Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы
«Қазақ мектеп-гимназиясы» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Жулдугулова Слушаш Мынжановна
Пәні Әдебиеттік оқу |
Мектеп: «Қазақ мектеп-гимназиясы» КММ |
|||||||||||||||
Бөлім Білім керек бәріне |
||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Он саусақ. Шона Смаханұлы |
|||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Жулдугулова Слушаш Мынжановна |
|||||||||||||||
Сынып: 2 сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
2.1.1.1 Өлең мазмұны жайында түсіну жəне қарапайым сұрақтарға жауап беру, есте сақтау әдіс-тәсілдерін үйрету. |
|||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||
Өлеңді мәнерлеп оқи алады. |
||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||||||||||
Өлең сөздерінің мағынасын түсінеді, сұраққа жауап береді |
||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||
Сабақта үйренгендерін тұжырымдай алады. |
||||||||||||||||
Тілдік мақсат:
|
Оқушылар орындай алады: өлең шумақтарын зерттей оқу арқылы мазмұнын түсіну, идеясын ашуға мүмкіндік беру |
|||||||||||||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
||||||||||||||||
Еңбек - труд - abor Мамандық - специальность - specialty |
||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сай келетін тіл стилі: - Оқушылардың мәнерлеп оқуға деген қызығушылықтарын арттырады |
||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||||||||||||
- Өлең неліктен «Он саусақ» деп аталған? |
||||||||||||||||
Не себепті деп ойлайсыз …? |
||||||||||||||||
Аудио/видео, таспаға жазылған материалдарды тыңдау және оқиғаның/ ақпараттың қалай берілгені туралы пікір білдіреді |
||||||||||||||||
Ишара: |
||||||||||||||||
Бейнеролик, айтылу, жазылу, оқыту, түсіндіру, |
||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Оқымысты бала. Міржақып Дулатов |
|||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||
Қызығушылығын ояту.
Мағынаны тану
Қорытынды |
1. Ширату жаттығуы. «Қандай маман иесі болғым келеді?» шеңберге дөңгелене тұрып, өзі қандай маман иесі болғысы келе-тіндерін айтады. Ата-анасының мамандығын айтуға болады. Санау арқылы 2 топқа бөлінеді 2. Оқиға картасы /үй тапсырмасы/
3. Ұжымдық жұмыс. Жаңа білімге көпір Епті болса екі қол, - Бүгін біз Шона Смаханұлының «Он саусақ» өлең мәтінімен жұмыс жүргіземіз. 4. Үштілділік Мамандық- специальность- specialty 5. Жаңа білім 1 қадам Он саусақ. Шона Смаханұлы Автор жайында танымдық қызығушылын арттыру Шона Смаханұлы 1924 жылы 2 қарашада Жамбыл облысы Талас ауданындағы «Ойық» ауылында дүниеге келген. Ақын, сықақшы. Ата-анасынан ерте айрылып, балалар үйінде, интернатта тәрбиеленеді. Қазақ КСР Жоғары Кеңесінің Құрмет Грамотасымен және медальдарымен марапатталған. Оның есімі Алматы қаласындағы мектепке берілген. 6. Шығармашалық жұппен жұмыс. Он саусақ Өлеңді түсініп оқы. Мазмұнын ашатын сұрақтар Өлең шумақтарына ат қойыңдар? 1 шумақ «Сауыншы» 3 шумақ «құрылысшы» Ширату жаттығуы «Репортер» Тақырыбы: «Мамандықтар әлемі» 1 жұп- хабарлама 2 жұп-интервью 3 жұп- диаграмма 4 жұп- репортаж 5 жұп- пікір
7. Үштілділік. Мамандық- специальность- specialty 8. Дәптермен жеке жұмыс. Өлеңнен он саусақтың пайдасы туралы теріп жазу. 9. Топпен жұмыс - Осы мамандықтың бәрі ненің арқасында жүзеге асады? (еңбектің) ІІ топ- Кластер. Он саусақ салып, әр саусаққа мамандық атауын жазады, сол мамандық туралы білгендерін суреттейді 10. Үйге тапсырма Шона Смаханұлы туралы біліп келу, Он саусақ –өлеңін жаттап келу Қорытындылау Кері байланыс -Бұл сабақта мен үшін не қиын болды.................. - Бұл мен үшін неге қиын болды............................ - Бұл қиындықтарды ненің көмегімен еңсердім, еңсере аламын.....................................................
|
АКТ Слайд №2 Қ/б – «Жұлдызша»
АКТ слайд №3 өлең шумағы
П/б-еңбекке баулу Қ/б- «Шапалақ»
АКТ слайд №4 Аудио /тыңдалым –айтылым/
АКТ слайд №5,6,7
АКТ слайд №6 Қағаз, маркер, қосымша газет қиындылары, суреттер, журналдар
Қ/б- «Жұлдызша»
Үштілділік / тыңдалым, айтылым/ Қ/б – «Қошемет»
Дәптер Қ/б- «Жұлдызша» П/б- қазақ тілі
АКТ слайд№10 П/б- еңбекке баулу Қ/б- «Жұлдызша» күнделік АКТ слайд №10
Қ/б- «Смайлик» |
||||||||||||||
Қосымша мәліметтер |
||||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі). |
||||||||||||||
Жеке, жұптық, топтық ұжымдық |
Шапалақ, смайлик, жұлдызша |
еңбекке баулу, қазақ тілі рухани /тәрбие элементтері/ |
||||||||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Қорытынды баға |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі