Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназияның жанынан құрылған
«Күншуақ» шағын орталығының бейнелеу пәнінің мұғалімі
Салыкбаева Балжан Нуржановна
Тобы: «Балапан»
Тақырыбы: «Кішкентай және үлкен саңырауқұлақтар»
Білім беру саласы: Шығармашылық
Білім беру бөлімі: Мүсіндеу
Мақсаты:
1) Балаларға саңырауқұлақ туралы түсіндіре отырып, ермексазбен саңырауқұлақты мүсіндеуге үйрету. Түс ерекшеліктерін ажырата отырып бірнеше саңырауқұлақты мүсіндеу арқылы қажетті мүсіндеуге үйрету; үңгу, жалпақтау әдістерін меңгерту..
2) Саусақ қимылдарын, сөздік қорларын арттыру.
3) Мүсіндеу сабағына деген қызығушылықтарын арттыру.
Әдісі: Түсіндіру. Сұрақ - жауап. Ойын. Мадақтау.
Көрнекілігі: Ермексаздар, тақтайшалар, тақырыптық жылжымалы папка, саңырауқұлақтың макеті.
Сөздік жұмыс:саңырауқұлақтар.
Белингвальді компонент:саңырауқұлақ - гриб, саңырауқұлақтар - грибы.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Таңғы жиын: |
Сә-ле-мет-сіз-бе!
Бірге қайтталау |
|
Суретпен жұмыс. Не көріп отырсыңдар?
Онда «Саңырауқұлақ» саусақ ойынын ойнайық. Шынашағым, орманға бар! Шылдыр шүмек, саңырауқұлақ тап! Ортан терек, тазалап ал! Балаң үйрек, қуыра сал! Бас бармағым, барлығын жеп, Өсіп қапсың толып. - Саңырауқұлақтар үлкен, кіші, сары,ақ, қоңыр болады. Кейбіреуі улы болады. Өздері білетін саңырауқұлақ атауларын қайталап айтады. - Енді осы саңырауқұлақтарды ермексазбен мүсіндеп көрейікші. Мұғалім саңырауқұлақты мүсіндеу жолдарын көрсетіп, түсіндіреді. - Ақ ермексазды алақан арасына салып, сопақша пішінге келтіреміз. Өздерін қалаған түсті ермексазды алыңдар. Оны домалақтап, бас бармақпен ортасын үңгиміз, сұқ саусақпен жалпақтап, қалпақтың пішініне келтіреміз. Сергіту сәті. Кезекші бала тазалық шараларын айтып өтеді. Өнер орталығы Дидактикалық ойын : «Тез құрастыр» |
Мұхият қарауы
Кірпіні Орманда жүр Саңырауқұлақты
- «Саңырауқұлақ» саусақ ойынын білеміз.
Балалар ойын мәтініне сәйкес қимыл- қозғалыс жасайды.
Балалар мұғалімнің көрстеуімен саңырауқұлақты мүсіндей бастайды.
Қимылмен қайттлау
Балалар жұмыс жасайды.
Қызығы ойнауы |
Рефлексиялық-түзетушілік
|
- Балалар, бәрін де саңырауқұлақты әдемі мүсіндеңдер! (Балалар назарын шөптесін алқапқа аударады.) Осы әдемі саңырауқұлақтарыңды мына алқапқа орналастырыңдар. Бұл «Саңырауқұлақ алқабы» болады. - Бүгінгі сабақ ұнады ма? Балалар өздері жасаған саңырауқұлақтарын алқапқа, кірпінің үстіне орналастырады. Мадақтау, тамашалау. |
Ия
Ия ұнады |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: саңырауқұлақ атауларын, түстерін;
Игереді: әр түрлі тәсілдерді пайдалана отырып мүсіндеуді;
Меңгереді: саңырауқұлақ түрлерін, пайдасын.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі