Өлең, жыр, ақындар

Күннің көзі

КҮННІҢ КӨЗІ

 

Шманова Әйгерім Маратқызы,

«Ақерке» бөбек  - жай балабақшасының тәрбиешісі,

 

Білім беру саласы:  Шығармашылық

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:  Сурет

Тақырыбы:  Күннің көзі

Мақсаты:  Күн жайлы мәлмет беру, күннің көзі жарқырап тұрса, жылу беретінін түсіндіру, күннің суретін салуға үйрету, қиялдарын дамыту. Өзара ауызбіршілікпен жұмыс істеуге, әдемілікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.

Белингвиалдық компоненттері:   Күн- солнце, көктем- весна.

Әдіс- тәсілдері:  Көрсету, түсіндіру, сұрақ- жауап, ойын, әңгімелеу, бағалау, қорытынды.

Көрнекіліктері:  су, сүлгі, бояу, «Күннің көзі» тақырыбына үлгі сурет.

Пән аралық байланыс:  Тіл дамыту, құрастыру, музыка.

 

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс- әрекеті

Балалардың

іс- әрекеті

Мотивациялық-

Қозғаушылық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру-шылық

ізденістік

Жылулық шеңбері:

Алтын таңның шуағы

Бақыт  үшін  туады

Қайырлы таң қонақтар

Жарық күннің тұрағы!

 

Балалар келген қонақтармен амандасайық.

 

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыс мезгілінен кейін қандай мезгіл келеді?

-Көктем мезгілінде дала қандай болады?

-Жарайсыңдар көктем мезгілінде күн жыли бастайды.

-Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр,егер сендер жұмбақтың шешуін тапсаңдар, бүгінгі оқу іс –әрекетіміздің тақырыбы не туралы екенін біле аламыз.

 

Жұмбақ

 

Аспандағы сары доп

Жарқырайды жарық боп

 Күн

 

-Балалар біздің оқу іс- әрекетіміздің тақырыбы  «Күннің көзі».

-Балалар күннің түсі қандай?

-Күннің пішіні қандай?

 

-Балалар күн деген сөзді орыс тілінде «солнце» дейміз.

-Қане қайталап айтайықшы

-Ал енді осы қыс мезгілінен кейін келетін көктем  мезгілін

«весна» дейміз.

 

Жарайсыңдар балалар!

 

-Ендеше балалар, біліміміздің  белсенділік орталықтарында тапсырмаларымен таныстыру

Текшелер  тарату

«Әдебиет» орталығы

Ертегілер елінде.

Тақырыбы: «Күн, ай ,әтеш»

Ертегісінің суреттері бойынша әңгімелеу.

Мақсаты:  Балаларды сюжетті сурет бойынша әңгіме құрастыру біліктерін арттыру, сөздік қорын байыту.

Көрнекілігі  Сюжетті суреттер.

Әдіс- тәсілдері 

түсіндіру,сұрақ- жауап

«Өнер» орталығы

Тақырыбы  «Күннің көзі»

Мақсаты:  балаларға күннің суретін саусақ ұшымен салу жолдарын  түсіндіру,балалардың  бірлесіп  жұмыс  жасау қызметін арттыру.

Көрнекілігі:  Үлгі сурет, ақ  парақ, бояу, сүлгі.

Әдіс- тәсілдері  Көрсету, түсіндіру, сұрақ- жауап.

«Үстел- үсті ойын» орталығы

Тақырыбы: «Ғажайып т абиғат»

Мақсаты:  Планеграф тақтасы, әр түрлі суреттер.

Әдіс- тәсілдері:  Көрсету,түсіндіру.

Сергіту сәті

Би теапиясы

Дамытушы орталығынан соң балаларды жинап, не жұмыс жасағанын әңгімелеу.

 

Дидактикалық ойын

 «Тез тап»

Ойының шарты

Сұрақтарға тез жауап беріп, күнді ашу.

Қорытынды

-Балалар біз ненің суретін салдық?

 

-Қандай пішінді пайдаландық?

 

Күн бізге несін береді?

 

Тәрбиеші сұрақтарға жақсы жауап берген балаларды мадақтайды.

 

Ән «Әрқашан күн сөнбесін»

 

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетін қорытындылау.

 

Балалар қимыл іс- әрекетімен бірге айтып қайталайды.

 

 

 

 

Сәлеметсіздер ме апайлар.

 

 

Қыс мезгілі.

 

Көктем мезгілі.

 

Күн жылиды,жер кебеді,құстар

Жылы жаққа ұшып келеді.

 

Әрине.

 

Жұмбақтың шешуін айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

-Сары түсті.

Дөңгелек пішінді.

 

 

Күн- солнце

 

Көктем- весна.

 

 

Қайталап айтады.

 

 

 

Балалар өздері қалаған текшелерді алады.

 

 

 

Балалар сурет бойынша әңгімелейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар күннің суретін саусақ ұшымен бояйды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Планеграф тақтасына суреттерді орналастырады.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар орталықтарда жасаған жұмыстар  туралы әңгімелейді.

 

 

 

 

 

 

 

 

-Күннің суретін салдық.

-Дөңгелек.

 

 

 

Жылуын береді.

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі:  Дөңгелек   пішінді

Игереді:  Дөңгелек пішін арқылы күннің көзін бейнелеуді.

Меңгереді:  Саусақ ұшымен сурет салуды.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз