Өлең, жыр, ақындар

Сурет арқылы әңгіме құрау

                                                                                                                                              

    Оңтүстік Қазақстан облысы, Сарыағаш  ауданы
   №87 «Жуантөбе» жалпы орта мектебі  

   Сабақтың тақырыбы: Сурет арқылы әңгіме құрау

   Пәні: Жеке және топтық түзету

Мұғалімнің аты-жөні: Асубаева Айман Калыбаевна Бастауыш сынып мұғалімі

Күні: 03.2017ж

   Сынып: 4 «в»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

1. Оқушылардың сөйлем, сөйлем мүшелері, олардың байланыстары туралы білімдерін нығайта отырып, оларды сөйлем ішінен жалаң және жайылма сөйлемді табу арқылы сұрақ қоюға үйрету.
2. Сөйлем мүшелерін ажырата білуін, сөйлемнің мәнін терең ұғып, мағынасын аша білуге үйрету, оқушылардың ойлау қабілетін, тілін дамыту.
3. Әдемі жазуға, мәнерлі сөйлеуге тәрбиелеу.

Сабақтан күтілетін нәтиже:                           1-деңгей (білу, түсіну):

Оқушылардың барлығы орындай алады: Сөйлемдерді айта біледі

2-деңгей (қолдану, талдау):

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Сөйлемдеді айта алады, талдай  алады

3-деңгей (жинақтау, бағалау)

Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: басқа тапсырмалармен  салыстырып, құндылығын бағалау

Тілдік мақсат:

Талдағандарын анықтау

Ресурстар:

Таратпа қағаздар, смайликтер, А4 қағазы, дәптер, кесте, сызба, қатырма қағаз, желім.

Пәнаралық байланыс:

Математика, дүниетану, бейнелеу өнері

Алдыңғы оқу:

Жана менің Қазақстаным

                                                                                                            Сабақ жоспары:

Сабақ барысы және  жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

Ұйымдастыру кезеңі 

3 минут

Оқушыларды суреттер арқылы топтарға бөліп шығу ұсынылады. «Шаттық шеңбер» арқылы оқушылар бір-біріне жақсы лебіздер, тілектер айтады. Әрбір топ өз ұрандарын айтып шығады. Психологиялық ахуал қалыптастыру.

 

Үй тапсырмасын сұрау

5 минут 1-деңгей (білу, түсіну):

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

Әрбір топ мүшелеріне сұрақтар қою арқылы Миға шабуыл: Ой қозғау сұрақтары: Блум таксономиясы бойынша жалпақ сұрақтар.

Дұрыс жауаптарға                      1 балл қойылады

2-деңгей  (қолдану, талдау):

Суреттер арқылы құрамақтарды құрап шығу  ұсынылады. Құрамақтарды құрастыру ұсынылады. Мамандықты  дұрыс  талдау ұсынылады.  

Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады

3-деңгей (жинақтау, бағалау)

ІІІ. Жаңа материалды меңгерту
Сөзжұмбақ шешу.
1.    Қыстың алғашқы айы (желтоқсан)
2.    Тілден ұшып, құлаққа қонады. (сөз)
3.    Түйістіреді көзіңді көзіңе
       Жолықтырады өзіңді-өзіңе (айна)
4.    Таудан биік, баудан аласа (жол)
5.    Көзге көрінбейді, қолға ілінбейді
Кейде сипап өтер, кейде желіп өтер (жел)
6.    Суға батпайды, отқа жанбайды. (мұз)
Ерекше торда қандай сөз шығып тұр?
Ендеше біздің бүгінгі тақырыбымыз «Сөйлем» деп аталады.
•    Сөйлем нелерден құралады?
•    Сөйлемнің соңында қандай тыныс белгілері қойылады?
Ойын «Затты пайдаланып сөйлем құра» Салынған суреттер бойынша сөйлем құрату. (ауызша) Алма ағашындағы алмаларда  суреттер жасырынған.
6.    Мағынаны тану.
Әр топ «Сөйлем» туралы өз ойларын  қағаз бетіне түсіреді, білгендерін ортаға салып талдап тақтаға іледі…
8.    Дәптермен жұмыс.Мәтіннің алғашқы екі сөйлемін көшіріп жаз.                                                                            Әр сөйлем неше сөзден тұратынын анықта.Сөздік жұмысы:  қолғанат – үлкендерге көмекші болатын бала  тап-тұйнақтай — ретімен, таза, т.б.мөлдір бұлақ – таза бұлақ
Сурет арқылы сөйлемдерді  құрау  ұсынылады.

Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады

Жаңа сабақ

12 минут

 

 

 

                       

Жұптық  жұмыс

Сабақты бекіту 

15 минут 1-деңгей (білу, түсіну):

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)  Оқушылардан ережелер сұралады «Өзіңді тексер» әдісі

Жұптық жұмыс Дұрыс  жауапқа 1 балл қойды

2-деңгей (қолдану, талдау):

«Бір сөзбен» атты әдіс пайдаланылады.Мұғалім айтылған және көрсетілген суреттерді талдап шығып бір сөзбен айтып шығады.

Дұрыс жауапқа 1 балл қойылады

3-деңгей  (жинақтау, бағалау)

Ой толғау. Суреттер бойынша оқушы лардың ми ойларын жинақтау. Смайликпен бағаланады.

Дұрыс жауапқа 1 балл қойылады

Үйге тапсырма    5 мин   

1-деңгей (білу, түсіну):

(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату) Өзіндік бағаны дамытуды талқылау беріледі.

Тапсырманы орындағанға «3» баға қ-

2-деңгей (қолдану, талдау):

Суреттерді құрастыру ұсынылады.

Тапсырманы орын-ға «4» баға  қойылады

3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тап)

Бөліктерден суреттерді құрастырып келу.

Тапсырманы  орын-нға «5» баға  қойылады

Бағалау

 

 

Кері байланыс

Оқушылар сабақта түсінгенін түсінбегенін «Таңдау» әдісі арқылы көрсетіледі.

 

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?

 

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?

 

Келесі сабақта жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз