Өлеңдер Бөлімі

Кенесары Қасымұлы

САБАҚ

Мектеп: «№1 мектеп-гимназиясы» КММ

Күні: 12.12.2019

Мұғалімнің есімі: Аманғос М

СЫНЫП: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар
саны:

Пәні: Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы: Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс

Зерттеу сұрағы:Кенесары хан бастаған ұлт-азаттық күрес неліктен жалпы ұлттық сипатқа ие болды?

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

 

7.3.1.6 – ұлт-азаттық көтеріліс  басшыларының  рөліне баға беру

 

 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт азаттық қозғалысы жайлы біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

Ұлт -азаттық қозғалысының шығу себептерін анықтайды, тарихы маңыздылығына баға береді

Кейбір оқушылар:

Кенесары тұлғасының ерекшелігін талдайды.

Ойлау дағдыларының

деңгейі

 

Білу, түсіну  және қолдану

Бағалау  критерийлері:

 

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер:  ұлт-азаттық қозғалыс, Орынбор шекаралық комиссиясы, қырғыз манаптары

Құндылықтарға  баулу

Қазақстанның тәуелсіздігі. Елін, жерін қорғауға, тәуелсіздікті бағалауға баулу.

Пәнаралық бай- байланыстар

 

Алдыңғы білім

Қазақ даласы  «Дешті Қыпшақ» деп аталу себебін біледі

Жоспар:

Жоспарланған
кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет 

Ресурстар

Басталуы:

10 мин

  Ұйымдастыру:

«Тілектер картасы» тренингі арқылы оқушыларды сергітемін. Шарты: Оқушыларға бір жағында жағымды жаңалық, болашақта болатын жағымды болжам, ал екінші жағында топтарының мағынасын білдіретін суреттері бар карталар таратылады. 3  түрлі геометриялық фигураларды  таңдату арқылы үш топқа бөлу: «Хандар» «Батырлар» «Билер»

Оқушылар позитивті бағыттағы тілектерді тыңдап, өздеріне ұсынылған картадағы суретке сәйкес үш топқа бөлінеді.

Топтар бөлінген соң өз тобының аттары не үшін таңдалғанына, бүгінгі тақырыпқа қандай қатысы бар екенін болжап айтады.

 «Таза тақта»  әдісі. Тақтаға стикерге жазылған сұрақтар іліндеі. Оқушылар тақтадағы стикердегі сұрақтарға жауап беру арқылы тақтаны тазартады.

  •  

Бағалау.  Әрбір сұраққа жауап берген оқушыға жүз теңгелік сақшаларды ұсыну.

Осы бағалау түрі арқылы  тәуелсіздігіміздің еліміздің тарихында ерекше орын алатындығын ұғындыру.

 

http://zirkin.ru/intoo/49/vstante_v_krug_1280x800.jpg

 

 

Топқа бөлуге арналған карталар

 

 

 

 

 

Ортасы:

 

22 мин

   «Тұлғаны таны» Кенесары туралы мәлемет таратылым арқылы ой қозғау. Тарихи термин сөздермен жұмыс. Үш топқа үш түрлі термин беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

 

« Кино әлемі» әдісін ұсына отырып, оқушыларға « Кенесары » атты  бейнебаянын көрсетемін.

Оқушыларға бейнефильм көрсетіледі. Бейнефильмді қарай отырып, оқушылар осы бейнефильм бойынша ой қорытып, бір-бірімен жұптаса отырып, төмендегі кестені толтырады:

 

 

Көтеріліс мақсаты

Көтерілістің себептері

Қозғаушы күші

Көтерілістің сипаты

Жеңілу себептері

 

 

 

 

 

Дескриптор:

- Бейнефильмді көреді

-  Көтерілістің мақсатын анықтайды

- Көтерілістің негізгі себептерін анықтайды

- Қозғаушы күшін анықтайды

- Көтерілістің сипатын анықтайды

-Көтерілістің жеңілу себептерін анықтайды.      

Үш топқа үш түрлі тапсырма беру.

  1. топ: Картамен жұмыс:Кенесары  бастаған көтерілістің аймағын, қай өңір ошақтары болды.Көтеріліс болған аймақтарды картадан тауып әңгемелеу.

2-топ:Даталармен жұмыс.1803,1837,1838,1840,1841,1847 жылдары болған оқиғаларды анықтап, сараптама жүргізу.

3-топ.Сөзжұмбақ айдары.Топтық жұмыс ішінде сөзжұмбақты шешу.

Кенесары деген сөз шығу керек.

Дескриптор:

  • Кенесары көтерілісіне қатысты даталарды анықтайды.
  • Сөзжұмбақты ойлау арқылы мәтінмен жұмыс жасайды.
  • Картамен жұмыс жасау арқылы көтеріліс

 

 

 Сергіту сәті: «10 мақал»әдісі арқылы әр топ батыр хан туралы айтысу.

 

 смайликтермен бағалау жүргізу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Соңы. 8 мин

Бағалау:

 

 

 

 

 

 

 

 

рефлексия:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 «Сәлемдеме жіберу» әдісі.

Асылбек Енсеповтың  “ Жұмыр қылыш” күйін қосамын. Сабақ тақырыбы бойынша сұрақтар жазылған шиыршық қағазды оқушылар бірінен екіншісіне жалғастырады. Күй тоқталғанда қағазы бар оқушы шиыршық қағазды ашып, сұраққа жауап береді. Осылай жалғасады.

Оқушыларға  мәтінен бірнеше сұрақтар беріледі,сұраққа  «Иә», «Жоқ» деп жауап беру сұралады 

 

1.Көтеріліске қатысушылар тек қана  қазақтар болды (Жоқ )

2.Патша үкіметі құрған округтерді тарату көтерілісшілердің басты мақсаты болды (Иә)

3. «Кенесарыға көзсіз ерлік тән еді» деп жазған Николай Губин (Жоқ )

4.Кенесары 1837 жылы хорунжий Рытовтың отрядын жеңді (Иә)

5.Кенесары Батыс сібір генерал-губернаторына хат жолдады (Иә)

6.Ақмола бекінісін қорғады Қ.Құдаймендіұлы мен Симоновтың әскери жасақтары (Жоқ )

7. Ақмола бекінісіне баса көктеп кіріп,қаза тапқан батыр Басықара болды (Иә) 8.   К.Қасымұлы 1840 жылы хан сайланды (Жоқ)

9.Кенесары енгізген салықтың түрлері харадж,түтін (Жоқ) 

10.Хан әскерлеріне айырым белгілерін енгізу үлгісін орыстардан алды(Иә)

11.Бүгінгі сабаққа көңіліңіз толама?(Иә)

12. Сіз Кенесары батырдың ерлігін мойындайсызба?(Иә)

13. Кенесары қазақтың жерін сатты дегенге сенесізбе?(жоқ)

14.Кенесары тәуелсіздік алуымызға септігін тигізді деп ойлайсызба?Иә

 

Үйге тапсырма:Вен диаграммасы

 

 

 

 

Қылышы бар стикерлер беру.

Тәуелсіздік нышаны көгершіндерді барып ашу сәлемдемеден.

Қосымша ақпарат   http:// www.e-history.kz

Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушы- ларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс

 

 

 

 

Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған
саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген
уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне
неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Қарап көріңіз

Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

×