Өлең, жыр, ақындар

XVII ғас. ортасындағы Ағылшын революциясы қандай маңызға ие болды

ҰМЖ тарауы: Өнеркәсіп төңкерісі және оның әлемді өзгертудегі ықпалы

Мектебі: Иван Трубицын атындағы №17 ЖББМГ 

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Тұрсынов Жасұлан Есғалиұлы

Сынып:8

Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

XVII ғас. ортасындағы Ағылшын революциясы қандай маңызға ие болды

Оқу мақсаттары

7.3.2.1-Батыс Еуропа мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау

7.1.1.1-«капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» (пролетариат) ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану

Сабақ мақсаты

- «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» ұғымдарын қолдана отырып, Батыс Еуропа мен Солтүстік Америкадағы буржуазия лық революциялардың себептерін түсіндіреді;

- Батыс Еуропа мен Солтүстік Американың XVII ғас. ортасын дағы  әлеуметтік құрылымын жіктейді;

-  Ағылшын революциясының маңызын Солтүстік Америка дағы буржуазиялық революциямен салыстыра отырып, өздігінше  пайымдайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критериі

Батыс Еуропа және Солтүстік Американың революциялардың сипатын анықтайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар өнеркәсіптік төңкеріс кезеңінің маңызды табыстары бойынша жұптарда зерттеу және жазбаларын жасауда жұмыс істейді, сонан соң сыныптың алдында өз нәтижелерінің ауызша есебін береді (оқылым, жазылым, айтылым дағдылары)

Негізгі сөздер мен тіркестер: өнеркәсіптік революция, кіріс, капитал, буржуазия, пролетариат, джентрилер, пуритандар, ұзақ парламент, леверлер

Сыныптағы диалог/жазылым үшін тілдік бірліктер:

Мұнан мен .........................қорытынды жасай аламын

Меніңше, ........................................... ең маңызды /өнертабыс/жаңалық/жетістік, өйткені....................... 

........................ жақсарудың/нашарлаудың себебіне айналды

Тарихи концепт

интерпретация

Құндылықтарға баулу

азаматтық жауапкершілік, құрмет, шығармашылық ойлау

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, География, Әдебиет

Алдыңғы білім

Сауда, экономика, Ұлы Жібек жолының дамуы жайлы бастапқы білімдері бар

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Басталуы

2 минут

 

5 минут

 

Ұйымдастыру моменті

Топтастыру:

1- «Буржуазия», 2- «Пролетарий», 3- «Капитал»

(Ж) «Меню» әдісі – алдыңғы білімдерді жаңғырту

 Әр топ өзінің атауына сай жұмыс түрін таңдайды.

  1. 5 cөйлем құрау
  2. Суретпен көрсету
  3. Тұжырымдамалық карта жасау

ҚБ «Бармақтар»

Аталым карточкалары

 

Табақша, үлестірме

 

Ортасы

15 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

8 минут

 

 

(Т) «Ақпараттық карточкалар» әдісі

Әр топқа 12 карточка таратылады, олар:

1-топ: Ағылшын буржуазиялық революциясы   

2-топ: Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революция

3-топ:  капиталистік қатынастар қатысты карточка ларды қажетіне қарай алып, торшаға орналастырады, қорғайды

АБР

 

САБР

 

Капитализм

 

ҚБ «Алақан-жұдырық» («алақан» – бәрі дұрыс орналастырылған, «үш саусақ» – 1 қате кеткен

«жұдырық» – сәйкестік аз)

(Жт) «Орнын тап»

Кескін картамен жұмыс: мемлекеттерді, революция орталықтарын белгілеу

ҚБ «Мен саған, сен маған»

(Ж) Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

Батыс Еуропа және Солтүстік Америка революцияла рын сипаттауда негізгі ұғымдардың мағынасын табыңыз

ҚБ «Өзін-өзі бағалау»

 

Ақпараттық карточкалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кесте

 

 

 

ҚБ парағы

 

 

 

 

Аяқталуы

3 мин

 

1 мин

1 мин

(Ж) Кері байланыс – «ҚАҚ»

Қосу

Азайту

Қызықты

 

 

 

Үйге тапсырма: «Венн диаграммасы»

Сабақты қорыту

 

Кесте «ҚАҚ»

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз