Күні: 30.11.2015 |
|
Сыныбы: 6 «А» |
Пәні: информатика |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Алгоритмнің түрлері (практикалық сабақ) |
|
|||||||||||||
Сілтеме |
Күнтізбелік жоспар, информатика оқулығы Е.Вьюшкова, әдістемелік құрал, нұсқаулық |
|
|||||||||||||
Жалпы мақсаты: |
• Алгоритм түрлерін анықтау |
|
|||||||||||||
• Цикл және тармақталу түрлерін айырып тану |
|
||||||||||||||
• Алгоритмді орындау үшін тармақталу алгоритмін пайдаланады. • Күрделі шарттарды қолданады. |
|
||||||||||||||
• Алгоритмнің әрбір түрін құрастыру арқылы талдау. |
|
||||||||||||||
• Алгоритмнің әрбір түрі жайлы білімдерін түйіндеу. |
|
||||||||||||||
• Алгоритмнің барлық түрлерін қиыстыру арқылы жасалған алгоритмді сипаттау. |
|
||||||||||||||
Түйінді идея: |
Алгоритмнің түрлерімен, олардың жазылу жолдарымен таныстыру. |
|
|||||||||||||
Күтілетін нәтиже: |
Білім |
• Алгоритм түрлерін анықтайды. |
|
||||||||||||
Түсінік |
• Цикл және тармақталу түрлерін айырып таниды. • Күрделі тармақталудың қолдану жағдайларын түсінеді. |
|
|||||||||||||
Қолданыс |
• Алгоритмді орындау үшін тармақталу алгоритмін пайдаланады. • Күрделі шарттарды қолданады. |
|
|||||||||||||
Анализ |
• Алгоритмнің әрбір түрін құрастыру арқылы талдайды. |
|
|||||||||||||
Синтез |
• Алгоритмнің әрбір түрі жайлы білімдерін түйіндейді. |
|
|||||||||||||
Баға |
• Алгоритмнің барлық түрлерін қиыстыру арқылы жасалған алгоритмді сипаттайды. |
|
|||||||||||||
Ақпарат көздері: |
1. Б.Бөрібаев, Б.Нақысбеков, Г.Мадиярова. 2005. Информатика және есептеуіш техника негіздері. Алматы: Мектеп. 2. Алгоритм и его свойства. Ақпарат көзі: http://internika.org/sites/default/files/work_n/algoritm_i_ego_svoystva.ppt Алгоритм и его свойства. Ақпарат көзі: school.baltinform.ru/files/3/documents_28420_file.ppt |
|
|||||||||||||
Іс-әрекет түрлері: |
1.«Мен үшін қымбат» тренингі. |
«Жұптасу» стратегиясы. |
5. Шығармашылық тапсырма. 6. Кластер құру. |
8. Рефлексия |
|
||||||||||
Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары тапсырма 45 минутқа арналған |
|
||||||||||||||
Уақыт өлшемі |
Жоспар мазмұны |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушылардың іс -әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||||
І. Кіріспе бөлімі |
|
||||||||||||||
3 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Оқушыларды психологиялық дайындау. Өзін-өзі реттеу. |
Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу. 1. «Мен үшін қымбат» деген сөзді айтамын. Сол сөзді естігенде оқушылар ойына не келетінін сұраймын. Бірінің айтқанын екіншісі қайталамайтынын ескертемін |
Оқушылар шеңбер бойымен тұрады. Тренингке қатысып, сабаққа деген жақсы көңіл-күйлері қалыптасады. |
Жақсы, жарайсың |
|
|
|||||||||
2 мин |
Сынып оқушыларын шағын топтарға бөлу.
|
Шеңбер бойымен тұрған оқушыларға графиктердің суреті бейнеленген таратпаларды таратып шығады да, топқа бөлініңдер деп оқушыларға жарлық береді. Шағын топтарға оқушылардың қалай топтасатынын бақылайды, көмек керек болған жағдайда бағыт-бағдар береді. |
Оқушылар таратпадағы алгоритмдердің жазылу формаларына қарай топтасады. Мысалы: а) алгоритмдік тіл; ә) графиктік түрде. |
жарайсың |
Интербел сенді тақта, үлестірмелі қағаздар.
|
|
|||||||||
Білу 5 мин Қажетті өткен тақырыпты қайталау сұрақтарына жауап беру |
Өткен тақырыпты қайталау |
«Жұптасу» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау. Оқушыларға бір-бір кестеден таратып береді де ойынның шартымен таныстырады . |
Бір оқушыға сұрақ таратпасы , ал келесі бір оқушы сол сұрақтың жауабын тауып жұптасып тапсырманы орындайды |
Жақсы, Жарайсың 10 жетондар Бағалау парақшасы |
Слайд Флипчарт, маркерлер
|
|
|||||||||
ІІ. Негізгі бөлім |
|
||||||||||||||
2.Түсіну 3.Қолдану 20 минут |
Өз бетінше іздену дағдысын қалыптастыру |
Күнделікті тұрмыстан алгоритмнің түрлеріне қарай 3 алгоритм құруды тапсырады.
|
Оқушылар алгоритмнің қадамдары бойынша алгоритмдік тілді жазады.
Оқушылар бағдаршамнан өту блок-схемасын құрады
|
Жақсы, Жарайсың Тамаш
Жетондар мен бағалана ды. |
Флипчарт Түсті маркер
|
|
|||||||||
4.Талдау 5.Жинақтау 10 мин |
Тақырып бойынша алған білімдерін талдап, жинақтау |
Кластер құрастыру Тақырып бойынша алған білімдерін талдап, жинақтау үшін топта «Алгоритм түрлері» тақырыбында кластер әзірлеуді тапсырады. Топ баяндамашыларының кластер бойынша баяндамаларын тыңдайды, кемшіліктері болса түзету жолдарын көрсетеді. |
Оқушылар топтаса отырып, кластер әзірлейді. Топ жұмысын баяндамашылар қорғайды. Топтар кластерлерін қорғап болғаннан кейін бір-бірін критериалды бағалайды. |
Жарайсыңдар, тамаша
|
Слайд суреттер
|
|
|||||||||
Қорытынды бөлім |
|
||||||||||||||
6.Бағалау 5 мин |
Нақты нені түсінгендерін жазу |
«Бағалау терезесі арқылы кері байланыс жасау. Терезе төрт бөліктен тұрады «Маған бәрі де түсінікті», «Сұрақтар пайда болды», «Мен есте сақтадым», «Түсінбедім».. Бағалау. Әр топтағы оқушылардың әрқайсысынан бағалауларын сұраймын. Содан кейін жүйелеп нақты баға қоямын. |
Оқушылар өз-өздерін бағалайды. Әр топтан бірнеше оқушы оқып, өз бағалауларымен бөліседі. Осы терезелерге сабақта алған әсерлерін білдіретін смайликтерге нақты нені түсінгенін, сұрақтарды, нені есте сақтағандарын, неге түсінбегендерін ашып көрсетеді. |
Қорытын ды баға қойылады. |
Стикер
|
|
|||||||||
Нақты үйге тапсырма: |
§10 оқу, тест жұмысы. |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі