қолдануды меңгеру.
  • Тақырып бойынша өз ойын басқа біреуге жеткізу.

1-сабақ

 

Сабақтың тақырыбы: Біздің мектеп.

 

         Сабақтың мақсаты:

 

         Білімділік: Тақырып бойынша өз ойын жеткіще білуге жаттықтыру және сұрақты дұрыс түсініп, жауап беруге баулу.

 

         Дамытушылық: Көмекші есімдерді орынды қолдана білуге жаттықтыру,     а және ә дыбыстарының айтылуы, жазылуы нормаларын пысықтау.

 

         Тәрбиелік: Мектептің, білімнің өмірдегі, қоршаған ортадағы басты рөлін оқушының санасына берік орнату мақсатында тәрбиелік жұмсытар жүргізу.

 

Сабақтың барысы:

        

         І. Ұйымдастыру кезеңі.

         ІІ. Сабақтың мақсатын барысын түсіндіру.

         ІІІ. Сабақты бекіту.

         ІV.  Үйге тапсырма.

         1. Аталған тақырып бойынша 1-тапсырмадағы сұрақтар арқылы өз сыныбы, мектебі туралы әңгіме.

         2. Өткен жылығы Ж.Қалжанованың өлеңін қосымша берілген тапсырма бойынша оқушының қисынды ойлау қабілетін жетілдіру мақсатында                        2-тапсырманы орындау.

         3. Күн атауларын, уақыт өлшемдерін еске түсіруарқылы 3-тапсырманы айтылым әрекетінде орындату.

         4. Көмекші етістіктерді еске түсіріп, 4-тапсырманы жазбаша орындау.

         5. Дауысты а-ә дыбыстарын айтылуда және жазылуда айырту мақсатында екі дыбысқа берілген сөздермен өз бетінше 5-тапсырма бойынша жұмыс жасату, үлгі эталонын ұсыну.

Ү л г і  э т а л о н ы

дәптер, әдемі, сәлем, кітап, әже, иәэ

 

6. «Иә, жоқ» сөздерін меңгерту мақсатында сұрақ-жауап жасау арқылы           6-тапсырманы орындату.

V. Сабақты бекіту.

VІ. Үйге тапсырма беру.

2-сабақ

 

Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым.

 

         Сабақтың мақсаты:

 

         Білімділік: Өзі, өз отасы туралы айта білуге машықтандыру.  2-сыныпта алған білімдерін жаңғыртып, сөйлесу әрекетіне жетелейтін тіл бірліктерін қолдану арқылы тілдесім әрекетіне баулу.

 

         Дамытушылық: Байланыстырып сөйлеу дағдысын және қисынды ойлау қабілеттерін дамыту. Білімге деген оқушының ынтасын ояту.

 

         Тәрбиелік: Үлкенді сыйлауға, дұрыс қарым-қатынас жасай білуге баулу.

 

Сабақтың барысы:

 

         І. Ұйымдастыру кезеңі.

         ІІ. Сабақтың мақсатын барысын түсіндіру.

         ІІІ. Сабақты бекіту.

         ІV.  Үйге тапсырма.

         1. Сөздік жұмысын қайталап алып, 1-тапсырмадағы диалог арқылы айтылым әрекетін жандандыру. Тапсырманы жазбаша да жалғастыруға болады.

         2. Оқушылардың тілдесім әрекетін жандандыру мақсатында 2-тапсырмадағы көп нүктенің орнына керекті сөздерді қою арқылы жұмыс жасату.

         3. Оқушылардың қисынды ойлау қабілетін жандандыру үшін І және ІІ жақтарда аудармалық жұмыс жасату арқылы айтылым әрекетін шыңдау.

         4. 4-тапсырмадағы сұрақ-жауап арқылы оқушыларды сұрақ қоя білу әрекетіне баулу. Әр оқушының өз атасы туралы айтып беруін талап ету.

         5. Әдептілік сауаттылығын бекіту мақсатында 5-тапсырманы ауызша орындату. Тапсырманы жеке-жеке әр оқушыға қайталату.

         6. Грамматикалық тапсырманы қайталау үшін 6-тапсырманы ауызша және жазбаша орындату. Ережені оқушылардың есіне салып, өздеріне айтқызу.

 

3-сабақ

 

Сабақтың тақырыбы: Менің киімдерім.

 

         Сабақтың мақсаты:

 

         Білімділік: 2-сыныпта оқушылардың алған білімдерін бекіту. Ойын арқылы оқушылардың дене мүшелерінің атауларын қайталатып, меңгерту. Ұ және ү әріптерін орынды қолдануды үйрету.

 

         Тәрбиелік: Дене мүшелерін әрқашан таза ұстауларына, салауатты өмір салтын қалыптастыруға баулу. Тазалық тақырыбына тәрбиелік мәні бар әңгіме жүргізу.

 

         Дамытушылық: Оқушылардың қисынды ойлау қабілетін дамыту. Не істеді? деген  сұраққа дұрыс жауап беруге баулу.

 

Сабақтың барысы:

 

         І. Ұйымдастыру кезеңі.

         ІІ. Сабақтың мақсатын барысын түсіндіру.

         ІІІ. Сабақты бекіту.

         ІV.  Үйге тапсырма.

         1. 1-тапсырмадағы мәтін бойынша айтылым әрекетіне жұмыс жасату. Тапсырманы барлық оқушыларға орындату.

         2. ІІ жақта сөйлеп үйрету үшін өзінің досы туралы айтқызу. 2-тапсырманы жұптық түрде орындату.

         3. 3-тапсырмадағы аударма мақсатында берілген сөйлемдер арқылы сұраққа жауап бере білу әрекетін жетілдіру үшін жұмыс жасату.

         4. Оқушылардың оқылым әрекетін және қисынды ойлау қабілеттерін жандандыру үшін 4-тапсырманы орындату.

         5. Жазылым әрекетін 5-тапсырма арқылы жалғастыру. Оқушылардың сөз тіркестерін дұрыс құрау қабілетін ұштау.

         6. Оқушылардың тілдесім әрекетін жетілдіру мақсатында 6-тапсырмада берілген сөйлемдерді толықтыру. Үндестік заңын пысықтау.

         7. 7-тапсырмадағы сөздерді ұ және ү әріптерін орынды қолдану арқылы сауаттылықты бекіту мақсатында орындату. Тапсырманы бірінші ауызша орындату, кейін жазбаша жұмыс арқылы бекіту. Үлгі эталонын ұсыну.

Ү л г і э т а л о н ы

тұр, мұрын, жүр, құлақ, құлақшын, үлкен, күн

 


Пікірлер (6)

Бакытгүл

Бір сабақ жопарына сертификат бересиздерма?

Модератор

Иә, беріледі.

Жанат

Сертификатқа қанша төлеу керек?

Модератор

Электронды түрде 900 теңге. Қағаз түріндегі құны 2000 теңге.

Айшолпан

Маган толык жоспар керек еди

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз