Өлең, жыр, ақындар

4 саны мен цифры

САБАҚ:  9   Математика

   Мектеп: 51                                                                        Бекітемін:

Күні:

   Мұғалімнің аты-жөні: Калимова З.Б.

Сынып: 1 «Б»

   Қатысқандар саны:

   Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

   4 саны және цифры

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

   1.5.2.1  цифр мен санды бір-бірінен ажырату, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен ( нүктелер жиынтығымен , таяқшалармен  және т.б ) және сан сәулесінде  көрнекі кескіндеу, санның мағынасы және құрамымен танысу

   1.1.1.2  10-ға дейінгі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы реттік нөмірін анықтау

   1.5.2.2  «+», «-», «=»,  «=» , «>», «<»  таңбаларын, цифрларды, (  ) белгісіз сан символын қолдану.

Сабақ мақсаттары

      Барлық оқушы орындай алады: 10-ға дейінгі сандарды тура және кері санай алады, натурал сандар қатарындағы реттік  нөмірін біледі

      Оқушылардың көпшілігі орындай алады:  «+», «-», «=»,  «=» , «>», «<»  таңбаларын, цифрларды , (   ) белгісіз сан символын қолдана алады

Кейбір оқушылар орындай алады: төрт санының құрамын анықтай алады

Тілдік мақсат

      Оқушылар орындай алады:  

      Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: төрт, натурал сан

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

   Талқылауға арналған сұрақтар: Сандық сәуледе 4 саны қай жерде орналасқан?

4 цифры неше затты білдіреді? 4 санының құрамын ата   

   ишара: Әрбір топ төрт түлік малдың  даусын салып, қимылмен көрсетеді.

Алдыңғы оқу:

3 саны және цифры

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Басы

1. Оқушылар шеңбер болып тұрады. «Телефон» ойынын  ойнайды.

2. Төрт түлік мал суреттері арқылы топқа бөлінеді.

3. 1-ден 10-ға дейінгі натурал сандарды тура және кері санайды

Үстел үстіндегі  магнитті  тақталарына 1-ден 3-ке дейінгі сандарды   өсу және кему ретімен жазып шығады

   1. Оқушылар жұптасып телефон арқылы бір–біріне сұрақ қояды

   2. Төрт түлік мал суреттерін алып оқушылар орындарына отырады.

   (Әрбір топ төрт түлік малдың  даусын салып, қимылмен көрсетеді)

   Хормен тура және кері санайды

 

   Жұптаса отырып жазады

Ортасы

 - Бүгін  балалар біз нелер арқылы топқа бөліндік?

 - Олай болса балалар бүгінгі сабағымыздың  тақырыбы қандай  сан болуы мүмкін?

Сандық сәулемен  жұмыс

«Сиқырлы  кітап»   қобдишасы

(4 санының құрамы және салыстыру)

Сергіту сәті

1 слайд: «Қандай санды жоғалттым?»

Орындап көр

Дәптермен жұмыс

2 слайд: 4 цифрының  жазылуын көрсету

   Төрт түлік мал суреттері арқылы

   Сабақтың тақырыбын, мақсатын балалар айтады.

   Төрт санының сандық сәуледегі орнын және көршілерін көрсетеді

   Бір оқушы сиқырлы кітап ішінендегі асықтармен жұмыс жасайды.

   Қалған оқушылар жұпта жұмыс жасайды

   Жұптаса отырып 4 санын шығарып алу және салыстыру

   Музыка әуені арқылы қимылдар көрсетеді

   Түсіп қалған сандарды орнына қою

   Сынып ішіндегі қандай заттардың саны төртеу екенін  айтып  көрсету

   4 цифрын  жазу

   Дәптердегі тапсырмаларды орындау

 

 

Соңы

3 слайд: «Санамақ өлең есептер»

4 слайд: 4 санының құрамын тап

Шешуін айтады және санмен көрсетеді

Құрамын табу

Қосымша мәліметтер

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?   Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалауға байланысты жұмыс өткіземін. 

10-ға дейінгі сандарды тура және кері санай алады, натурал сандар қатарындағы реттік нөмірін біледі

   4 цифры неше затты білдіретінін атай алады

   4 санының құрамын біледі  

   Пəнаралық байланыс –жаратылыстану

   Денсаулық жəне қауіпсіздік

   АКТ-мен байланыс

   Құндылықтармен байланыс

    (тəрбие элементі)

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері  орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде  өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгерістер енгізді?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

   Қорытынды бағалау

   Ең жақсы өткен екі нəрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

   Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?

1:

2:

   Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:


Пікірлер (2)

Гүлім

3 саны жəне цифры барма? Өтініш тауып беріңіздерші

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз