№93 В. Терешкова атындағы жалпы орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі
Тургинбаева Кулайша Танабаевна
Сабақтың тақырыбы: Тәулік |
Мұғалімнің аты-жөні: Тургинбаева К. Күні: 30.11.2017ж |
||||||
СЫНЫП: 2 «Ә» |
Қатысқаноқушылар саны: 18 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу 2.1.3.4 – ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Тілдік мақсат |
Тәулік – сутки – all day |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Апта, тәулік, ай сөздері арқылы бөлінеді Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Әнді жалғастыр!» Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу. Нұсқаулық: «Сіздерге бір өлеңнің 1 – жолын айтамын, ал сіздер келесі жолын айтасыз, ал келесі көрші топ 3-4 – жолын әнмен жалғастырады. Кейін жүргізуші басқа өлең бастағанда 3 – топ өлеңнің 2 – жолын айтады, ал 4 топ 3-4 жолын айтады. Ойын шеңбер бойынша жалғасады. Соңғы әннің соңы 2 жолын барлық топ орындайды». 1. «Әрқашан күн сөнбесін» (8 жол) 2. Видео ролик 3. Жұмбақ шешу |
1-топ: Апта 2-топ: Тәулік 3-топ: Ай
қағаздар, қалам. |
|||||
Жаңа білім 10 минут
7 мин
Топтарға тапсырма 3 мин |
Білу және түсіну Жаңа сабақ. Оқулықпен жұмыс Тәулік – таңертең, түс, кеш, түн мезгілдері. 7-12-ге дейін таңертеңгі уақыт Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады және тапсырмаларды орындайды. Дәптермен жұмыс.
Тапсырмалар орындау соңында кері байланыс орнату. Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне сай бағалап отыру. 1-топ: Апта 2-топ: Ай 3-топ: Тәулік |
Оқулық, мәтіндер. Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
|
|||||
Сергіту сәті 3 мин |
Warm up. ``Good morning`` |
|
|||||
Ортасы 7 минут
|
Топтарға тапсырма беру.(work with grope) 1-grope morning II- grope afternoon III- grope evening Балалар топпен тәулік мезгілдерін анықтайды. |
Бағдаршам әдісі бойынша бағалау
|
|||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
«Кім жылдам» ойыны 1. Аптаның соңғы күні қалай аталады? (жексенбі) |
«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі
|
|||||
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Білім қоржыны Жетондармен бағалау Білім ағашы
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
|||||
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетінсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі