Өлең, жыр, ақындар

Алгоритм түрлері, қасиеттері

ҚМЖ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

«Біздің өміріміздегі алгоритмдер»

Мектеп:

№41 жаратылыстану-математикабағытындағы мектеп-лицейі

Мұғалімнің аты-жөні: Кожахметова Ляззат Асылбекқызы

Күні:  21.01.2020 ж       

Сынып: 5  «Б»

Сабақтың тақырыбы: Алгоритм түрлері, қасиеттері

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

-алгоритм қасиеттерін түсіну, ажырата алу

-алгоритмді сөз түрінде ұсыну және блок схема түрінде ұсыну

-алгоритм түрін анықтай алу

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Алгоритмнің анықтамасын айтып, мысал келтіре алу

Көпшілігі: Командалар жүйесін қолданып алгоритм жазу

Кейбіреуі: Командаларды түрлендіре алу

Бағалау критерийі

Алгоритмнің анықтамасын айтып, мысал келтіре алады

Командалар жүйесін қолданып алгоритм жазуды біледі

Командалар қасиетін ажырата алады

 Командаларды түрлендіре алады

Тілдік мақсат

Пәндік лексика мен терминология:

  Алгоритм, команда, орындаушы

  Орындаушы-исполнитель-executor

  Команда-команда-command

  Алгоритм-алгоритм-algorithm

  Сұхбатқа/хатқа арналған пайдалы сөздер:

  Келесі сабақта маған алгоритмді сөз түрінде құру қажет.

  Лабиринтті тапсырманы қолданып жасауға болады.

Құндылықтарға баулу

Құндылыққа баулу арқылы оқушылардың қарым – қатынас сыни ойлау жүйесін қалыптастыру, оны өмірде қолдана білуге дағдыландыру.

Пәнаралық байланыс

Ағылшын, орыс тілі

Алдыңғы білім

Оқушылар  программа жайлы түсінеді.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

 

 

1. Ұйымдастыру

а) оқушылармен сәлемдесу;

ә) сыныпқа жағымды ахуал туғызу;

б) Сабақта ынтымақтастық атмосферасын орнату. (оқушылар бір – біріне жақсы тілектер тілейді)

 «Learning Apps»  ресурсы арқылы арқылы  өткен тақырыпты қайталау.

 

 

https://learningapps.org/1197653

 

Сабақтың ортасы

Барлығы 24  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Миға шабуыл»

Адам бір нәтижеге жету үшін не істейді?

Алгоритм сөзі IX ғасырда өмір сүрген көрнекті математик Әл-Хорезмидің латын тілінде бұрмаланған аты. Ол бірінші рет арифметикалық амалдарды орындаудың ережелерін тұжырымдаған ғалым.

Алгоритм дегеніміз - алға қойылған мақсатқа жету үшін немесе берілген есепті шешу үшін түсінікті де нақты ережелер бойынша орындаушыға жинақы түрде берілген реттелген нүсқаулар тізбегі. 

 

  №1-тапсырма. «Жасырын сөзді тап»

Алгоритм анықтамасын құрыңыз.

  1. Алгоритм – берілген ...... шешу үшін орындалатын амалдар тізбегі.
  2. Алгоритм ұғымы араб математигі ...... есімімен байланысты.
  3. Алгоритм жазудың ...... түрлі формасы бар.

 

Дескрипторлар

  • Алгоритм анықтамасын толықтырады.
  • Алгоритм ұғымының формаларын атайды.

 

Қалыптастырушы бағалау

 

№2-тапсырма. «Сәйкестендіру»

Дастарқан дайындау дұрыс жолын нөмірлеу

Өсімдік өсіру алгоритмін нөмірлеу

Бекіту тапсырмалары

Жұпқа бөлу: Әр столға үш тапсырма беріп, алгоритм құру, түрін анықтау

 

 

Дескрипторлар

  • «Дастарқан дайындау» алгоритмініне мысал келтіреді;
  • «Өсімдік өсіру» алгоритміне мысал келтіреді.

 

Қалыптастырушы бағалау

 

Оқулық, компьютер, bilimland.kz

https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/algoritm-turleri

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірмелі материалдар

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайлик

 

Кеспе

 

 

 

 

 

 

 

Смайлик

Сабақтың соңы

6 мин

Қорытындылау «Сұрақ жауап» әдісі

  1. Алгоритм деген не?
  2. Алгоритмнің қандай қасиеттері бар?
  3. Алгоритмнің жазылу формаларын атаңдар.

Үйге тапсырма. Алгоритм түрлерін, қасиеттерін оқу

Рефлексия: Scafolding әдісі

Күнделік дәптер,

смайликтер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға  тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың  үйренгенін  тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау

 

Мен сабақта қолданған осы әдістерім арқылы өз мақсатыма жетемін деп ойлаймын. Оқушылардан алынған кері байланысына қарай түсінбей қалған сұрақтары бойынша келесі сабаққа, оқушы қабілетіне қарай тапсырмалар жоспарлаймын.

1.Топтық, жұптық кезінде оқушыларды мадақтау сөздер арқылы бармақбасы мен екі жұлдыз, бір ұсыныспен бағаладым.

2.Жұптық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзін өзі бағалау бойынша жетістіктерін айқындау.

3. Кері байланыс (ауызша)

Кауіпсіздік  ережесін  еске түсіру

 

 

Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары  тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер  енгіздім және неліктен?

 

 

 

 

Қорытынды  бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды  да, оқуды  да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды  да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Сабақ барысында  мен сынып  немесе жекелеген  оқушылар туралы менің келесі  сабағымды  жетілдіруге  көмектесетін  не білдім?

1:

 

2:

 

             

 

 

 

 

Үлестірмелі материалдар

 

  1. Алгоритм – берілген ...... шешу үшін орындалатын амалдар тізбегі.
  2. Алгоритм ұғымы араб математигі ...... есімімен байланысты.
  3. Алгоритм жазудың ...... түрлі формасы бар.

 

 

Дастарқан дайындау дұрыс жолын нөмірлеу

Өсімдік өсіру алгоритмін нөмірлеу


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз