«№121 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
жанынан ашылған Ж.Өтенов атындағы шағын орталық
Тәрбиеші: Телтаева Айша
Мерзімі: 25.11.2016 жыл.
Тақырыбы: «Үш торай» ертегісі
Мақсаты: Балаларды әдеби кейіпкерлердің әрекеттері мен жүріс-тұрысна талдау жасауға, жан-жануарларға мейірімділік білдіруге, өзара көмектесуге үйрету. Ертегі мазмұны арқылы бір-біріне қамқор болуға, сыйластыққа тәрбиелеу. Ертегіні сахналау арқылы қызығушылықтарын арттыру, тіл байлығын, ой-өрісін дамыту, рөлдерге бөліп ойнауға үйрету.
Көрнекілігі: суреттер, ойыншықтар
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық
Ұйымдастырушы-ізденуші
Рефлексивтік-түзетуші
|
Шаттық шеңбер - Балалар, бүгінгі оқу іс- әрекетімізде «Үш торай» ертегісін оқып, оның мазмұнын ашып, әңгімелейміз және сахналаймыз. - Ағалы-інілі үш торайдың аттарын атаңдаршы? - Нуф-Нуф та өзіне үйді неден салды? - Қасқырдың көңіл- күйі қандай? -Себебі қасқыр аш па? - Қасқырдан қорыққан екеуі қандай үйге келіп тығылады? - Сонда ашулы қасқыр «фуу-у»- деп үрлегенде үй шашылып кетті. - Содан соң олар қайда қашып тығылады? - Нуф-Нуф үй неден салынған еді? - Қорыққан торайлар ағасы Наф-Нафқа келеді. Есігі мықты, қабырғасы қалың үйде үшеуі жасырынады. Мұндай үйді оңайлықпен қирата алмайтынын түсінген қасқыр ашуға беріледі.
- Осы мезетте қасқыр кімдерді байқап қалады? - Содан қасқыр қайда қаша жөнелді? Қасқырдан құтылған торайлар аңшылараға ризашылығын білдіреді. Наф-Наф інілеріне көмек беріп жақсы іс істегеніне іштей өзіне риза болады. Сергіту сәті. Ал енді, балалар осы ертегіні қол саусақ театр арқылы сахналайық
Балаларды мақтау, мадақтау. |
- Жоқ .
-Сабаннан.
- Жоқ . - Ия .
- Қане шығыңдар деді.
- Нуф-Нуфтың үйіне. - Көк шыбықтан.
- Үй шашылып қалды.
- Екі аңшыны. - Қимыл қозғалыспен - Рөлдерге бөліп сахналайды. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: Ертегінің мазмұнын.
Нені игерді: Кейіпкерлердің мазмұнын, жүріс-тұрысын салады.
Меңгерді: Ертегіні сахналауда бір-біріне қамқор болады.
Тексерілді:
Сандуғаш
Өте жақсы жазылған. Рахмет.