Пән: математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Геометриялық фигуралар Сынып: 1А 07.10.16 |
Мектеп: НИШ Көкшетау қаласы Мұғалімнің аты-жөні: Сабитова А.С. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу (нүкте, түзу, сәуле, кесінді) |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.1 геометриялық фигураларды: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты бір бірінен ажырату және атау |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білу керек: Геометриялық фигуралардың аталуын. Көпшілігі: Заттарды түсі, пішіні, өлшемі бойынша салыстырады, топтастырады. Кейбір оқушылар: Қоршаған ортадан сәйкес фигураларды тауып айта алады. |
Бағалау критерийлері |
- берілген геометриялық фигураларды ажыратады және тиісті түспен бастырып сызады. |
Тілдік мақсаттар |
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрыш |
Құндылықтарды дарыту |
Бір-біріне достық көмек |
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, ғылымға ену, математика |
АКТ қолдану дағдылары |
Геометриялық фигураларды тақтада сызу. Санамақты әншілермен бірге айта алу. |
Бастапқы білім |
Заттарды біріктіру, алу. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 5 минут
|
Ертеңгілік шеңбер» «Пішіндер» әнін бірге айту, көрсету Айтылған пішіндерді қайталап шығу |
ИТ
|
|||
Сабақтың ортасы 5 минут
5 минут
5 минут
1 минут
4 минут
5 мин |
"Ертеңгілік шеңбер" 1. Логикалық тапсырма «Қандай фигура артық?» Сергіту сәті «Көңілді күн» |
Тақтадан
Таратпа материал
Интербелсенді тақта
Суреттер
Жұмыс дәптері 62-63-бет |
|||
Сабақтың соңы
5 минут |
Топпен жұмыс: 1топ – № 1 2 топ – № 2 3-топ- №3 түзу сызықтарды – қызыл қарындашпен, тұйықталған – сары түспен, тұйықталмаған – жасыл қарындашпен бастыр. 4-топ - №4 Ерте болған оқушыларға тапсырмалар беру. |
Таратпа материал |
|||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
Басқаларға көмектесу. Жұмыстарын тексеру. Топ басшысы рөлін атқару |
геометриялық фигуралары ортақ белгілері (түсі, пішіні, көлемі) бойынша топтастырады |
Жазу барысында партада дұрыс отыруды қадағалау Сергіту сәті
|
|||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі