Өлең, жыр, ақындар

Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тригонометрия формулалары

 Д.Қонаев атындағы орта мектеп

Күні: 21/04/2020

Мұғалімнің аты-жөні:  Кенебаев Ж.

Сынып: 9 Ә

Қатысқандар саны:27

Қатыспағандар саны:-

Сабақтың тақырыбы

Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру (Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырмасын көбейтіндіге түрлендіру)

Сабақтың түрі

қашықтықтан оқыту

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

9.2.4.8 тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру

Сабақтың мақсаты

Өрнектерді тепе-тең түрлендіруде тригонометриялық функциялардың негізгі формулаларын, қосу формулаларын, қосындысын және айырмасын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын, көбейтіндісін қосу немесе азайтуға айналдыру формуласын, жарты бұрыш, қос бұрыш формулаларын есеп шығару барысында тиімді қолдану

Бағалау критерийлері

Тригонометриялық формулаларды қолдана отырып, өрнектерді тепе-тең түрлендіре біледі, есеп шығару барысында тиімді жолын қолданады

Тілдік мақсат

 

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • аргументтердің қосындысының синус/косинус/тангенс/котангенсы;
  • аргументтердің айырмасының синус/косинус/тангенс/котангенсы;
  • екі еселі аргумент/бұрыш;
  •  үш еселенген аргумент/бұрыш;
  • дәрежені төмендеті формуласы;
  • жартылай аргумент/бұрыш;
  • синустардың/косинустардың/тангенстердің қосындысы мен айырмасы;

 

АКТ қолдану дағдылары

конференция  Zoom, BilimLand.kz – онлайн білім беру порталы, WhatsApp мессенжери, құжат камерасы

Бастапқы білім

Тригонометрия формулалары

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет  

 

Ресурстар

Сабақтың басы

5  мин

 

Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлау.

Сенің меңгеретінің:

  • тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану.

Сенің білетінің:

  • келтіру формулалары;
  • тригонометриялық функциялардың екі бұрышының қосындысы мен айырмасының формулалары.

Конференцияның иденфикациялық кодын беру

WhatsApp мессенжери

Сабақтың ортасы

17 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушыларға формулаларды қайталау барысында тапсырмалар беріледі. Формуланын бір жағы айтылып, қасындағы жұбы екінші тепе-тең жағын табуы қажет. Солай кезекпен кезек жұптық сұрақ-жауап ретінде орындалады.

Тепе-тең болатындай теңдіктің екінші жағын тап:

1) sinα+sinβ=?

2) ?=2sin(α-β)/2 cos(α+β)/2                               

3) cosα+cosβ = ?                            

4) ? = -2sin(α+β)/2sin(α-β)/2                           

5) tgα+tgβ=?                                    

6) ?=  sin(α-β)/cosα cosβ                               

7) ctgα+ctgβ =?                             

8) ? =   sin(β-α)/sinα sinβ        

Жауаптарын тексеру үшін мына сілтемемен http://www.teaching.martahidegkuti.com/shared/lnotes/5_trig/identities/identities1/trigidentities1.pdf

 Тестті бірге шешіп талдау

Құжат камерасымен қосымша №1 көрсетіледі

 

 

 

 

 

 

WhatsApp мессенжери арқылы сілтемені ашып тексереді

 

 

BilimLand.kz

https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/9-synyp/trigonometriyalyq-funkcziyalardyng-qosyndysyn-zhane-ajyrmasyn-kobejtindige-turlendiru-formulalary?mid=f06454c4-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 мин

Рефлексия 

WhatsApp арқылы оқушылар өз ойларын жазады.

  1.  Не үйрендім?
  2. Нені білгім келеді?
  3. Нені түсінбедім?

Үй тапсырмасы 

Ұй тапсырмаға сілтеме  беріледі

file:///C:/Users/User/Downloads/Тригонометриялық%20функциялардың%20қосындысын%20және%20айырмасын%20көбейтіндіге%20түрлендіру%20формулалары_Жұмыс%20парағы.pdf

Қосымша №2

Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілеті жоғары оқушылар жаңа материалды меңгеру кезінде қорытынды жасай алады. Жеке тапсырманы бірінші орындап болған жағдайда қосымша тапсырма беріледі.

Мұғалім оқушының жауабына комментарийлер береді.

Сабақ барысында іс-әрекет түрлері өзгеріп отырады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз