Сынып: даярлық
Мұғалім: Аюбекова Айман Конысовна
Күні: __________
Тақырып: Өсімдіктердің қандай түрлері болады?
Оқыту мақсаттары: өсімдіктерді ағаштар, бұталар, шөптер тобына ажырату
Күтілетін нəтижелер:
Барлық тəрбиеленушілер: суретке қарап өсімдіктердің айырмашылығын айтады
Көптеген тəрбиеленушілер: неліктен түрлерге бөлінетінін түсіндіре алады.
Кейбір тəрбиеленушілер: ерекшелігін атай отырып, атауларын есте сақтауға тырысады.
Ашық сабақтың түрі: ойын
Ашық сабақтың типі: жаңа сабақ
Қолданылған әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіңдіру, мадақтау, «Қылқалам», «Масаұрғыш», «Ашық микрофон» әдісі, көрнекілік: иллюстрация, демонстрация
Жаспарлан-ған уақыт |
Жоспарланған іс-әркер |
Ресурстар |
Басталуы 2 минут
Психология-лық ахуал туғызу
|
Амандасу -Сәлеметсіңдер ме, балалар! -Бүгінгі көңіл-күйлерін қандай? (Смайликтер арқылы көрсетеді)
-Оқушылар ашық сабағымызды өлең жолдарынан бастайық. Барлығымыз бірге айтайық. Қайырлы күн – табиғат
-Жарайсыңдар, отырыңдар!
|
Күлгіштер (смайлик) Суреттері
|
Ортасы 26 минут Ауа-райын бақылау 1мин
Өткен тақырып-тарды пысықтау 2мин
«Өсімдіктің өсуіне не қажет?» зерттеу жұмысының қорытындысы 2мин
Сергіту сәті 2мин
Ашық сабақтың тақырыбы және оның мақсаты 1 мин
Жаңа тақырыпты түсіндіру 10мин
Балалардың білімдерін бекіту 2мин «Масаұрғыш» әдісі 5мин |
Балалар,қазір қай жыл мезгілі?
-Жарайсыңдар, балалар!
-Осы сәтте есікті біреу қағады, почтален келіп, даярлық сыныпқа конверт келгенің айтып, береді. Конферттің ішінде диск. Дискте Ариэльден балаларға жіберген аудиожазба. Ол балалардан көмек сұрайды. «Ашық микрофон» әдісі. Оқушылар сұрақтарға жауап береді -Табиғат дегеніміз не? -Табиғат нешеге бөлінеді, түрлерін ата? -Тірі табиғатқа нелер жатады? -Өлі табиғатқа нелер жатады? -Өсімдіктер дегеніміз не? -Өсімдіктер, қандай табиғатқа жатады?Неліктен? -Өсімдік құрылымын айту. -Жарайсыңдар, балалар! Ал енді біз алдынғы сабақта зерттеу жұмысын жүргіздік. Зерттеу жұмысы қалай өтіп еді, Айару бізге айтып берші. -Ал енді, бірінші ыдысқа қарадық. Бөлме гүліне не болды? -Екінші ыдысқа қарадық! Бөлме гүліне не болды? -Дұрыс, екінші ыдыстағы бөлме гүлі солып қалды. -Сонымен өсімдіктің өсуіне не қажет? -Дұрыс, топырақ, су, ауа, жарық, жылу
Қазір орнымыздан тұрайық бір демалып алайық! Бейнебаян арқылы балаларды билету
-Балалар, біз өсімдіктің-тірі табиғатқа жататының, өсімдіктің құрылымын, оның өсуіне не қажет екенің білдік. Ал енді бүгін өсімдіктердің қандай түрлері болады екенің білетін боламыз. Ендеше ашық сабақтың тақырыбы: «Өсімдіктердің қандай түрлері болады? Бүгінгі сабақтың мақсаты: Өсімдіктерді ағаштар, бұталар, шөптер тобына ажырату
-Оқушылар, өсімдіктер 3 топқа бөлінеді. Ол ағаштар, бұталар, шөптер.
Ал біз оларды қалай ажыратамыз, яғни олардың ұсастықтары мен айырмашылықтарын мен айтып беремін. Сендер мұқият тыңдандар. Ұқсастықтары: барлығынын да жасыл түсті жапырақтары болады, барлығы сумен және жерасты минералдармен қоректенеді, барлығына ауа, жылу, жарық керек. Барлығы өседі, көбейеді. Ал айырмашылықтары: Ағаштың бір жуан қатты,биік діңі болады, содан сабақтар тарайды
Бұталардың бірнеше аласа, жіңішке, ұсақ сабақтары болады.
Ал шөптердің бір ұсақ, жіп-жіңішке,жұмсақ, шырынды сабағы немесе бірнеше ұсақ, жіп-жіңішке, жұмсақ, шырынды сабақтары болады.
-Балалар, ағаштар, бұталар мен шөптердің ұқсастықтары мен айырмашылықтары түсінікті ме? -Ал, олай болса сыныптың әр жерінде ағаштың, бұтаның, шөптің суреті тұр. Әр суретте маса қонған. Мынау бізде ағашқа қонған маса, мынау бұтаға қонған маса, ал мынау шөпке қонған маса. Қазір мен тақтадан өсімдіктердің суреттерін шығарамын, егер ол өсімдік ағашқа жатса, сендер масаұрғышпен ағаштағы масаға ұруларын керек. Түсініктіме? |
Конверт, диск
Микрофон
Зерттеу жұмысы-ның құралдары
Интербел-сенді тақта, бейебаян
Өсімдіктер-дің сурет-тері
Ағаш суреттері
Бұта суреттері
Шөп суреттері
Өсімдің түрлерінің суреттері масаұрғыш |
Аяқталуы 2 минут
Рефлексия |
-Балалар, бүгін біз қандай тақырыппен таныстық? -Өсімдіктің неше түрі бар екен? Оларды ата -Ағаштың ерекшелігі қандай? -Бұтаның ерекшелігі қандай? -Шөптің ерекшелігі қандай? «Қылқалам» әдісі
-Егер сен бүгінгі тақырыпты түсінсен, саған ашық сабақ ұнаса, өзін сабаққа белсенді қатыссан біірінші карандашты сары түске бояйсын -Егер тақырыпты түсінсен, бірақ сабақ қызықты болмаса көк түске бояйсын -Ал бүгінгі тақырыпты түсінбесен, сабақ мүлдем қызық өтпей, көңіл-күйін болмаса, қызыл түске бояйсын
-Осымен ашық сабағымыз аяқталды, оқушылар бүгнігі тақырыпты есте сақтап жүріндер! Сау болындар.
|
Түрлі-түсті карандаштар, карандаш суреті |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі