Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы
Әбдіғаппар ауылы
№213 «Қыркеңсе» орта мектебінің
II -деңгейлі сертификатталған тарих пәні мұғалімі
Ереханова Зейнеш Төреханқызының
Қысқа мерзімді жоспары
Күні: |
Пәні: қазақстан тарихы |
Сыныбы: 10 |
Сабақтың тақырыбы: |
Музыка өнері |
|
Жалпы мақсаты: |
|
|
Сілтеме: |
Сабақ жоспары |
|
Оқу нәтижесі: |
|
|
Негізгі идеялар: |
Көшпелілердің музыкалық мәдениетінің тамыры өте тереңде жатыр. Жартастардағы суреттерден билеп жүрген адамдардың бейнесін кездестіруге болады. Ұлытау төңірегіне табылған түркі дәуіріне жататын тасмүсіннің бір бүйірінде қобыздан суреті, ал арқасында қоңыраудың суреті салынған. |
|
Қолданылатын материалдар: |
АКТ, оқулық, маркер, стикер, интернет ресурстары, постер, түрлі-түсті қағаздар, түрлі-түсті қаламдар |
|
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері: |
Топпен жұмыс, жұптық жұмыс. Жеке жұмыс Блум таксономиясы, дарынды, талантты оқушылармен жұмыс. |
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Уақыты |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||
Психологиялық дайындық
«Көпірше» тапсырмалары өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары |
Сынып оқушыларына психологиялық жағымды ахуал туғызу. Сыныпты түгелдеу. Топқа бөлу. Өлең жолдарын ұйқастыру арқылы. 1-топ: «Домбыра» ...Домбыра сенде мін бар ма? Мінсіз болсаң тіл бар ма? Тіл жоқ деуге бола ма, Тілден анық үн барда, Домбыраның күші мол , Көмейінде күй барда.. 2-топ: «Жетіген» Жетігеннің құлақ күйі күрделі, Ағытылған шанағынан жыр легі. Ұрпағына өнер ізін қалдырған, Әуенінде бабалардың тұр демі. (А.Түгелбаев. Жетіген. Жас алаш) Күй тыңдау: Қорқыттың күйі. Жыраулар қиялының ұшқырлығы, кеңдігі, суреттеу тәсілдері туралы не білесіңдер? |
5 мин |
Берілген өлең жолдарын құрастыру арқылы топқа бөлінеді |
||||||||||||||||||||
Теориясы Білу |
1-топ: Музыка тарихына шолу. Музыка тарихының кезеңдері 2-топ: Қазақ музыка өнерінің болмысы Музыка тарихының кезеңдері |
5 мин |
Оқушылар берілген тақырыптарды оқып шығады |
||||||||||||||||||||
Теориясы: Түсіну
|
Оқушыларды стикердің түстері бойынша жұптастыру. Оқыған тақырыптарын бір-біріне түсіндіру. |
5 мин
1-оқушы 2 мин 2-оқушы 2 мин |
Стикердің түстері бойынша жұптасады. Жаңа тақырып мазмұнын бір-біріне түсіндіреді. |
||||||||||||||||||||
Теориясы: Қолдану
|
«Әуенді тап». Әнді тыңдап, кімнің әні екенін, музыка тарихының нешінші кезеңіне жататынын анықтау. Жаяу Мұсаның «Ақ сиса» әні мен Ақан серінің «Балқадиша » әні |
5 мин |
Әуенді тыңдап, музыка тарихының нешінші кезеңіне жататынын анықтайды. |
||||||||||||||||||||
Теориясы: Талдау
|
Жеке жұмыс. Музыка тарихының кезеңдеріне сәйкес келмейтінін сыз.
|
7 мин |
Кестедегі әрбір бағандағы артық сөзді сызып тастайды. Дайын үлгімен тексереді. |
||||||||||||||||||||
Теориясы: Жинақтау
|
Жеке жұмыс. №1-тапсырма:Мазмұнды жүйеле. 1.Жартастағы суреттерден билеп жүрген..................................................................................................................................... 2.Көне Хорезм жеріндегі Қойқырылған қала деп аталатын дөңгелек бекіністен............................................................................................................................... №2-тапсырма: Ғаламтордан музыка өнері мен салт-дәстүрлер жайлы қызықты деректер іздеп табу. |
5 мин |
Берілген сөйлемдерді толықтырып жазады.
|
||||||||||||||||||||
Теориясы: Бағалау Критериалды бағалау бойынша әр оқушы өзін-өзі бағалайды. |
«Ақылдың алты қалпағы» бойынша жаңа тақырыпты қорытындылау.
Бағалау. |
5 мин 3 мин
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Бағалау парағына өзін-өзі бағалайды. |
Жұмыс парағы: Жаңа тақырып: Музыка өнері
Оқушының аты-жөні:.................................................
Білу. 1. Жеке жұмыс: Тақырып мазмұнымен танысу. |
||||||||||||||||||||
Түсіну. 2. Жұптық жұмыс: Тақырып мазмұнын айту. |
||||||||||||||||||||
Қолдану. 3. Топтық жұмыс: Әнді тыңдап, авторын табу. |
||||||||||||||||||||
Талдау. 4. Жеке жұмыс. Музыка тарихының кезеңдеріне сәйкес келмейтінін сыз.
|
||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Жинақтау. 5.Жеке жұмыс: №1 Мазмұнды жүйеле немесе сөйлемді толықтыр. Беташар ............................................................................,. ............................................................................................................................................. .......................................................................................................................................... |
||||||||||||||||||||
№2. Жеке жұмыс: Ғаламтордан музыка өнері жайлы деректер тауып, түсіндіру. |
||||||||||||||||||||
Бағалау. 6.«Ақылдың алты қалпағы бойынша» жаңа тақырыпты қорытындылау. |
Өзін –өзі бағалау парағы
Аты-жөні:......................................................
|
Табыс критерийлері |
Толық «игердім» |
Жартылай «игердім» |
Толық «игеру» үшін не істеймін? |
Білу |
Тақырып мазмұнын түсініп оқыдым. |
|
|
|
Түсіну |
Жаңа тақырыпты жұбыма түсіндіре алдым. |
|
|
|
Қолдану |
Әуенді тыңдап, кімнің әні екенін, музыка тарихының қай кезеңіне жататынын анықтадым. |
|
|
|
Талдау |
Музыка тарихының кезеңдеріне талдау жасай алдым. |
|
|
|
Жинақтау |
1.Тақырып бойынша мазмұнды жүйелей алдым. 2. Ғаламтор деректерін пайдалана алдым. |
|
|
|
Бағалау |
6. «Ақылдың алты қалпағы» бойынша өз ойымды айта алдым. |
|
|
|
Нәтиже |
Бағалау: 6 ұпай-«өте жақсы» 5-4 ұпай-«жақсы» 3 ұпай-«қанағаттанарлық» |
Өз бағам: |
Мұғалімнің бағасы: |
Қорытынды баға: |
Зарина
Сабақтың құрылымы тамаша
Бағжан
Сабақтың құрылымы өте жақсы
Бағжан
Керемет