Қысқа мерзімді жоспар
№87 «Жуантөбе» жалпы орта мектебі |
||||||
Сабақ тақырыбы: Ажалдан құтқарған асыл сөз |
||||||
Күні: 19 .04.2017ж |
Мұғалім есімі: Туленбаева Нурланкул Тулешовна |
|||||
Сынып: 2 «Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақта негізделген оқу мақсаты
|
Білімдік: ертегіні оқи отырып пәнге деген қызығушылығын арттыру, мәнерлеп оқуға, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, рөлге бөліп оқу. |
|||||
Оқу нәтижелері: |
Барлық оқушылар: Ертегі туралы біледі Оқушылардың басым бөлігі: Ертегіні жатқа айтады, мазмұнын талдап айта алады. Кейбір оқушылар: Ертегіге арнап эссе жаза алады. Бір шумақ өлең шығарады |
|||||
Алдыңғы оқу: Төрт түлік туралы жыр |
||||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. 1 Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу - құралдарының әзірлігін тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Өздері жаттап келген жырларын мәнерлеп айтып шығады. Салып келген суреттері тексеріліп шығады. Оқулықта ұсынылған сұрақтарға жауаптар алынады. а) Өлеңді мәнерлеп оқу. |
Ақын портреті, бағалау парақтары |
||||
Ортасы |
ІІ. Мағынаны түсіну. |
Үлестірмелер, оқулық, АКТ,портреттер, кітаптар көрмесі,бағалау парақтары |
||||
Аяқталуы |
Ертегіге шолу жұмысы жасалады. Суретпен жұмыс жасалып, талдау жұмысы ұсынылады. Дәптерлеріне мәтінге байланысты қосымша қойылған аттарды жазып шығу ұсынылады. - Ертегі не туралы болды? - Бүгінгі сабақтан не алдың? - Әрбір ана баласының адам болғанын қалайды, сол ананың тілегі орындалсын деп, «Тілек шоғын» жолдайық. Балалардың тілегі |
А4 парақтары Бағалау парақшалары, стикер |
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз Жада қалыптасады, деңгейлік тапсырмалар беру |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
||||
Жада қалыптасады, деңгейлік тапсырмалар беру |
Бағдаршам,шапалақ әдісі арқылы. Балдық жүйе арқылы |
Математика, сурет, еңбек, дүниетану |
||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
Қорытынды бағамдау |
||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі