Пән: Информатика Күні: 11.04.2017 ж Сынып: 5 А,Ә |
Мектеп: № 121 жом Мұғалімнің аты-жөні: Амзеева Злиха Бахрамовна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақ тақырыбы |
Дыбыстық ақпараттарды өңдеу |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Дыбыстық ақпаратты жазуға арналған программаны атайды. Дыбыстық ақпараттың мағынасын анықтайды |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Фонограф бағдарламасына бару жолдарын біледі Көптеген оқушылар: Фонограф бағдарламасында практикалық жұмыс жасай алады Кейбір оқушылар: Фонограф бағдарламасында дыбыс жаза және ойната біледі |
||||
Жетістік критерийлері |
Фонограф бағдарламасында дыбыс жаза және ойната біледі |
||||
Тілдік мақсаттар
|
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Блоктонпен жұмыс |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Мәңгілік ел ұрпақтарын тәрбиелеу |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон арқылы мәлімет іздеу |
||||
Бастапқы білім
|
Мәтін боймен жылжи алады |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 10 мин |
Сәлемдесу |
|
|||
Сабақтың ортасы 20 мин |
Фонограф программасы Фонограф – бұл дыбысты жазуға және ойнатуға арналған бағдарлама. Ол компьютерге сөздер мен музыканы енгізетін құрылғысы оның көзі болып табылатын дыбыс сигналдарын өңдейді. Дыбыс енгізу құрылғысы – микрофон. Іске қосу. – пуск – программы-стандартные-мультимедиа-фонограф. Оның терезесінде төмендегідей батырмалар бар: 1. Бас жағына өту Дауыстарды жазу үшін, мынадай әрекеттерді орындау қажет:
8 - слайд Уақытшы дыбысты дискреттеу Уақытша дыбысты дискреттеу барысында дыбыс қаттылығының уақыт бойынша өзгерісі дыбыс қаттылығының деңгейінің дискретті реттілігіне алмастырылады. |
Оқулық |
|||
Сабақтың соңы 15 мин |
Сабақты бекіту сұрақтары: - Лазерлік ойнатқыш бағдарламасы не үшін қажет? Үйге тапсырма: Фонограф программасы. |
|
|||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуд іжоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
- Лазерлік ойнатқыш бағдарламасы не үшін қажет? |
Жұлдызшалар арқылы бағалау |
|
|||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақбағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралыда, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтар да неге көңіл бөлу қажет? |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі