Оңтүстік Қазақстан облысы, Сарыағаш ауданы Сабақтың тақырыбы: Сурет арқылы әңгіме құрау Пәні: Жеке және топтық түзету |
Мұғалімнің аты-жөні: Асубаева Айман Калыбаевна Бастауыш сынып мұғалімі Күні: 03.2017ж |
||||
Сынып: 4 «в» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
1. Оқушылардың сөйлем, сөйлем мүшелері, олардың байланыстары туралы білімдерін нығайта отырып, оларды сөйлем ішінен жалаң және жайылма сөйлемді табу арқылы сұрақ қоюға үйрету. |
||||
Сабақтан күтілетін нәтиже: 1-деңгей (білу, түсіну): |
Оқушылардың барлығы орындай алады: Сөйлемдерді айта біледі |
||||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Сөйлемдеді айта алады, талдай алады |
||||
3-деңгей (жинақтау, бағалау) |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: басқа тапсырмалармен салыстырып, құндылығын бағалау |
||||
Тілдік мақсат: |
Талдағандарын анықтау |
||||
Ресурстар: |
Таратпа қағаздар, смайликтер, А4 қағазы, дәптер, кесте, сызба, қатырма қағаз, желім. |
||||
Пәнаралық байланыс: |
Математика, дүниетану, бейнелеу өнері |
||||
Алдыңғы оқу: |
Жана менің Қазақстаным |
||||
Сабақ жоспары: |
|||||
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
|||
Ұйымдастыру кезеңі 3 минут |
Оқушыларды суреттер арқылы топтарға бөліп шығу ұсынылады. «Шаттық шеңбер» арқылы оқушылар бір-біріне жақсы лебіздер, тілектер айтады. Әрбір топ өз ұрандарын айтып шығады. Психологиялық ахуал қалыптастыру. |
|
|||
Үй тапсырмасын сұрау 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Әрбір топ мүшелеріне сұрақтар қою арқылы Миға шабуыл: Ой қозғау сұрақтары: Блум таксономиясы бойынша жалпақ сұрақтар. |
Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады |
|||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Суреттер арқылы құрамақтарды құрап шығу ұсынылады. Құрамақтарды құрастыру ұсынылады. Мамандықты дұрыс талдау ұсынылады. |
Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады |
|||
3-деңгей (жинақтау, бағалау) |
ІІІ. Жаңа материалды меңгерту |
Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады |
|||
Жаңа сабақ 12 минут
|
Жұптық жұмыс |
||||
Сабақты бекіту 15 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Оқушылардан ережелер сұралады «Өзіңді тексер» әдісі |
Жұптық жұмыс Дұрыс жауапқа 1 балл қойды |
|||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
«Бір сөзбен» атты әдіс пайдаланылады.Мұғалім айтылған және көрсетілген суреттерді талдап шығып бір сөзбен айтып шығады. |
Дұрыс жауапқа 1 балл қойылады |
|||
3-деңгей (жинақтау, бағалау) |
Ой толғау. Суреттер бойынша оқушы лардың ми ойларын жинақтау. Смайликпен бағаланады. |
Дұрыс жауапқа 1 балл қойылады |
|||
Үйге тапсырма 5 мин 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату) Өзіндік бағаны дамытуды талқылау беріледі. |
Тапсырманы орындағанға «3» баға қ- |
|||
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Суреттерді құрастыру ұсынылады. |
Тапсырманы орын-ға «4» баға қойылады |
|||
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тап) |
Бөліктерден суреттерді құрастырып келу. |
Тапсырманы орын-нға «5» баға қойылады |
|||
Бағалау |
|
|
|||
Кері байланыс |
Оқушылар сабақта түсінгенін түсінбегенін «Таңдау» әдісі арқылы көрсетіледі. |
|
|||
Рефлексия |
|||||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
||||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
||||
Келесі сабақта жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі