КҮННІҢ КӨЗІ
Шманова Әйгерім Маратқызы,
«Ақерке» бөбек - жай балабақшасының тәрбиешісі,
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Сурет
Тақырыбы: Күннің көзі
Мақсаты: Күн жайлы мәлмет беру, күннің көзі жарқырап тұрса, жылу беретінін түсіндіру, күннің суретін салуға үйрету, қиялдарын дамыту. Өзара ауызбіршілікпен жұмыс істеуге, әдемілікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.
Белингвиалдық компоненттері: Күн- солнце, көктем- весна.
Әдіс- тәсілдері: Көрсету, түсіндіру, сұрақ- жауап, ойын, әңгімелеу, бағалау, қорытынды.
Көрнекіліктері: су, сүлгі, бояу, «Күннің көзі» тақырыбына үлгі сурет.
Пән аралық байланыс: Тіл дамыту, құрастыру, музыка.
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс- әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық
Ұйымдастыру-шылық – ізденістік |
Жылулық шеңбері: Алтын таңның шуағы Бақыт үшін туады Қайырлы таң қонақтар Жарық күннің тұрағы!
Балалар келген қонақтармен амандасайық.
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс мезгілінен кейін қандай мезгіл келеді? -Көктем мезгілінде дала қандай болады? -Жарайсыңдар көктем мезгілінде күн жыли бастайды. -Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр,егер сендер жұмбақтың шешуін тапсаңдар, бүгінгі оқу іс –әрекетіміздің тақырыбы не туралы екенін біле аламыз.
Жұмбақ
Аспандағы сары доп Жарқырайды жарық боп Күн
-Балалар біздің оқу іс- әрекетіміздің тақырыбы «Күннің көзі». -Балалар күннің түсі қандай? -Күннің пішіні қандай?
-Балалар күн деген сөзді орыс тілінде «солнце» дейміз. -Қане қайталап айтайықшы -Ал енді осы қыс мезгілінен кейін келетін көктем мезгілін «весна» дейміз.
Жарайсыңдар балалар!
-Ендеше балалар, біліміміздің белсенділік орталықтарында тапсырмаларымен таныстыру Текшелер тарату «Әдебиет» орталығы Ертегілер елінде. Тақырыбы: «Күн, ай ,әтеш» Ертегісінің суреттері бойынша әңгімелеу. Мақсаты: Балаларды сюжетті сурет бойынша әңгіме құрастыру біліктерін арттыру, сөздік қорын байыту. Көрнекілігі Сюжетті суреттер. Әдіс- тәсілдері түсіндіру,сұрақ- жауап «Өнер» орталығы Тақырыбы «Күннің көзі» Мақсаты: балаларға күннің суретін саусақ ұшымен салу жолдарын түсіндіру,балалардың бірлесіп жұмыс жасау қызметін арттыру. Көрнекілігі: Үлгі сурет, ақ парақ, бояу, сүлгі. Әдіс- тәсілдері Көрсету, түсіндіру, сұрақ- жауап. «Үстел- үсті ойын» орталығы Тақырыбы: «Ғажайып т абиғат» Мақсаты: Планеграф тақтасы, әр түрлі суреттер. Әдіс- тәсілдері: Көрсету,түсіндіру. Сергіту сәті Би теапиясы Дамытушы орталығынан соң балаларды жинап, не жұмыс жасағанын әңгімелеу.
Дидактикалық ойын «Тез тап» Ойының шарты Сұрақтарға тез жауап беріп, күнді ашу. Қорытынды -Балалар біз ненің суретін салдық?
-Қандай пішінді пайдаландық?
Күн бізге несін береді?
Тәрбиеші сұрақтарға жақсы жауап берген балаларды мадақтайды.
Ән «Әрқашан күн сөнбесін»
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетін қорытындылау.
|
Балалар қимыл іс- әрекетімен бірге айтып қайталайды.
Сәлеметсіздер ме апайлар.
Қыс мезгілі.
Көктем мезгілі.
Күн жылиды,жер кебеді,құстар Жылы жаққа ұшып келеді.
Әрине.
Жұмбақтың шешуін айтады.
-Сары түсті. Дөңгелек пішінді.
Күн- солнце
Көктем- весна.
Қайталап айтады.
Балалар өздері қалаған текшелерді алады.
Балалар сурет бойынша әңгімелейді.
Балалар күннің суретін саусақ ұшымен бояйды.
Планеграф тақтасына суреттерді орналастырады.
Балалар орталықтарда жасаған жұмыстар туралы әңгімелейді.
-Күннің суретін салдық. -Дөңгелек.
Жылуын береді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Дөңгелек пішінді
Игереді: Дөңгелек пішін арқылы күннің көзін бейнелеуді.
Меңгереді: Саусақ ұшымен сурет салуды.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі