Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3.В Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
|
Мектеп: Дм.Карбышев атындағы №14 ОМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: «_»____
|
Мұғалімнің аты-жөні: Умарова. Б.А. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар:- |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ондық бөлшектерді қосу және азайтуға есептер шешу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.2.27.Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну. Қолдану. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: натурал сандармен ондық бөлшектерді қосудың ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады. Оқушылардың басым бөлігі: ондық бөлшектерді әр түрлі жағдайларда қосудың және азайтудың қасиеттерін қолданады. Оқушылардың кейбірі: күрделі деңгейдегі ондық бөлшектерді қосу және азайту есептерін шығарады және шығару жолын түсіндіреді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1.Ондық бөлшектің бүтін бөлігімен бөлшек бөлігін ажыратады 2.Ондық бөлшектерді қосады және азайтады. 3.Шыққан қосындының немесе азайтудың мәніндегі үтірді дұрыс қояды. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттары
|
Оқушылар: 1. ондық бөлшектерді қосудың және азайтудың ережесін айтады. 2.Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін тұжырымдайды. 3. Ондық бөлшектерді азайтуға берілген арифметиалық амалдарды реттілікпен орындап, түсіндіреді. Диалог құруға: Негізгі сөздер мен тіркестер: Ондық таңбалар, ондық бөлшек, бүтін бөлік, бөлшек бөлік. Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Зайырлы қоғам және жоғары руханият, жалпыға бірдей еңбек қоғамы
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Геометрия |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Ондық бөлшектерді оқу, жазу. Координаталық сәуле бойында кескіндеу Ондық бөлшектерді салыстыру |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы (8 мин)
|
I.Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосферасын құру. Қуанамын мен де (өзімді көрсетемін) II.Үй тапсырмасын тексеру жұппен тексереді. Үй тапсырмасын тексеруді бір бірін бағалау түрінде ұйымдастыру. Оқушылар үй жұмысы дәптерлерін алмастырып,бірін-бірі тексереді. Дұрыс жауабы тақтада көрсетіледі. Бағдаршам әдісі арқылы бағаланады. ҚБ : Бағдаршам әдісі арқылы бағаланады. III.Топқа бөлу: «Ад асқан сөздер!» әдісі ( 4түрлі-түсті стикер арқылы «Ондық», « бөлшектерді», «қосу», «және», «азайту» сөздерін шашыратып тастап, сөйлем құрау арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын анықтау және математикалық термин сөздерден топ құрау 4-топқа құрылымдап бөлінеді.) IV. Жұмбақ Бүтін бөлшекбөліктерден Үтір ажыратып тұрады Осы санды кім біледі Айтыңдаршы кім біледі «Ой қозғау» әдісі • Ондық бөлшектер дегеніміз не? Мысал. • Бірліктен кіші разрядтар қалай аталады? • Ондық таңбалар дегеніміз не? Мысал. • Кез келген ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде жазуға болады ма? • Қандай жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде жазуға болады? • Ондық бөлшек түрінде жазуға болатын қысқартылмайтын жай бөлшектердің бөлімдері қандай сандар болады? • Ондық бөлшектерді салыстырудың қандай тәсілдері бар?
3,4 -1,218, 3 - 5 4 +1,66,5 – 4, 3
ҚБ: Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтама жұлдызшаларымен “Ұшқыр ойлы топ “ жұлдызшасы мадақтау. |
5- сынып математика
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы (24 мин)
|
Ү «Зақымданған үтірлер» А. 32 + 18 = 5 В. 3 + 108 = 408 64 – 43= 21 76 – 25 = 51
С. 63 – 27 = 603 Д. 49 + 51 = 10 29- 11=4 34- 12 = 22 ҚБ: Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтама жұлдызшаларымен
Теңдік орындалатындай етіп бос орындарды толтыр
Бағалау критерийлері ондық бөлшектерді қосу және азайтуды «бағандап» орындайды және түсіндіреді Дескриптор Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды бағандап орындауда бос орындағы сандарды табады. Ондық бөлшектерде бүтін санды ажыратады ҮІ.Тапсырма. Кестені толтырыңдар:
Бағалау критерийлері Дискрипторлар
ҚБ: Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтама жұлдызшаларымен Сергіту сәті «Қызыл гүлім ай»
ҮІІ. Тәжірибелік жұмыс Әр топқа қатты қағаздан жасалынған фигуралар беріледі. Олар: тік төртбұрыш, шаршы, үшбұрыш. Әр фигураның қабырғаларының ұзындықтарын сызғышпен өлшеу арқылы анықтап, периметрін анықтайды
Квадрат Үшбұрыш Ромб Тік төртбұрыш Бағалау критерийлері - ондық бөлшектерді қосады; Дескриптор - Геометриялық пішіндердің ұзындықтарын өлшейді.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 8 минут |
ҮІІ. Т е с т т а п с ы р м а л а р ы 1.Бірліктен де кіші разрядтары бар ондық жүйеде жазылған сан ... А. жай бөлшек; Б. ондық бөлшек; С. аралас сан. 2.Координаталық сәуледе ондық бөлшектерді салыстырғанда үлкен сан кіші санның ... орналасады. А. сол жағында; Б. оң жағында; С. ортасында. 3.Ондық бөлшекті қосыңдар: 0.07+13.23; А)13.3 Б)12.3 С)11.3 4.Есептеңдер: 4.75-3; А)1 Б)1.25 С) 1,75 5.Координаталық сәуле бойында үлкен бөлшек А) оң жақта Б) сол жақта С) санақ басында Үйге тапсырма №801 есепті орындау |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игер деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырып бойыншасабаққа байланысты математикалық терминдерден 3топ құрылымдалды. «Ой қозғау» әдісін пайдалана отырып жаңа тақырыпқа ену мақсатында топтарға тапсырма жоспарланды. ашық сұрақтар арқылы оқушыға жаңа тақырыпты меңгеруге мүмкіндік берілді. «Ашық микрофон»,«Ойлан, жұптас, бөліс!» әдісі бөлімдерінде деңгейлік тапсырмалар іріктеліп, жеке, жұппен,топпен талдану жоспарланды. оқушылармен кері байланысқа шыға отырып білімдері жүйеленді. Ал тыңдалым қабілеті жоғары оқушыларды сыни ойлау дағдылары арқылы теориялық білімдерін практикада өмірмен байланыстыру үшін қарапайымнан күрделі деңгейдегі тапсырмаларды шығартуға мүмкіндік берілді. |
«Еркін талқылау әдісі»
ҚБ мадақтау: жақсы, өте жақсы, дұрыс әлде де... «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағаланады.
Өзін-өзі бағалау әдісі арқылы оқушы өзін-өзі талдауға үйретеді.
Жеке жұмыс бағалау критерийлері мен дескриптор арқылы баллдық жүйеде бағаланады .
«Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергені анықталады Өзін-өзі бағалау
|
Ынтымақтастық атмосферасын құру. Сергіту сәті
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді? (оқыту мен оқуға қатысты) 1:
2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі