ОҚО, Түркістан қаласы
«Бабай-Қорған» жалпы орта мекбінің
Физика-информатика пән мұғалімі
Халиллаев Абдусалам Маликович
Сыныбы: 7 Ә сыныбы Пәні: информатика _________________
Тақырыбы |
Сызықты алгоритмдерді программалау |
||
Сілтеме |
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық. |
||
Мақсаты |
сызықты бағдарламаның құрылымымен танысу, өткен тақырыптарды қайталай отырып, сызықтық алгоритмді, блок-схемасын, программасын құру дағдысын қалыптастыру; |
||
Оқу нәтижесі: |
Оқушылар паскаль тілінде сызықты алгоритмнің жазу пішімі мен блок-схемаларын, программасын құрып үйренеді, қолдануға машықтанады. |
||
Түйінді идеялар: |
Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру. Жеті модульді ықпалдастыра отырып, табысты оқыту мақсатына жету. |
||
Қолданылатын материалдар: |
проектор, ноутбук, электронды оқулық, фломастерлер, смайликтер |
||
Жаттығулар: |
1. Сергіту сәті |
2. Топта жұмыс істеу ережесі |
3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау |
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: |
топтық жұмыстар |
өзгенің пікірін құрметтей білу |
өзін-өзі және өзгені бағалау |
Дереккөздер: |
Информатика Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық |
Интернеттен алынған ақпараттар |
қосымша дидактикалық материлдар |
Оқуға арналған тапсырма: |
Оқулық |
оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары. |
Практикум |
Тапсырмалар: |
1. Ұйымдастыру.Тренинг |
|
|
Кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
Ұйымдастыру (2 мин.) |
Ұйымдастыру
Ынтымақтастық атмосферасын құрады.
|
Кезекші сынып жайында ақпар береді. Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілеп,сабақта сәттілік тілейді. |
|
Үлестірмелі суреттер |
||||
Жағымды ахуал (3 минут) |
«Шаттық шеңбері» Шеңбер құрып, информатика пәнінің терминдерін қатыстыра отырып, тілек айту; |
Оқушылар өз ойларын айтып шығады. |
|
|
||||
Үй тапсырмасын тексеру (7 мин.) |
«Кел, құлыпты ашайық» өткен сабақты пысықтау сұрақтары 1. Алгоритм дегеніміз не? |
Сұрақтарға жауап береді.
|
Өзара бағалау |
слайд |
||||
Жаңа сабақ (13 минут)
Топтық жұмыс
|
Берілген тақырыптар бойынша жалпы мәліметтер беремін. Одан соң оқушылар түсінгендері бойынша постер қорғайды: 1. Сызықты алгоритм ұғымы |
Тапсырмаларды орындайды. |
Өзара бағалау |
|
||||
Сергіту сәті |
«Жалғанған құбырлар» |
|
|
|
||||
Практикалық кезең (10 мин.)
Жеке жұмыс |
Оқушыларға деңгейлік тапсырма беремін. Берілгендер бойынша программа құрып, дәптерге және тақтаға жазады, компьютерде орындап дұрыстығын тексереді 1 деңгей Үш бұрыштың ауданын табатын программа құр. S = 1/2a * h (1 ұпай) 2 деңгей Берілген формула бойынша y-тің мәнін есептейтін программа құр (2 ұпай) 3 деңгей Екі нақты сан берілген: х және у. Олардың қосындысын, айырмасын, көбейтіндісін және бөліндісін табатын программа құрыңдар. (3 ұпай) |
Оқушылар тапсырманы дұрыс орындауға тырысады |
Белгілермен бағалау
|
Компьютер, практикалық тапсырма үлестірмесі |
||||
Сабақты бекіту «Дұрысын тап» ойыны (4 минут) |
Слайдта сабақта өткен материалдар бойынша тест сұрақтары беріледі. Және оның бірнеше дүрыс жауаптары болуы мүмкін. 1. ______________________ |
|
Топтық бағалау |
|
||||
Кері байланыс. 2 мин |
«Басбармақ» әдісі бойынша жаңа тақырыпты түсінгендеріңізді көрсетіңіздер |
Өз пікірлерін айтып өтеді. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. |
|
|
||||
Бағалау 2 мин |
Топбасшысының бағалауы болады. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы топтық бағалау. |
Жұптарын бағалайды. Топбасшысы бағалайды. |
|
|
||||
1 минут Үйге тапсырма. |
Үйге тапсырма: Массивтер жайлы ізденіп келу. |
Оқушылар үй жұмысын күнделікке жазып алады. |
|
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі