Сынып |
8 |
Пәні |
Алгебра |
Пән мұғалімі |
Аденова Гауһар Темірханқызы |
Тақырыбы: |
Бөлшекті қысқартуға берілген есептерді шығару |
Негізгі түйінді идея |
«Квадрат үшмүше» ұғымымен танысып, квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуді, бөлшекті қысқартуды білетін болады. |
Оқу мақсаттары |
Оқушылардың барлығы Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласы туралы мәлімет аладыүшбұрышТікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады Тікбұрышты үшбұрыштарды шешудің түрлері туралы мәлімет алады және бөлшекті қысқартуда қолданады. |
Күтілетін нәтиже |
Алған білімдері мен түсініктерін қайталайды, есте сақтау қабілеттері артады. |
Әдіс-тәсілдер |
Жеке, топпен, сыныппен жұмыс, тренингтер, «қатесін тап»,»сұрақты ұстап ал» «есте сақтау есебі», «тірек белгілер», идеялар себеті», тест. |
Кезең |
Уақыт |
Сабақтағы іс-әрекет |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Кіріспе |
3 мин |
1.Тренинг. Оқушылардың қолына қағаз таратылады. Мұғалім оқушыларға қағаздарын жайлап бүктеуін, одан кейін қаттырып умаждауын айтады.Енді осы қағазды тығыздап дөңгелетеміз. Енді екі топқа бөлінейік. Ал енді қағаздың түйірлерін бір -бірлерімізге лақтырамыз.Қайсы топ жақта қағаз түйірлері көп болса сол топ жеңілген болып есептеледі. Сондықтан қағаз түйірлерін лақтыруға тырысамыз. Жақсы рахмет. Қайтадан шеңберімізге тұрамыз. Ал енді жаңағы қағазды умаждағанда қандай сезімде болдыңыздар? Қағазды лақтырғанда ше? Яғни сіздердің бар ауыртпалықтарың сол қағазбен кетті.Жақсы рахмет. 2.Топтастыру. Екі көшбасшы тағайындап аламын және олар өз топтарына оқушылар таңдайды. Әр ойыншыға реттік номер беріледі. 2топқа бөлінеді: 1-топ. Квадрат 2-топ. Үшмүше |
Үш шапалақ
|
Үлестірме қағаз, стикер
|
||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру
Ой қозғау |
5 мин |
«Қатесін тап?» ойыны арқылы оқушылардан үй тапсырмасын сұрау. Слайдта есептің шешімі беріледі, оқушылар есептің қатесін түзетеді №232 1-топ: тақ номерлі 2-топ: жұп номерлі есептерінің қателерін анықтау |
2жұлдыз 1 ұсыныс |
|
||||||||||||||||||||
4 мин |
«ақиқат немесе жалған» ойыны Мұғалім сұрақ қойып допты әр команда мүшелеріне кезекпен-кезек лақтырады. 1.ах² +bх+с түріндегі көпмүше квадрат үшмүше ме? (ия ) 2.Квадрат үшмүшені нольге айналдыратын х айнымалысының мәндері квадрат үшмүшенің түбірлері бола ма (ия ) 3.Квадрат үшмүшенің түбірлері болмаса, квадрат үшмүше көбейткіштерге жіктеледі. (жоқ, себебі түбірлері жоқ) 4.Егер квадрат үшмүше көбейткіштерге жіктелсе, онда оның түбірлері бар болады (ия ) 5.ах² +bх+с=а(х+х1 )(х+х2 ) квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласы ма ? (жоқ ,таңбасында қате бар 6. квадрат үшмүшенің бірінші коэффициенті 1-ге тең болса, онда квадрат үшмүше келтірілген квадрат үшмүше деп аталады. /ия/ Оқушы жауап береді, жауабын білмеген жағдайды келесі ойыншыға лақтырады. Егер де допты қағып алған оқушы жауап берсе 2 ұпай, жауап бере алмаса топ мүшелеріне немесе қарсы топқа лақтыруға болады, ол кезде ұпай кемиді. |
жетондар |
сұрақтар слайдта |
|||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ |
5 мин |
«Есте сақтау есебі» мұғалім мысал есеп көрсетіліп, өшіріп тастайды. Мысал: Дәптерге жазады |
Үш шапалақ |
|
||||||||||||||||||||
«Идеялар себеті» әдісі
|
3 мин |
«Идеялар себеті» әдісі Сабақтың мақсатын анықтау Оқушылар өз бетімен сабаққа мақсат қояды |
Үш шапалақ |
Тақта , стикер,плакат |
||||||||||||||||||||
Іс-әрекет |
10 мин |
«Оқулықпен жұмыс» №233(1-4) №237. (1,2) Бөлшекті қысқартыңдар. 1-топ:1. 2. 2-топ:3. 4.
1-топ. №237 (1)
2-топ. №237 (2)
|
жетонмен бағалау
|
Оқулық, стикер,
|
||||||||||||||||||||
|
3мин |
1.«Тірек белгілер» Әрбір топқа 2 есеп беріледі, 2 есепке сәйкес формулаларды табады. 1-топ:1. 2. 2-топ:3. 4.
|
жетон |
түрлі-түсті бояу, үлестірме қағаз |
||||||||||||||||||||
|
5 мин |
Тест(1ұпай) 1.Бұл көпмүше ax2+bx+c a/ квадрат теңдеуі в/ квадрат үшмүше c/ квадраттық функция d/ квадрат теңсіздік 2.ax2+bx+c=0- бұл a/ квадрат теңдеуі в/ квадрат үшмүше c/ квадраттық функция d/ квадрат теңсіздік 3.x2+px+q =0- бұл a/ квадрат теңдеуі в/ толымсыз квадрат теңдеуі c/келтірілген квадрат теңдеуі d/ квадрат теңдеуі 4.өрнектердің ішінен квадрат үшмүшені табыңдар : a/ 2x+3 в/ x3-x2+1 c/ x2-19x+5 d/ 3x2-0.4x-x3 5. ax4+bx2+c=0-бұл a/ квадрат теңдеуі в/ биквадрат теңдеуі c/ келтірілген квадрат теңдеуі d/ квадрат үшмүше 6. Дискриминант формуласы қайысы ? a/ D=b+4ac в/ D=b-4ac2 c/ D=b-4a2 c d/ D=b2-4ac 7. Келтірілген квадрат теңдеу табыңдар : a/ 2x+3 в/ x3-x2+5 c/ x2-19x+5 d/ 3x2-0.4x-x3 8.Қай кезде квадрат теңдеуінде шешімі болмайды ? a/ D>0 в/ D<0 c/ D=0 d/ кез келген жағдайда 9. х2- 9х+8 көбейткіштерге жікте :a/ (х-1)(х-8) b/ (х+1)(х-9) c/ (х+1)(х+8) d/ жіктеуге болмайды 10. 2х2-10х+12 көбейткіштерге жікте : a/ (2х-4)(х+3) b/ 2(х-2)(х-3) c/ 2 (х+2)(х+3) d/ (х-2)(х-3)
Тест тапсырмасын орындайды.
|
Жетон арқылы |
Тест тапсырмалары |
||||||||||||||||||||
Шығармашылық ойын |
5 мин |
Фильмді дубляждау Фильмді дубляждау. «Менің атым Қожа» фильміне Алдар көсе мультфильміне . |
Жетон арқылы |
|
||||||||||||||||||||
Рефлексия |
2 мин |
Үйге тапсырма беріледі: №237 (3.4,5,6) .233/5,6/ Үй тапсырмасын күнделікке жазады. «Соңғы сөзді мен айтамын»Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтып, сабаққа кері байланыс береді Не үйрендік ? Қызықты болды ма? |
|
|
-топ: Жабық кеңесті ашық деп жариялаймын. Бүгінгі кеңестің негзгі тақырыбы:Квадрат үшмүше.
Ал енді сөйле! Сен өзің не білесің?
Ал мен ештеңе білмеймін.
Ой жаз!
Не деп жазамын?
Квадрат үшмүше деп ax2+bx+c түріндегі көпмүшені айтамыз. Мұнда х айнымалы, а,в,с –коэффициенттер және болуы қажет.
Ал егер олай болмаса ше?
Олай болмаса квадрат үшмүше болмаған болар еді.
Ал егер а тең болса ше?
Егер 1-ші коэффициент 1-ге тең болса онда квадрат үшмүше келтірілген квадрат үшмүше деп аталады.
Мысалы: x2-19x+5 , x2-8х+7, x2+3х+11, x2-18х+75
2-топ:
Хан: Жұрт сені білімпаз дейді ғой. Квадрат үшмүшені түбірлері арқылы көбейткіштерге жіктеу дегеніміз не?Сен бұл туралы білесің бе?
Алдар көсе: Я мен бұл туралы білемін. Яғни х1, х2 мәндері ах² +bх+с квадрат үшмүшенің түбірлері болса, онда ах² +bх+с=а(х+х1 )(х+х2)
Хан: Квадрат үшмүшенің түбірлері бар болса, онда ол көбейткіштерге жіктеледі ме сонда ?
Алдар көсе: Я, және кері тұжырым да ақиқат: егер квадрат үшмүше көбейткіштерге жіктелсе, онда оның тұбірлері болады.
Хан : Егер квадрат үшмүшенің түбірлері болмаса, онда ол көбейткіштерге жіктелмей ме сонда?
Алдар көсе: Я ондай жағдайда көбейткіштерге жіктелмейді
Фильмді дубляждау. «Менің атым Қожа» фильміне
Жабық кеңесті ашық деп жариялаймын. Бүгінгі кеңестің негізгі тақырыбы: Квадрат үшмүше.
Ал енді сөйле! Сен өзің не білесің?
Ал мен ештеңе білмеймін.
Ой жаз!
Не деп жазамын?
Квадрат үшмүше деп ax2+bx+c түріндегі көпмүшені айтамыз. Мұнда х айнымалы, а,в,с –коэффициенттер және болуы қажет.
Ал егер олай болмаса ше?
Олай болмаса квадрат үшмүше болмаған болар еді.
Ал егер а тең болса ше?
Егер 1-ші коэффициент 1-ге тең болса онда квадрат үшмүше келтірілген квадрат үшмүше деп аталады.
Мысалы: x2-19x+5 , x2-8х+7, x2+3х+11, x2-18х+75
Хан: Жұрт сені білімпаз дейді қой . Квадрат үшмүшені түбірлері арқылы көбейткіштерге жіктеу дегеніміз не?Сен бұл туралы білесің бе?
Алдар көсе: Я мен бұл туралы білемін. Яғни х1, х2 мәндері ах² +bх+с квадрат үшмүшенің түбірлері болса, онда ах² +bх+с=а(х+х1 )(х+х2)
Хан: Квадрат үшмүшенің түбірлері бар болса, онда ол көбейткіштерге жіктеледі ме сонда ?
Алдар көсе: Я, және кері тұжырым да ақиқат: егер квадрат үшмүше көбейткіштерге жіктелсе, онда оның тұбірлері болады.
Хан : Егер квадрат үшмүшенің түбірлері болмаса, онда ол көбейткіштерге жіктелмей ме сонда?
Алдар көсе: Я ондай жағдайда көбейткіштерге жіктелмейді.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі