Өлең, жыр, ақындар

Біріккен сөздер

Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 32-37 жаттығулар
Сабақтың мақсаты: Біріккен сөздер туралы мағлұмат беру. Кейбір сөздер бірнеше түбірден қүұралып, бірігіп жазылатынын мысалдар арқылы түсіндіру.
Білімділік: Оқулықпен жұмыс жасау. Көрнекі құроалдар арқылы ойлау, есте сақатау қабілеттерін дамыту. Өз бетімен тақырыпты меңгере отырып, жаттығуларды орындату.
Дамытушылық: ауызша және жазбаша тілдерін дамыту, сөздік қорын, байланыстырып сөйлеуін, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Топпен жұмыс істеуге үйрету.
Тәрбиелілілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, сауатты көркем жазуға үйрету.
Сабақтың өтілу әдісі: сұрақ-жауап, талдау, көрнекілік және тірек сызба арқылы түсіндіру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Көрнекілігі: тірек сызба, жеке суреттер, топтық тапсырмалар, ойын
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
ІІІ. Өткен сабақты пысықтау.
Тест
Күрделі сөзді тап:
А) алты кітап
Ә) ақ қағаз
Б) бозторғай
Күрделі сөз мағынасына және жасалу жолына қарай 4-ке бөлінеді.

Күрделі сөз

ІҮ. Жаңа сабақ
Біріккен сөздер. 32-37 жаттығулар
Біріккен сөздер кандай сөздерден болады.

Біріккен сөздер

Біріккен сөз дегеніміз не? Ережені оқыту.
Оқулықпен жұмыс.
«Сыңарын тап» ойыны

Күннің ретін жазу.
Тақтамен жұмыс: 33-жаттығу
Сөздерді оқып, көшіріп жаз.
Ақ+қу, бұзау+бас, Ақ+марал, шаң+сорғыш, бал+мұздақ
Әр сөз неше түбірден құралған?
34-жаттығу.
Өлеңді оқып, жатқа жаз.
Өлеңде кездескен біріккен сөздерді ата:
35-жаттығу:
Берілген біріккен сөздерді қатыстырып, сөйлем құрап жаз: аққұтан, шекара, көкжиек.
Топтық жұмыс:
1-топ: аңдар аттарын жаз.
2-топ: құстар аттарын жаз.
3-топ: жер-су аттарын жаз.
Сергіту сәті:
«Ойлан, тап» ойыны
1. Бір түбірі тағам сөзімен мәндес, екінші түбірі тағам пісіретін ыдыс аты. Ол қай сөз? (ас-қазан)
2. Үй жануарының бірінің аты мен сезім мүшесі айтылған сөз ненгің аты? (Ит-мұрын)
Топтық жұмыс:
1-топ: Сурет бойынша сөйлем құрау: ақбөкен, аққу, саңырауқұлақ, итмұрын.
2-топ:
1. Таудың суретін сал
2. Ағып жатқан бұлақ
3. Шөптің суретін сал
4. Балық суретін сал
3-топ: Салынған суреттерге ат қой.
Ү. Сабақты бекіту.
«Өз мекеніне орналастыр» ойыны
ҮІ. Сабақты қорытындылау.
- Біз бүгінгі сабақта қандай тақырыпты өттік?
- Не үйрендік?

ҮІІ. Бағалау.
ҮІІІ. Үйге тапсырма 37 жаттығу

Қызылорда облысы Қармақшы ауданы Ақай ауылы 
№99 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Нұрмаханова Зейнеш


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз