Өлең, жыр, ақындар

Амалдардың орындалу тәртібі

Сабақ: Матем 1.2.

   Мектеп: №87 «Жуантөбе»  ЖОМ

Күні: 02.02.2017ж.

   Мұғалімнің аты жөні: Куатова Алия Батыралиевна

Сынып: 1

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.2.1.6. Екі амалды жақшалы және жақшасыз  өрнектерге арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

Барлық оқушылар орындай алады: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерді ажырата алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердің орындалу ретін біледі.

Кейбір оқушылар орындай алады: Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердің арифметикалық амалдарды құрастырыды, орындалу тәртібін анықтайды, мәнін табады.

Тілдік мақсат:

Оқушылар орындай алады: Жақша сөзінің қай жерде қолданатынын біледі. Айтады, жаза алады.

 

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Жақша- скопка-

 

Сыныптағы диалог (жазылым үшін) сай келеді:

Айтылуы –жағша, жазылуы – жақша

 

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Жақша сөзі қай жерлерде қолданылады?

2. Жақша сөзінің мағынасын қалай түсінесің?

Алдыңғы оқу:

   Екі амалды өрнектердің орындалу ретін біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

3 минут

7 минут

Бағалау критерийлері:

      1 ұпай.

Жақшасыз санды өрнектерді салыстыру

Әріпті өрнектерді салыстыру

Смайликтер арқылы

Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңберін құру. Шеңбер бойында есімге байланысты сын есім айту. Қима қағазға жазылған сөздер  арқылы топқа біріктіру. Мақсаты: Сабаққа оқушының зейінін аудару, жағымды ахуал қалыптастыру. Әр оқушы қима қағаздарда жазылған сөздер арқылы топтарға біріктіру.

Үй тапсырмасы: «Сен маған, мен саған» әдісі .Оқушылар бір-бірінің орындап келген тапсырмаларын қарайды, кері байланыс береді.Мақсаты: Жақшасыз санды және әріпті өрнектерді салыстыру дағдысын қалыптастыру. Оқушыларды жұпта өзара бір-бірін бағалауға үйрету

Дескриптор

Жақшасыз санды өрнектерді салыстырады

Әріпті өрнектерді салыстырады

Бір амалды өрнек, Екі амалды өрнек, Жақшалы өрнек сөздері қима қағазға жазылады

 

 

Бағалау ұпайы:

 

Әр дұрыс жауап 1 ұпай.

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

Модельдеу әдісі. Слайд. Мақсат: Жаңа сабақтың тақырыбын ашу,

Екі амалды өрнектің орындалу ретін анықтау, оның мәнін табу.

Ойыншықтарды топтау. Барлық ойыншық түрлерін санау. Жақша сөзімен таныстыру. Жақшалы өрнек құрастыру.

Топқа төмендегі сұрақтарды қою.

 1. Қызыл машина қанша?
 2. Көк машина қанша?
 3. Барлық машина қанша?
 4. Шар нешеу?
 5. Барлық ойыншық қанша?
 6. (1+2) барлық машинаны біріктірдік.
 7.( )- жақша деп аталады. (- жақша ашу,)-жақшаны жабу.
 8. Жақшалы өрнек құрастыру.
 (1+2)+2
 9.Жақшалы өрнектің мәнін табу.
 (1+2)+2=5
 1 .1+2=3
 2. 3+2=5

Қанша амалмен орындалды.

 

Слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

Бағалау критерийі:

1. Екі амалды жакшалы өрнек пен жақшасыз өрнекті ажырату

5 мин

 

Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерді бір-бірінен ажырату мақсатында өрнектер беру. 1 тапсырма.

Топтық жұмыс.

Дескриптор.

Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерді ажыратып жазады.

2 тапсырма. Екі амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердің орындалу ретін анықтау, мәнін табу мақсатында өрнектер беру. Топтық жұмыс.

 

Т кестесі

                                  Бағалау ұпайы

 

Әрбір дұрыс жауапқа1 ұпай

 

Бағалау критерийі

1. Екі амалды жақшалы өрнектің мәнін табу

2. Екі амалды жақшасыз өрнектің мәнін табу

10 мин

Бағалау критерийі

1. Жақшалы өрнек құрастыру, мәнін табу

2. Жақшалы өрнектің орындалу ретімен мәнін табу

6 мин

      1-топ.1-сұрақ

 2-сұрақ     

    2-топ. 1-сұрақ

2-сұрақ

 

3-топ              1.

                      2.

Бағалау критерийі

Бірінші сұрақ

Екінші сұрақ

Дескриптор

Екі амалды жақшалы өрнектің орындалу ретін анықтайды, мәнін табады.

Екі амалды жақшасыз өрнектің орындалу ретін анықтайды, мәнін табады

3-тапсырма. «Домино» ойыны арқылы жақшалы өрнек құрастыру, мәнін табу. Мақсат: Жақшалы өрнек құрастыру, арифметикалық амалдардың орындалу ретін анықтау, мәнін табу.  Жеке жұмыс  

Дескриптор

Жақшалы  өрнек құрастырады, мәнін табады        

Жақшалы өрнектің орындалу ретін біледі

4-тапсырма Конверт сұрақ. Мақсат оқушылардың жаңа сабақтан алған білімдерін анықтау.

Санды өрнек қандай болады?

Әріпті өнекке қалай айналдырамыз?

Әріпті өрнек қандай болады?

Санды өрнекке айналдыру қандай болады ?

Жақшалы өрнектің орындалу реті қандай?

Неге жақшалы өрнек бірінші орындалады?

Дескриптор

Дұрыс жауап береді

Дәлел келтіріп жауап айтады

Бағалау ұпайы

Әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпай

 

Домино

 

Бағалау ұпайы

Әрбір дұрыс есепке 1 ұпай

 

 

 

Конверт қимақағаздар

 

 

 

1 ұпай

2 ұпай

Бағалау ұпайы

1 ұпай

2 ұпай

4 мин

   - Сабақта не қызықты болды?

   - Не қиын болды?

   - Жаңа не нәрсе үйрендік?

 

Қосымша мәліметтер:

 

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлаймыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері).

«Домино» ойыны.

«Конверт сұрақ» әдісі

Критериалды бағалаудың қалыптастырушы түрі. Смайликтер бағалау тәсілі.

Жаратылыстану пәнімен байланыс. Құралдарды пайдалудағы қауіпсіздікті сақтау. Ұқыптылық, жауапкершілік.

Рефлексия

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз