Өлең, жыр, ақындар

Сабақтың тақырыбы:Ы. Алтынсарин «Салақтық»

Сабақтың кезеңдері

«Блум»

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

1.Психологиялық сәт

«5» болсын алар бағамыз

Білімнен бақыт табамыз

Өнерменен өрістеп,

Өсе берсін санамыз

2.Топтарға бөлу

Денсаулық, ұқыптылық,адалдық, еңбекқор

Сәлемдеседі, өлең жолдарын бірге айтады.

 

 

 

Жақсы қасиеттерге қарай топталады.

Білу

(7 минут)

Қызығушылықты ояту

1.Мақал-мәтел атты сөзжұмбақты шешкізу.

2.Осы мақал-мәтелдерді белгілі- бір тақырып бойынша топтастырту.

Мыс:

1. Туған жер, Отан

2. Еңбек туралы

3. Жақсы, жаман қаситтер туралы

4. Ерлік, батырлық туралы

3. Топтастыру. Адам бойындағы жаман әдеттерді жазғызу

 Мақалдыңжалғасын тауып жазады.

 

Мақал-мәтелдерді тортау арқылы жаңа сабақтыңадам бойындағы жақсы немесе жаман әдеттері туралы екендігін табады.

 

 

Жаман әдеттерді әр топ топтастыру әдісі арқылы топтап жазады, қорғайды.

Түсіну

10 минут

Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

Мағынаны тану

Мәтінді электорнды оқулықтан тыңдату.Түртіп алу әдісі бойынша көркем сөздердің астын сызып отыру ұсынылады.

А) Іштей оқу

Ә) Тізбектей оқу

Дәптермен жұмыс

Сөздік жұмыс

Көрке сөздерді айтып, баламасын дәптерлеріне жазады.

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

Мәтінді негізгі ойды,мазмұнын талдайды. Тізбектете оқиды.

 

 

 

Сөздік жұмысын дәптерлеріне жазу арқылы талдайды.

 

Қолдану 10 минут

 

Мәтін қандай нақыл сөзге сай келеді?

-Неліктен?

Мысалы:

Ғылым таппай  мақтанба

Асық ойнаған азар

Тазалық денсаулық кепілі

Мәтінді сызба бойынша талдату.

1.Кәрімнің тазалық сақтамауы

2. Кәрімнің ауырып қалуы

3.Кәрімнің улануы

 

Мәтіннің қандай нақыл сөзге бағытталып жазылғанын анықтайды, себебін айтады.

 

 

 

 

Мәтіннің мазмұнын айтады.

Талдау 3 минут

Сергіту сәті:

Қаржорға биін билету.

Топпен жұмыс

1-топ: Мәтінді сахналау

2-топ:Тазалық сурет салу

3-топ: Тазалық туралы мақал-мәтелдер жазу

4-топ:Тазалық тақырыбына өлең шығару.

 

 

 

Топтық тапырманы орындап қорғайды. Әр топтың мүшшесіне смайликтер таратылып отырады.(фармативті)

Жинақтау

Салақтық сөзіне қарама-қарсысөзді тап.

Еркін жазу стратегиясы бойынша

Кейіпкерге хат жазғызу.

Достық пейілмен Кәрімге хат жолдап жазады.Өзене ой түйеді.

Бағалау

Үлестірілген смайликтер арқылы оқушыларды фармативті бағалау

 

Рефлексия

-Топта өзара жұмыс істеу сендерге ұнады ма?

-Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар?

-Не белдіңдер, не үйрендіңдер?

Үй тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқып,тазалық тақырыбына шығарма жазу

Алған әсерлерін жазып, қорапқа салады

 

 

 

Күнделіктеріне жазады


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз