Сыныбы:8В 25.02.2017 ж |
Пәні: Информатика Оқытушы: Агабекова Л.К. |
||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Microsoft Ехсеl электрондық кестелер туралы жалпы мәліметтер |
||||||||
Сілтеме |
Оқулық . Информатика 8-сынып. Авторы: Е. В. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов электрондықоқулық, презентация. |
||||||||
Мақсаты |
EXCEL кестесімен, терезелердің элементтерімен және кестенің құрылымымен, кітап парақтарының құрамымен, деректерді енгізу тәсілдерімен таныстыру. |
||||||||
Сабақтың міндеттері:
Оқыту нәтижесі |
2. 3.Жұмыс кітабының терезе элементтері туралы айта алады. |
||||||||
Түйіндіидеясы |
«Ізден, талпын, ерінбе Шешілерсондатүйінде.» |
||||||||
Әдіс-тәсілдер |
АКТ, СТО, топтық жұмыс,жұптықжұмыстар, сұрақ-жауап,ББҮ түртіп алу стратегиясы,деңгейлік тапсырмалар,талдау,қорыту тапсырмалары,формативті және суммативті бағалау |
||||||||
Ресурсы |
Әртүрлітүстікеспеқағаздар ,компьютерлер,интерактивті тақта,оқулықтар, стикерлер, А4қағазы, презентация
|
||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||
Мұғалімдердіңіс-әрекеті |
Оқушыныңіс-әрекеті |
||||||||
Ұйымдастыру бөлімі 4 мин. Үй тапсырмасын тексеру. 8 мин. Ой қозғау. 15 мин. 3 мин. 4 мин. Қолдану 1 мин. Талдау 4 мин . Жинақтау 1 мин. 2 мин. 1 мин. 2 мин.
|
Сәлемдесу. Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, сыныпты қалыпқа келтіру) “Жылылебіз”тренингінжүргізу. Психологиялық дайындық: Әрбірадам – туысым, досым, жұрағат, «Әрбірсабақ – үйрену, ұғу, ұлағат. Әрбірісім – тірлік, тірек, адалдық, Әрбірсөзім – шындық, бірлік, адалдық.- деп оқушылар сабаққа кіріседі. Топтастыру: Мозайка құрастыру арқылы топтастыру. 2. Топқа бөлу. 1. Математика 2. Информатика Топ басшысынсайлау, ережелерінқайталату. Топ басшыларына бағалау парақтарын таратып беремін. |
Оқушыларды сыныпта қарсы алады, сәлемдеседі. Орындарынан тұрғызып, шеңбер құрғызып, жақсы тілектер айтқызады. Оқушылардың назарын сабаққа аударады.
Кеспе қағаздарды таңдау бойынша бөлінеді. |
|||||||
«Ақылды доп» диалог әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрайды 1.Модель деген не? 2. Модельдеу деген не? 3.Модельдердің түрлері. 4.IDE FreePackal-да қандай модельдерді зерттеуге болады ? 5.Модельдеудің негізгі кезеңдері Оқушыларға ББҮ кестесінің «Білгіміз келеді» бағанын толтыру тапсырылады.
Адамның көңілі шын мейірленсе білім - ғылымның өзі де адамға мейірленіп ,тез қолға түседі А.Құнанбаев Олай болса бүгінгі тақырыбымыз «.Microsoft Ехсеl электрондық кестелер туралы жалпы мәліметтер » 3. Мағынаны тану. Түртіп алу әдісі. 1) Оқулықпен жұмыс. а)Тақырыпты түсініп оқу ә) Тақырыптағы негізгі ойларын айту 4. Электрондық оқулықпен жұмыс. 5. Практикалық жұмыс А деңгейі В деңгейі С деңгейі Сергітусәті. «Ұстазым» әні. 5. «Венн диаграммасы» 6. «Сәйкестікті тап » 7. Үйге тапсырма. 8. Бағалау. Бағалау парағы арқылы бағаланады 9. Рефлексия: |
Оқушылар сұраққа допты қағып алу арқылы жауап береді. Оқушылар ББҮ кестесінің «Үйрендік» бағанын толтырады. «Электронды кестенің шығу тарихы» (интернеттен) реферат 1 топ математика«.Мs.Excel терезесі» 2 топ информатика «Кестенің құрылымы,өлшемін өзгерту,элементтерді қосу және жою» (оқулықтан) 1-5 тапсырмаларды орындау А,В, С деңгейіндегі тапсырмаларды оқушылар компьютерде орындайды. Ән тыңдау. Оқушылар «Еxcel мен Word» тақырыбына жазылған стикерлерді ұқсастықтары мен айырмашылықтарын плакатқа жапсырады. Сабақты қорыту. §23 тақырыпты оқу.Өзіңді тексер! Тест Топ басшылар берілген парақшалардағы бағаларын айтып, себептерін түсіндіреді Оқушылар проблема, себептерін, дәлеледерін, қорытындыларын жазады
|
||||||||
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі