Өлең, жыр, ақындар

Ажалдан құтқарған асыл сөз

Қысқа мерзімді жоспар

№87  «Жуантөбе» жалпы орта мектебі

Сабақ тақырыбы: Ажалдан құтқарған асыл сөз

Күні: 19 .04.2017ж

Мұғалім есімі: Туленбаева Нурланкул Тулешовна

Сынып: 2 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақта негізделген оқу мақсаты

 

Білімдік: ертегіні оқи отырып пәнге деген қызығушылығын арттыру, мәнерлеп оқуға, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, рөлге бөліп оқу.
Дамытушылық: Оқушының қиялын дамыту, өз бетінше мазмұнын айтуға машықтандыру, сөздік қорын молайту.
Тәрбиелік: Халқымыздың салт - дәстүрін жалғастырып, құрметтеуге тәрбиелеу. Оқушыларды еңбексүйгіштікке, адамгершілікке баулу.

Оқу нәтижелері:

   Барлық оқушылар: Ертегі туралы біледі

   Оқушылардың басым бөлігі: Ертегіні жатқа айтады, мазмұнын талдап айта алады.

   Кейбір оқушылар: Ертегіге арнап эссе жаза алады. Бір шумақ өлең шығарады

Алдыңғы оқу: Төрт түлік туралы жыр

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.

1 Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу - құралдарының әзірлігін тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Оқушылардан төрт түлік туралы түсініктері сұралады.

Өздері жаттап келген жырларын мәнерлеп айтып шығады.

Салып келген суреттері тексеріліп шығады.

Оқулықта ұсынылған сұрақтарға жауаптар алынады. 

а) Өлеңді мәнерлеп оқу.
ә) «Атқа міну»ойыны Әр аттың артына сұрақтар жасырылған. Атқа отыру үшін сол сұрақтарға жауап береміз.
1 - сұрақ. «Тоқымқағар» дегеніміз не?
2 - сұрақ. Өлеңнің авторы кім? Тағы қандай өлеңдерін білесің?
3 - сұрақ. «Енші» деген не? Қандай салт - дәстүрлерімізді білесің?
Әр қатардың оқушылары бір - бір атқа мінеді. Бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ. Біз бүгін «Бәйге» жарысын ұйымдастырамыз.

Ақын портреті, бағалау  парақтары

Ортасы

ІІ. Мағынаны түсіну.
Бәйге туралы түсінік беру.
Біздің қазақ елі салт - дәстүрлерді өте құрметтеген халық. Бәйге ата - бабамыздан келе жатқан дәстүрлі жарыс. Бәйге жарысы үлкен тойларда ұйымдастырылатын болған. Бәйгеден озған тұлпар - үлкен сыйға ие болатын болған. Сендерге де осы жарыста үлкен табыс тілеймін! 
1 - айналым. «Мақал - сөздің мәйегі»
1 - тапсырма: Мақалды тап.
Дәмді тағам
Жылы сөз қарын тойғызар
Қанағат
2 - тапсырма.
Еңбекпенен
Батаменен жер көгереді
Жаңбырменен ел көгереді
3 - тапсырма.
Ашу – дұшпан, білім
Еңбек
Ақыл дос
2 - айналым «Ой - өріс»
Қанағат сөзін топтастыру. Әр топ алдына плакат беріледі. Берілген уақыт ішінде кім көп сөз жазады?
Оқулықпен жұмыс.
А) Мәтінді үш топқа бөліп оқыту
ә) Өзара сұрақ қою.
- Оқымысты қандай еді?
- Ғұлама қандай көріністің куәсі болды?
- Құмырсқаның қандай қасиетін білесіңдер?
- Ақылды, қайратты, мықты.
Сергіту сәті
Ұзын мұртты құмырсқа,
Келе жатты жұмысқа.
Оң жағына қарады,
Сол жағына қарады.
Допты көріп қуанып,
Тау екен деп қалады.
Дәптермен жұмыс
Осы мәтінге сәйкес келетін мақалды жазыңдар.
3 - айналым. «Өнерлі - өрге жүзер»
І - топ. Құмырсқаның суретін салу.
ІІ - топ. Өлең шығару
ІІІ - топ. Эссе жау «Егер мен құмырсқа болсам...»

Үлестірмелер, оқулық, АКТ,портреттер, кітаптар көрмесі,бағалау парақтары

Аяқталуы

Ертегіге шолу жұмысы жасалады.

Суретпен жұмыс жасалып, талдау жұмысы ұсынылады.

Дәптерлеріне мәтінге байланысты қосымша қойылған аттарды жазып шығу   ұсынылады.

- Ертегі не туралы болды?

- Бүгінгі сабақтан не алдың?

- Әрбір ана баласының адам болғанын қалайды, сол ананың тілегі орындалсын деп, «Тілек шоғын» жолдайық. Балалардың тілегі

А4 парақтары

Бағалау парақшалары, стикер

Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз

Жада қалыптасады, деңгейлік тапсырмалар беру

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен құзіреттілігі

Жада қалыптасады, деңгейлік тапсырмалар беру

Бағдаршам,шапалақ әдісі арқылы. Балдық жүйе арқылы

Математика, сурет, еңбек, дүниетану

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың  тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз