Өлең, жыр, ақындар

Қомағайлық - жаман әдет

Сабақтың тақырыбы:

Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал.

Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз.

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:   

СЫНЫП:  2

Қатысқан оқушылар  саны: 

Қатыспаған  оқушылар саны: 0

Бөлім

Дені саудың – жаны сау

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау    

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу     

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.          

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Құндылық

Жан мен тән саулығы және рух тазалығы

Бағалау  критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, интербелсенді тақта.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, дене шынықтыру.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5  минут

Сәлемдесу. Сыныпты қалыпқа келтіру. Үй жұмысын сұрау. Ой  сергек. Малекулалар мен атомдар ойыны.

Топқа бөлемін : 4 малекула болып топқа бөлінеді.

Атомдар бірігу арқылы топтарға бөлінеді.

Жаңа білім

10 минут

 

 

 

 

 

Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

*      Суретке назар аудару.

*      Асты артық жесең қандай ауруға душар болады екенсің?

*      «Алтын сандық» ұсынған сөздікке назар аудару

 

Мешкей – тамақты шектен тыс жейтін тойымсыз адам

Күпті болу – тамақты шектен тыс көп жеуден ауырып қалу

Ашқарақ – тамақты қомағайланып, тоймай ішетін адам

 

І-топ. Мәтінді оқып, түсіндіріп беру

ІІ-топ. Мәтінге көрініс қою

ІІІ-топ. Екі мәтінді салыстырып, «Венн диограммасына» салу

ІУ-топ. «Қомағай адамға хат»

 

Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы 

10 минут

 

 

Қолдану

Салыстыр. Қожанасыр мен ашқарақ. "Венн диограммасы" арқылы салыстыра отырып талдау

Оқулық,қабырғаға ілінген  ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Әнді жалғастыр!»

Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.

Нұсқаулық: «Сіздерге бір өлеңнің 1 – жолын айтамын, ал сіздер келесі жолын айтасыз, ал келесі көрші топ 3-4 – жолын әнмен жалғастырады. Кейін жүргізуші басқа өлең бастағанда 3 – топ өлеңнің 2 – жолын айтады, ал 4 топ 3-4 жолын айтады. Ойын шеңбер бойынша жалғасады. Соңғы әннің соңы 2 жолын барлық топ орындайды».

1. «Әрқашан күн сөнбесін» (4 жол)

2. «Қошақаным» (4 жол)

3. «Ақылшым мұғалім» (4 жол)

4. «Айгөлек» (4 жол)

5. «Анашым» (4 жол)

 

 

 

«Әнді жалғастыр!»

Тренинг.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой қорыту  

  Сұрақ-жауап арқылы сабақты қорыту.

Тақырып бо-йынша түйген білімдері

Бағалау

5 минут

Кері байланыс

3 минут

«Білім ағашы» кері байланыс

 

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.

Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес  келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:            

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:             

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз

Пікірлер